sälekaihtimien naru

mistä

Mikäs tukku myy ja kuka valmistaa tuota perinteistä valkoista narua, jolla sälekaihtimet nostetaan ylös? Paksuus lienee luokkaa 1,2mm. Ei tuo taida ihan perinteistä nappilankaa olla vaikka pahasti samalta näyttääkin? Tarttis tietää kun pitäisi muutamaan kymmeneen sälkaihtimeen narut vaihtaa ja alan firmoilla on ryötömetrihinta moisella narulla (ja itsellä mahdollisuus ostaa tukusta).

11

3338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turun suunnalla

itse valmistamme kaihtimia pirkanmaalla emmekä todellakaan ole ryöstäneet asiakkailta kun muutaman euron narusta.Kyllä se meillekin aika paljon maksaa joutuu tukusta tilaamaan koko rullan tässä hinta.paksuus 1,4 mm.valkoinen 1000m rulla ALVin kanssa 37 €.siitä tekee sata verhoa.eli me veloitamme vain ainakin asikkailta periaate hinnan tiedän kyllä että toiset firmat pyytää jopa 1€ m.Me ei

• turun suunnalla

mm domicet ja uk sunsystem mutta sieltä pitää tilata tavaraa kerralla aika paljon,jotta ei mene kuluja

• sinulle_

Myytkö kilometrin 40 € ? Tarve on 30 verhoon ja pelivaraa saa jäädä. Tpsin tsekkaan noiden tukkujen toimitusehdot myös. Paljon kiitoksia tiedoista!!

• kuvastossa

näytti olevan 200 metriä 11,90 euroa. Voiko ne narut vaihtaa itse, meillä ovat tummuneet ruman näköiseksi?

• voi_

Kyllähän ne voi, siksi minäkin olen niitä vaihtamassa kun likaantuneet ovat. Eli ikkuna auki jos kaihdin on ikkunoiden välissä. Sitten purat sen alimmaisen säleen alta ekasta ylösvetonarusta pään "irti", solmit tai muuten liität uuden narun ja vedet vanhan pois. Ja avot, vanha naru on pois ja uusi on tilalla. Huomaa, että solmu mahtuu tulemaan joka kohdasta läpi. Itse olen myös ihan pujottelemalla yhden vaihtanut. Ja låpuksi rakennat alimman säleen alle narun kiinni. Meillä nuo muovisokat, joilla ylösveto naru on kiinni, alimman säleen alla ovat ns. päreinä. Täytynee niitäkin hankkia.

Ainiin ryöstö-K-rauta pyytää 10m / 3 e. On tuo Bilteman hinta sentään vähän inhimillisempi!

• täh?

Bilteman kuvastossa mielestäni kyllä 20 metriä ja noin 3 euroa...

• kuvastossa
        täh? kirjoitti:

Bilteman kuvastossa mielestäni kyllä 20 metriä ja noin 3 euroa...

olet katsonut sivulta 463, katsopa sivu 469. Voihan se kuvasto olla erilainenkin, meille tuli kai viime viikolla.

• samaa narua
        kuvastossa kirjoitti:

olet katsonut sivulta 463, katsopa sivu 469. Voihan se kuvasto olla erilainenkin, meille tuli kai viime viikolla.

se naru pitää olla uv suojattua,jotta se kestää aurinkoa ja kulutusta.Näissä tukuissa myyvät ihan sitä oikeaa.Bilteman naru on tarkoitettu muovisille kaihtimille mitä ne itse myyvät ja niile halvoille Thaimaa versioille. ei ikävä kyllä ole laadultaan samaa mitä alumiinikaihtimet vaativat.ja en kylllä itse voi myydä sitä 1000m rullaa tukku hinnalla milläs minä yrittäjänä elän ellen sillä että myyn sen voitolla eteenpäin?Joudun itse maksamaan ALV:in

• on erilaista
        kuvastossa kirjoitti:

bilteman naru on se 1,4 mm uv suojattu mutta pitää olla ydinlanka ja ei punottua,se pirstoutuu palasiksi.ei sovellu alumiinikaihtimien reikiin ydinlanka on se mikä pitää sen ehjänä.norm pyynti hinta alan liikkeissä pitäis olla 10 c/m ei ryöstö hinta kun itselle maksaa 50€ 1000m rulla tukusta

• hanna 44
        voi_ kirjoitti:

Kyllähän ne voi, siksi minäkin olen niitä vaihtamassa kun likaantuneet ovat. Eli ikkuna auki jos kaihdin on ikkunoiden välissä. Sitten purat sen alimmaisen säleen alta ekasta ylösvetonarusta pään "irti", solmit tai muuten liität uuden narun ja vedet vanhan pois. Ja avot, vanha naru on pois ja uusi on tilalla. Huomaa, että solmu mahtuu tulemaan joka kohdasta läpi. Itse olen myös ihan pujottelemalla yhden vaihtanut. Ja låpuksi rakennat alimman säleen alle narun kiinni. Meillä nuo muovisokat, joilla ylösveto naru on kiinni, alimman säleen alla ovat ns. päreinä. Täytynee niitäkin hankkia.

Ainiin ryöstö-K-rauta pyytää 10m / 3 e. On tuo Bilteman hinta sentään vähän inhimillisempi!

Ei ne solmut mahdu reijistä läpi. Nyörissä on nailonia, ota sytkäri esiin ja liitä vanha ja uusi naru sulattamalla. Kun varovasti vetää, niin pysyvät yhdessä sen verran kuin tarvitsee ja vaikka jos irtoaa, niin ei kun liität uudelleen.

• Anonyymi
        on erilaista kirjoitti:

bilteman naru on se 1,4 mm uv suojattu mutta pitää olla ydinlanka ja ei punottua,se pirstoutuu palasiksi.ei sovellu alumiinikaihtimien reikiin ydinlanka on se mikä pitää sen ehjänä.norm pyynti hinta alan liikkeissä pitäis olla 10 c/m ei ryöstö hinta kun itselle maksaa 50€ 1000m rulla tukusta

Meinaatko vielä että 1000m rullasta narut juoksevat itsestään 10m pakkauksiin?
        On edullisempi ostaa 50m kuin kymmenen metriä, jossa täytyy sisältyy pakkaamiskulut. Työntekijäkään ei firmassa pyöri ilman kuluja, ja ammattitaitoisen asentajamyyjän pitäminen puljussa vaatii arvostettavan palkan.
        Toivottavasti sait kaihtimet kuntoon. Ja muista nostaa kaihdin ylös auki asennossa, jolloin narujen hankaus minimoituu.
        Varmista myös ostaessasi tuotetta että jokainen pukki narujen kohdalla valmistetaan laakerillisella pukilla. Joku valmistaja tekee ilman laakeria joten narun kuluminen on huomattavasti suurempaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      113
      3864
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      236
      2866
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      40
      2386
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1371
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18