Kysymys kuuluu:
Minä vuonna keinotekoinen maakuntamme lakkautetaan ja liitetään uudenmaan maakuntaan?
Itse veikkaan ja toivon vuotta 2007.
Itä-uudenmaan lakkautusvuosi?
5
698
Vastaukset
- Itä-Uusimaalainen
Mitä vahinkoo se sulle tekee nykyinen, mulle ei ainakaan mitään. En edes mieti sitä, että asun itä-uusimaalla, katos pitäähän sitä tietää missäpäin uusimaata asuu, jos jollekin pitää kertoo.
- kuluja
Rahapussissa tuntuu. Turha maakunta aiheuttaa turhia kustannuksia, joiden maksumiehinä ovat veronmaksajat. Mukaan vaan Uudenmaan maakuntaan niin esim. joukkoliikenteeseen ehkä vihdoin saataisiin jotain yhteistyötä yli kuntarajojen, kuten monilla pk-seudun ympäryskunnilla on ollut jo pitkään.
- väärin
sun kuuluis vastata: ööh, mä en asu uudellamaalla.. katos porvoo kuuluu itä-uusimaahan.. se on nykyään eri maakunta."
kysyjä: öh? miksi?
sinä: "emmä vaan tiijjä. ei kellään oo mitään selitystä."
kysyjä:" eihän tossa oo mitään järkee"
- vaikuttaa
Ylen uutisten mukaan sisäasiainministeriössä suunnitellaan Itä-Uudenmaan maakunnan lakkauttamista. Hyvä niin. Maakuntajohtaja on pöyristynyt uutisesta. EVVK.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089