Joskus aikoinaan netissä vstaani tuli sivusto, jossa oli hyviä itsemurhametodeja ja niistä sai keskustella kattavasti ja asiallisesti. Onko tällaista sivustoa enää olemassa, sillä en ole sitä enää löytänyt?
Voisitteko samalla kertoa, että mikä olisi järkevin ja kivuttomin tapa tappaa itsensä?
Kiitoksia.
Itsensä tappaminen
14
5289
Vastaukset
- Tussu
www.nokiamissio.fi
- asdasda
Ehehe, miten liittyy itse aiheeseen?
- mut ku luulen
asdasda kirjoitti:
Ehehe, miten liittyy itse aiheeseen?
että tuon sivuston infoja seuraamalla saattaisi saada, sananmukaisesti apua itsemurhan tekemisasioissa ja niiden suunnittelussa. En kerro vielä, mikä se lopputulos on, mutta uumoilen...
- ....
Vastaus selviää vain kokeilemalla ja sen takia niitä oikean vastauksen antajia on "vähän" vaikea löytää.
Omasta mielestäni järkevin tapa tappaa itsensä on tehdä se aiheuttamalla mahdollisimman vähän haittaa muille. Huonoin mahdollinen tapa on auton alle hyppääminen tai tahallinen kolarin ajaminen.
Järkevimpiä tapoja lienee yksin omassa asunnossa tehtävät. Silloin mahdollisimman harva joutuu järkyttymään ruumiin näkemisestä.- Kierrätyskeskus
Luonnossa on mahdollista järjestää myös niin että ruumis tulee syödyksi eikä jää järkyttämään ketään.
- olen
Kierrätyskeskus kirjoitti:
Luonnossa on mahdollista järjestää myös niin että ruumis tulee syödyksi eikä jää järkyttämään ketään.
miettinyt josko sitä nyt kun ilmat vähän kylmenee, lähtis joku masentava päivä/ilta/yö jonnekin metsään haahuilemaan. Heittäisin takin veke ja palelluttaisin itseni sinne, luulis olevan suht kivutonta. Vähän aikaa kylmä tärisyttää, mutta sitten tärinä menee ohi ja alkaa nukuttamaan.
- lapsena
olen kirjoitti:
miettinyt josko sitä nyt kun ilmat vähän kylmenee, lähtis joku masentava päivä/ilta/yö jonnekin metsään haahuilemaan. Heittäisin takin veke ja palelluttaisin itseni sinne, luulis olevan suht kivutonta. Vähän aikaa kylmä tärisyttää, mutta sitten tärinä menee ohi ja alkaa nukuttamaan.
yritin sairastua menemällä lumihankeen istumaan. takki oli auki, kädet kylmässä lumessa ja lunta kenkien sisällä. En koskaan sairustunut sillä tavoin. Ihmeen "terveenä" nyt oon ollut, vaikka masentuneena puolustuskyky heikkenee. Viimeisin hetkellinen flunssa oli joskus kevättalvella.
- .......
Tuo on tietysti ihan hyvä näkökulma asiaan. Nää on arvokysymyksiä, että katsooko sitä haluavansa kuolla sen takia, että yhteiskunta on viallinen vai siksi, että itse on viallinen elämään tässä yhteiskunnassa.
Veikkaan kuitenkin, että sinunkin mielipiteesi muuttuisi siinä vaiheessa, kun joku hyppäisi kerrostalon katolta äitisi päälle. Tai ajaisi moottoritiellä nokkakolarin lastasi kuljettavan luokkaretkibussin kanssa.
- jokuvainnn
Itsekkin haluaisin saada tuohon kyseiseen osoitteeseen linkin. Muistan, että semmoisella sivustolla olen käynyt, jossa juuri kerrottiin noista tavoista jne.
- tule apuuuun
hoitamaan tämä koko ketju pois. Minuun koskee, että jo muutenkin ylen herkkiä ja epätoivoisia ihmisiä provosoidaan ja vaivataan tämmöisillä teksteillä täällä ! Jotenkin sattuu, varmaan moneenkin lukijaan. Vaiva sekin on! - Älkää rakkaat ihmiset pohtiko noita pimeyden ajatuksia, yritetään jaksaa kantaa se vaivalloisuus mikä kullakin on. Yksi käytännön ratkaisu kerrallaan, kuten ihmissuhteiden etsiminan, voi todella myös päästä eteenpäin elämässä. Noille pahoille itsariajatuksille EI, please.
- yhdisty
Miksi te jotka olette päättäneet lopettaa elämänne kokoonnu ja tee sitä kaikki yhtäaikaa jossain sopivassa paikassa.Kuvitelkaa monenkymmenen(ehkä sadan)ihmisen joukkoitsemurha olis maailmanlaajuinen uutinen ja varmasti koko suomi muistais teidät ikuisesti ja siinä olisi tyyliä.Kunhan hoidatte sen niin ettei viattomien tarvitse lähteä mukaan.Unite people!
- pessinisti
Tuo on yks mun fantasia, näyttävä joukkoitsemurha kalliolta hyppäämällä vaikka Englannin Beachy Headissa. Haaveet pitää elossa, mikä on oikeastaan huono juttu :D
- Elukka
Mutta varaudu siihen, että saat saada syytteen Kuoleman tuottamuksesta. Ja luuletko itse olevasi yhtään muita parempi? Jos niin luulet, turha edes uneksiakkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930