vedän itseni hirteen...
Tuokaa köysi niin
5
1202
Vastaukset
- Indyjoojoo
Ota jostai vippi niin saat köyden ostettua!? :D
Ei tosi, vitsi vitsi. Ikinä ei kannata noin paljo masentua joidenkin satojen eurojen tai parin tonnin takia!! Jos et saa millään maksettua, niin sitten et
maksa vielä, tosi yksinkertaista.
Eipä tuolla kannata elämäänsä pilata.- Nimetön
pankissa sopimassa pieni laina.LOPETA SEN JÄLKEEN NÄMÄ TYPERÄT TEKSTIVIPIT JA ALA ELÄMÄÄN OIKEATA ELÄMÄÄ ILMAN KÄNNYKKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!TOIVON SULLE ONNEA ELÄMÄSSÄ.ÄLÄ TAPA ITSEES NÄITTEN VIPPI JUTTUJEN TAKIA.HAE TUKEA VAIKKA KAVEREILTASI.T.Myös vippikierteessä ollut.:)
- .!.O.O.!.
älä nyt noin paljoa masennu,hoituu ne sitten aikanaan,et ole ensimmäinen etkä viimeinen kun lievästi sanottuna MURENEE raha asioiden kanssa.:) lippu ylös ja siitä eteen päin suomalaisella sisulla.!
- voi itsekkin
omin avuin tehdä.Ei se vaikeeta ole.
Vaik sul menis rahaa ulosottoon ni elämäs on muutaki. Itel ei oo koskaan ollu aikomuska ottaa mitään lainaa, joten sama se vaikka palkasta sitte otetaan vanhoja velkoja... Elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858