mustek scanexpress 6000P+agfa 1212P ei toimi xp:ssä

ottaa pannuun

Win xp:n myötä agfan 1212P lopetti toimintansa. Ikoni tulee, vaan ei saa yhteyttä. No, viisaana..ostin käytetyn Mustek Scanexpress 6000P:n, Naama messingillä vedin netistä (ajuriapajalta) mukamas ajurit xp:lle. Katin kontit. Softa tulee, twainista muistuttaa. Kun laittaa mustekin ikonia, ilmoittaa fail load, tai valittaa kaapeleista. Kaikki kaapelit on oikein, scannerista-tietokoneelle ja tulostimeen. Lpt1. Toimivat siis me:ssä. Ja toimii pc:tä suoraan tulostimeen. Olen eilisen illan metsästänyt ajureita, ladannut niitä, ottanut entiset pois...lievästi kohta herne nokassa. Sitten kirjoitin mustekillekin, vastasivat että tukea ei ole xp:lle...ja vaikka niitä ajureita on, kuulemma netin mukaan jopa win 2000:n ajurit on jollain toimineet. Siispä roskiinko 2 laitetta. ?

4

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joere

Vaan myyt jollekkin. Kun ostaa laitteen niin otetaan selvää toimiiko se sinun käyttiksessäsi tieto löytyy yleesä valmistajan sivuilta. Tosin kokeile ensis näitä ohjeita ellet jo ole.

Löysin netistä
      I need drivers for Mustek ScanExpress 6000P (WinXP)
      : : ver. 4.31 or higher

Sekä toisaalta
      http://www.scanner-drivers.com/drivers/75/75420.htm

Joten ajurien lisäksi vaatisi mustek winxp tool, ilmeisesti tämä ohjelma http://www.mustek.com.tw/Download/html/english-xp.html

Tosin http://www.mustek.com.tw/Support/ näyttäisi suoraan saavan WinXP:lle, ilmeisesti vaatii silti tuon mustek winxp tool tiedä sit.

Ilmeisesti tuota laitetta ei ole saatu toimimaan täydellisesti WinXP kanssa joten tukea ei anneta eikä toimivuutta taata vaikka ajureita jaetaankin. Joten joillain voi toimia ja toisilla ei.

• otttaa pannuun

kävin kaikki mainitut linkit, ajoin tuon xp-jutun, sekä ajurit. Kuitenkaan eivät siis toimineet. Juuri tuohon minä ostaessani luotin, ajureita kun näkyi muka olevan. Eri ajureita kokeiltuani, herjat vain olivat erilaiset, lisäksi kone heitti vielä että muisti ei riitä 16 bittisen sovelluksen käyttöön. Muistia on kuitenkin 650 mb, eli pitäis yhteen skanneriin riittää. Täytyy nostaa kädet pystyyn, lääkkeet loppu. Kiitti vinkeistä

• vielä tuolta
    • Makoileva stallari

Mutta Agfa Snapscan 310P:tä ilmeisesti ei :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe