Tämä ei varsinaisesti rauhanturvaamiseen liity, mutta kuitenkin. Kaipaisin hieman tietoa siitä, kuinka helposti yhdysvaltain kansalaisuus, eli green card olisi saatavissa.
Taustoistani sen verran, että olen EOD-1 tason erikoisraivaaja-koulutuksen saanut intissä, arvoltani siis alikessu, ja EOD hommiin olisi tarkoitus päästä myös tuolla rapakon toisella puolella. R-aineista ja pyrotekniikasta minulta löytyy harrastelijana tietoa, ymmärtämystä ja kokemusta (räjähdysainekemiasta) melko paljon vaikka itse sanonkin, se ei itsessään tietenkään edes auta milläänlailla värväytymisvaiheessa, mutta katson sen valtikseni jos joskus tie itse EOD kouluun aukeaa.
Toivoisin asiallisia vastauksia asiasta mitään tietäviltä, jo täällä intin käyneenä minulla ei ole mitään kummempia odotuksia tai turhia ihanteita joiden takia haluaisin värväytyä armeijaan, vaan ihan ammatillisessa mielessä olen liikenteessä, Suomessa kun tältä alalta ei oikein tahdo löytyä hommia tai pidemmälle menevämpää koulutusta. Näinä aikoina kuitenkin meille "pommimiehille" on kysyntää niin sotilas- kuin siviilipuolelta.. ;)
To cut a long story short, millä keinoin tuota kansalaisuutta kannattaisi jenkeistä alkaa kalastelemaan jotta viisumi myönnettäisiin mahdollisimman pian, ja toiseksi, millaisin takein peruskoulutuskauden jälkeen pääsee haluamansa aselajin pariin vedoten jo aiemmin saamaansa koulutukseen?
http://www.bragg.army.mil/eod/eod_school_information.htm
Kiitän.
Yhdysvaltoihin?
4
1050
Vastaukset
- niin just.
Mitä siellä EOD-1 koulutuksessa käsitellään?
Sinä kun olet mestari alallasi niin voisitko valaista meitä kaikkia, jos minä posauttaisin ja poliisi/puolustusvoimat löytää helpostikkin heksogeenin.
Kysymys kuuluukin, mistä minä olen sen räjähteen saanut? Kuitenkin Suomen rajojen sisältä.
Jos pommimies hakee viisumia Yhdysvaltoihin niin joudut suurennuslasin alle tänään. Heh heh... - Olet suomalainen
Kaikenlainen ulkovaltojen sotilaalliseen toimintaan osallistuminen puolustusvoimiemme antamalla koulutuksella kannattaisi toteuttaa puolustusvoimiemme konsultoimana. Myös amerikkalaiset toivovat vain omaa parastaan näissä asioissa. Kaikki kelpaa mutta kaikki ei ole oikein. Se huomioidaan varmasti myös "siellä muualla".
- jhjfghj
Jos haluat "alan hommiin" tsekkaa http://www.danishdemininggroup.dk/
Ei kun hakemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569