Isä, älä

haluan lukea tarinan :)

Eli, mistä sen isä, äl tarinan löytääkän? sori, tää kysymys on ollu tääl enneki muttaku en muista.. Voi olla että se isä älä on taas poistettu mutta halusiin lukea muitakin tarinoita sieltä. =) Voitteko laittaa linkin??? Pliis, kattokaas, muistan, että se on hevostali.netistä mutta en löydä sieltä niitä tarinoita. :/ Kiitti

57

28571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolo-polo

      Jos yhtään viitsit vaivautua nin huomaisit että sama kysymys on seuraavalla sivulla ja siinä on linkkikin.

      • Phobos

        Se viesti mihin linkki viittaa on poistettu... eli jos yhtään viitsit vaivautua niin tietäisit tämän... eli ei ole turha kysymys...


    • Neela.C

      koskettava tarina. ..Sai kyllä kyyneleet kohoamaan silmiin. Onko kenelläkään tietoa kirjoittajasta?

      • joku 15v

        ..........................


      • Kamala
        joku 15v kirjoitti:

        ..........................

        Sen löytää kun kirjottaa isä älä tarina.

        Se on aluks kamala ja lopuks ihana! ❤


    • MilaKitiHanna

      öm. olen hyvin otettu ja vielä enemmän aika järkyttynyt. kuinkahan laajalle tämäkin on ehtinyt levitä.

      eh. tarinan tarkoitus olikin herättää ajattelemaan, olen iloinen että se on tehnyt niin ja olen iloinen että se on koskettanut teitä.

      ja tarina on silkkaa fiktiota alusta loppuun, ensimmäisestä sanasta viimeiseen. sen takia olen puhtaaksikirjottamassa tätä.

      parempi, viimeistellympi, juoneltaan hienompi ja kieliasultaan sekä rakenteeltaan huomattavasti parempi tarina valmistuu tällä hetkellä omassa foorumissani, jonka osoite on

      http://p2.foorumi.info/nobodypaymypills

      en osaa olla kyllin iloinen ja olen edelleenkin vain järkyttynyt, sillä en ole koskaan ennen käynyt tällä foorumilla ja joku käski minun googlettaa tarinani. hienoa. kiitos. en osaa sanoin kuvalla tätä ihmeellistä milentilaa, joka pyörii nyt päässäni.

      joten kiitos vielä kerran.

      • aino (^^/^^)

        toodella mahtava ruma mutta koskettava tarina...


      • minnitinni

        Tämä on tosi hieno tarina . mä en tiedä mitä sanoisin tää on mahtava.


      • mietimpä.tässä

        tuleeko sulta kirja koska oot TOSI taitava kirjottaja toivottavasti tulee koska haluun lukee lisää : )


      • :o <333

        aivan mielettömän hieno tarina! ihanaa kun oli onnellinen loppu


      • ei nimeä.

        Toi sun laittama linkki ei toiminu mulla. Voisko joku kirjottaa sen tänne? :)


      • ihguliini

        ihgu tarina mut myös surullinen nyyhh se oli myös toosi surullinen alan nytki iha vetistellä ku aattelen tollasta miten joku voi olla noin hullu noin noin sairas ja julma mut kiitos tarinan kirjoittajalle olet hyvä kirjoittamaan tarinaa tarinasta ansaitsisi varmaan kymmeniä novell palkintoa tuo oli niin paras


      • Annabellawww

        Onko mitään sivua mistä tämän löytää?


      • Anonyymi

        Mistä tää tarina löytyy vielä?


    • yhgb

      niinpä

      • Myssy

        Huh, varmaan kaikista paras tarina minkä oon IKINÄ lukenu. Siis tuo kaikki, aivan upeesti kirjoitettu. Pelkään pahoin että vois olla totta, niin hyvin kuvattu nuo tunteet on. Tälläistäkin on, miettikääpä. Kyllä itku pääsi lopuksi. Pisti tosissaan miettimään. Kiitos kirjoittalle :)


    • ^Laura^-.,.

      Vau... Tää oli upea tarina.. Aivan mahtava ♥

    • Ikävä myöntää mutta se oli hyvä. Kaikessa karmeudessaan.

      • Minäsesari

        Tulostin tämän novellin lukeakseni sen yhä uudelleen ja uudelleen.

        Tästä kirjoittajasta tulee hyvä novellin tekijä!


      • Minäsesari
        Minäsesari kirjoitti:

        Tulostin tämän novellin lukeakseni sen yhä uudelleen ja uudelleen.

        Tästä kirjoittajasta tulee hyvä novellin tekijä!

        kirjailija.

        Sekosin sanoissa.


      • tyttö -97
        Minäsesari kirjoitti:

        kirjailija.

        Sekosin sanoissa.

        Siis todella hyvin kirjoitettu ja koskettava tarina siitä pahuudesta mitä maailmassa on. Moni ei välttämättä aina ajattele miten hyvin omat asiat on mutta toi varmasti pistää jokaisen miettimään.......... Tarinan tekijä kirjoittaa NIIN taitavasti tunteista ja hahmotkin ovat taidokkaasti kuvatut. En saa kaikkea mitä päässä liittyy sanoiksi.............KIITOS TÄSTÄ USKOMATTOMASTA TEKSTSTÄ


    • sad giril

      HYIJ kamala mikä tarina en ikinä haluais et mulla ois tommonen iskä mutta kyllä se on vähän ton tapanen tyyppi nimittäin mun äiti tuli raskaaks jo 17 vuotiaana ;( hulluja nuo jotkut ihmiset!!

    • tyttö98

      surullinen ja koskettava tarina, erittäin hyvin kirjoitettu

    • <3<3

      surullinen ja koskettava tarina hyvin kirjoitettu pari kirjoitusvirhettä mutta ne ei haitannu ollenkaa. toi laulu tossa viimesessä luvussa on YÖ-yhtyeen "voin luopuu mistä vaan" biisi

    • <3<3<3

      surullinen ja koskettava tarina hyvin kirjoitettu pari kirjoitusvirhettä mutta ne ei haitannu ollenkaa. toi laulu tossa viimesessä luvussa on YÖ-yhtyeen "voin luopuu mistä vaan" biisi

    • mörkö

      Löytyskö linkkiä?

    • muikelo

      ois kyllä kans kiva lukasta se pitkästä aikaan. linkkiä?

    • tuossa linkki
    • degtryjuäåp¨*Ä_njmhb

      Kyrsii ihan ultimaalisesti nämä kiertoviestit jostain lapsiväkivallasta. Mitä te luulette saavanne aikaan, ku niitä lähettelette? Muutako pahotatte sen tyypin mielen jolle laitatte sen viestin.

      1. Se kyseinen tarina itsessään ei mitä todennäköisemmin ole tositapahtumiin perustuva. Mutta toisaalta se ei sulje pois sitä faktaa, että lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa tapahtuu.

      2. Auttaako kiertoviestien lähettäminen väkivaltaan liittyen niitä lapsia? Lohduttaako se niitä jotenkin? Poistaako se niitten traumat? -Ei. Niin maan turhaa paskan jauhantaa.

      Aivan älyttömän säälittävää esittää mukamas empaattista jonku olemattoman henkilön puolesta. Istua vaan väläkkyvän ruudun eessä eikä tee mittää. Jos se asia oikiasti liikuttaa nii miksette alota kamppanjoita sen puolesta? Miksette yritä poistaa alkoholisoitumista aikusista ja nuorista itsenne mukaan lukien? Tai vaikka vähentää huumeitten käyttöä? Käykää psykologin koulutus ja perustakaa itsehillintä kursseja. Saako pieni kiertoviesti tätä aikaan? -Ei.

      Eikä toisaalta näitten lapsiaan hakanneiden vanhempienkaan syyllistäminen auta asiaa ollenkaan eteenpäin. Se voi johtua siitä, että niillä vanhemmilla on itsellään lapsuudentraumoja, geneettisistä syistä johtuvia mielenterveysongelmia tai alkoholi on sekottanu pään. Kukaan terve ihminen ei menis hakkaamaan lastaan. Eli nämä vanhemmat tarvii apua yhtä paljon kuin ne lapsetki. Ja oon niin monta kertaa joutunu tämänki sanomaan, että: -Korjataanko vihaa vihalla?

      Eli lopettakaan ininä ja muitten kukkahattutätimäinen syyllistäminen ja itsensä koroittaminen.

      • MilaKitiHanna

        Jee!!!! Samaa miletä, ei nyt ollenkaan enää postata tai lueta tätä tarinaa yhtään enempää vaan annetaan mun ihan rauhassa kirjoittaa tää kansissa julkaistavaan muotoon niin siitä voi olla jotain todellista hyötyä!!!


    • Kora-98

      Aika pitkä tarina...(/

    • 97 poika

      Wau. Mä oon ihan sanaton. Ei mua kiinnosta et onko toi totta vai ei, toi on vaan niin hieno tarina. Tosi surullinen ja koskettava.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe