Ixus 60 ja manual säädöt!

autakaaaaaa

Elikkä onko todellakin niin että ixus 60 tai muissa ei voi säätää aikaa ja aukkoa?? Pitääkö aina valita joku tyhmä ohjelma tai valkotasapainoa vaan vaihtaa........???....

6

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka näin

Lue se manuaali.

• näyttää*
    • tajua

kameraa ostaessasi ostaa sellaista kameraa missä on käsisäädöt, niin onko kamera vai sinä tyhmä, mitä edes tekisit niillä säädöillä..?

• täällä

öööh okeeej ihmiset on sitten ystävällisiä kun kysytään neuvoa...
        Itse en siis ole edes ostanut vielä kameraa enkä aio edes ostaa kompaktikameraa jossa ei voi itse valita aikaa ja aukkoa tottunut kun olen että siihen pystyy 3 vuotta vanhalla sonyllani. Olen tottunut itse arvioimaan mihin kameran arvot pitää laittaa että saan halumiani kuvia. Asetusohjelmat kuten "lemmikki, ilotulitukset, vedenalainen maailma" eivät oikein toimi niin hyvin... kiva kun ihmiset mollaa, varmaan kiva harrastus. Itse ainakin haluan tietää mitä ostan ennen kun tuhlaan rahojani... Jos harrastaa valokuvausta niin manuaalilla on todellakin hyötyä mutta muille automatiikka on ehkä ainoa tarve jos ei osaa... sorge..

• Canonisti 3

Kuule tytön tyllerö, jutut ovat siten, että häiriköille annetaan tietoja aivan kuten kameran jo omistaville.
      On peräti turhaa mainita jokin tyyppimerkki ja kysellä tietoja kun saat ne suoraan
      www.canon.fi
      eli kääntynet suoraan maahantuojan tiedoitteisiin.
      - nuijalla on edelleenkin töitä -

• Noi Ixukset on tehty simppeleiksi, joten niissä ei ole tuollaisia hienouksia. Samalla voidaan piilottaa käyttäjältä se, että sulkimessa on vain kaksi aukkovaihtoehtoa. Kameran logiikka ainakin Ixus 30:ssä on, että EV13:een asti aukko on auki. EV13-14 välillä aukko pienenee kahdella ja EV14 jälkeen aukko on aina pienellä. Tämä siis siinä mitä kamerassa pidetään manuaaliasentona.

Eli kun kuvaa aurinkoisella säällä nopeita kohteita voi aika ISO50:llä olla pienempi kuin ISO100:lla - tai sitten ei. Ärsyttäväsi menee tuolle rajalle.

Lapset ja lemikit -ohjelma liittyy tarkennukseen. En oikein tiedä miten se tarkalleen toimii niinkuin muistakaan erikoisohjelmista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe