on se merkillistä,että deltan johto ei herää näihin huolto ongelmiin,taitaa mennä toistaiseksi liian hyvin.
delta auto
9
2015
Vastaukset
- lkjhitf
Kun koreahärvelin myynti on toiminut, ei taida Fiat DA:ta kiinnostaa. Myynti/huolto-organisaation vaihto olisi paikallaan.
- on kumma
Täällä valitetaan ja valitetaan deltan laadusta, palvelusta ja ties mistä. Paras tapa parantaa deltan laatua yms on olla viemättä autoa sinne huoltoon. Siinä vaiheessa kun asiakkaat häipyvät, alkaa yleensä jotain tapahtua.
Suomessa on pilvin pimein autokorjaamoja, jotka osaavat huoltaa Fiatit alkuperäisillä varaosilla tai tarvikeosilla. On paljon huoltamoja jotka voivat tehdä määräaikaishuollot etc etc etc.
En ole fiatiani vienyt deltan huoltoihin vuosiin ja hyvin on toiminut. Olen saanut hyvää palvelua ja huollot on tehty ajallaan ja kustannusarviot ovat pitäneet.
Miksi te halvatun talipäät täällä ruikutatte, ettekä tee mitään tilanteelle. Älkää viekö autoanne deltaan vaan johonkin muualle.- lisäys
Ja kun kaikki uusavuttomat ovat kohta ruikuttamassa, että missä niitä huoltamoja oikein on, niin annetaan nyt yleispätevät ohjeet, jotka toimivat kaikilla paikkakunnilla.
1.Otetaan toiseen käteen puhelinluettelo ja toiseen käteen puhelin.
2. Avataan puhelinluettelosta keltaiset sivut. Jos et saa tekstistä selvää, niin käännä luettelo toisin päin. Jos et osaa lukea, niin pyydä äiti apuun.
3. Etsi autokorjaamot/autohuoltamot yms.
4. Näppäile puhelimeen numero, jonka löysit. Tarkista ensin, että se on varmasti autokorjaamon numero.
5. Ilmoita rohkeasti asiasi esim: Minulla on Fiat croma, vm 2004, johon pitäisi tehdä 60 tkm huolto, onnistuisiko se teidän huoltamossanne?
6. Kysy, että paljonko se tulee maksamaan, jos se heillä onnistuu. Kun saat tarvitsemasi tiedot, niin kiitä ja lopeta puhelu.
7. Sitten teet kohdat 3, 4, 5 ja 6 uudestaan. Useita kertoja, kunnes kaikki korjaamot (paitsi delta) on käyty läpi.
8. Sitten viet autosi sellaiseen paikkaan, joka sinua miellytti, esim hinnan ansiosta.
9. Nyt sinulla on toivon mukaan huollettu auto tallissa ja omaat tyytyväisen mielen. - vm. -03 MWJTD
>Suomessa on pilvin pimein autokorjaamoja, jotka >osaavat huoltaa Fiatit alkuperäisillä varaosilla >tai tarvikeosilla. On paljon huoltamoja jotka >voivat tehdä määräaikaishuollot etc etc etc.
tiedetään. Mutta arvaas mikä vittuilu ja kädenvääntö on silloin jos autoon tulee jokin takuun piiriin kuuluva vika eikä autoa ole huollettu valtuutetussa merkkihuoltamossa. Ja juuri parisen vuotta sitten delta otti niitä "valtuuuksia" pois useimmilta yksityisiltä korjaamoilta samalla kun merkkiedustus ja myynti meni kokonaan deltalle. lisäys kirjoitti:
Ja kun kaikki uusavuttomat ovat kohta ruikuttamassa, että missä niitä huoltamoja oikein on, niin annetaan nyt yleispätevät ohjeet, jotka toimivat kaikilla paikkakunnilla.
1.Otetaan toiseen käteen puhelinluettelo ja toiseen käteen puhelin.
2. Avataan puhelinluettelosta keltaiset sivut. Jos et saa tekstistä selvää, niin käännä luettelo toisin päin. Jos et osaa lukea, niin pyydä äiti apuun.
3. Etsi autokorjaamot/autohuoltamot yms.
4. Näppäile puhelimeen numero, jonka löysit. Tarkista ensin, että se on varmasti autokorjaamon numero.
5. Ilmoita rohkeasti asiasi esim: Minulla on Fiat croma, vm 2004, johon pitäisi tehdä 60 tkm huolto, onnistuisiko se teidän huoltamossanne?
6. Kysy, että paljonko se tulee maksamaan, jos se heillä onnistuu. Kun saat tarvitsemasi tiedot, niin kiitä ja lopeta puhelu.
7. Sitten teet kohdat 3, 4, 5 ja 6 uudestaan. Useita kertoja, kunnes kaikki korjaamot (paitsi delta) on käyty läpi.
8. Sitten viet autosi sellaiseen paikkaan, joka sinua miellytti, esim hinnan ansiosta.
9. Nyt sinulla on toivon mukaan huollettu auto tallissa ja omaat tyytyväisen mielen.Eräänä vuonna vein autoni katsastukseen heinäkuussa ja siitä löytyikin yllättän jarruvika, joka piti korjata 2 viikon kuluessa. Merkkikorjaamolta ei saanut korjausaikaa niin nopeasti loma-aikana. Niinpä etsin tuolla edellä suositellulla menetelmällä Keltaisilta sivuilta sopivan tuntuisen korjaamon. Löysinkin sellaisen, joka ilmoituksensa mukaan tekee kaikkien merkkien huoltoja ja korjauksia. Kaikki mitä korjaamosta luin, antoi siitä hyvän kuvan.
Korjaus tuli kuitenkin yllättävän kalliiksi ja kun autolla oli ajettu jonkin aikaa, alettiin epäillä, että jarrujen ilmaus oli epäonnistunut. Ilmaus tehtiin maksutta uudelleen korjaamotakuuseen kuuluvana työnä, mutta samalla piti kuulemma taas korjata muutakin jarruihin liittyvää mistä tuli taas lisää laskutettavaa.
Johtopäätökseni tuosta kokemuksesta oli kyllä se, että korjaus olisi tullut halvemmaksi sellaisessa korjaamossa, jossa kyseinen automalli tunnetaan ennestään. Vaikka merkkikorjaamon tuntiveloitus olisi ollut korkeampi, luultavasti laskutettavia työtunteja olisi kertynyt vähemmän ja auto olisi tullut kerralla kuntoon.
Auto ei ollut Fiat vaan Saab. Normaalisti teetin siihen kaikki huollot Alppilan Shellillä, joka ei ollut enää silloin valtuutettu Saab-huolto, mutta siellä se auto tunnettiin hyvin eikä kertaakaan yli 10 vuoden aikana ollut mitään moitittavaa työn laadun suhteen.
- yhtä huonoja?
Olis muuten mielenkiintoista tietää, että onko kaikki Delta-autot yhtä surkeita? Sen käsityksen olen jotenkin saanut, että ruuhka-suomen Deltat ovat järjestäen huonoja mutta mites, kun mennään pohjoisemmaksi ja asiakaskuntaa on vähemmän? Onko Deltat palvelultaan ja osaamiseltaan yhtä huonoja ja ylimielisiä esim. keski-suomesta ylöspäin? Hinnat lienee samat?
OTE LEHDISTÖTIEDOTTEESTA 16.6.2006:
"Delta-konsernille laatu- ja ympäristösertifikaatit
VTT Sertifiointi myönsi Delta-konsernille ISO9001:2000 -laatusertifikaatin ja ISO14001:2004 -ympäristösertifikaatin. Sertifikaatit kattavat kaikki konsernin yhtiöt: Delta Motor Group Oy, Delta Motor Oy, Delta Trucks Oy, Kia Motors Finland Oy, Delta-Auto Länsi Oy ja Delta-Auto Etelä Oy.
Yksi tärkeimmistä syistä oman kattavan autoliikeketjun rakentamiseen oli pystyä jatkossa tarjoamaan asiakkaille vakioitua palvelua kaikissa liikkeissämme. Delta panostaa jatkuvaan laadun parantamiseen, josta osoituksena myös myönnetty sertifikaatti.
ISO9001 -laatusertifikaatti ei ole diplomi seinällä, vaan jatkuvasti kehittyvä työkalu, joka ohjaa jokapäiväistä toimintaamme ja prosessien kehitystä."
Lähde: http://www.delta-auto.fi/ajankohtaista.asp- dfytjfryoltgyouö
"Yksi tärkeimmistä syistä oman kattavan autoliikeketjun rakentamiseen oli pystyä jatkossa tarjoamaan asiakkaille vakioitua palvelua kaikissa liikkeissämme."
Omko tästä pääteltävissä se, että kaikissa DA:n huolloissa asiakas on aina väärässä ja palvelu on kuin Neuvostoliitossa 70-luvulla. Lisättynä ammattitaidottomalla korjaamolla.
"Delta panostaa jatkuvaan laadun parantamiseen"
Tämä on totta. Laatu ei voi enää huonontua. - jöghghgö
Yritys joka valmistaa umpivalurautaisia pelastusrenkaita voi saada ISO-laatusertin!
Laatusertifikaatti tarkoittaa sitä että tuotetaan sellaista laatua jota on SUUNNITELTUKIN tuottaa.
Jos on suunniteltu tuotettavan hinnakkaita mutta huonoja huoltopalveluita, niin laatujärjestelmällä voidaan virheen syyt jäljittää että tapaus ei toistuisi jos asiakas onkin vahingossa saanut kunnolla tehdyn ja edullisen huollon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922