Mulla on tallentava dvdsoitin ja tallentava digiboksi, mutta olen kytkentöjen kanssa ihan hukassa:( miten vetää piuhat että dvd:lle voisi tallentaa digiboksilta tulevaa ohjelmaa???
tallentava digiboksi + tallentava dvd...
7
2547
Vastaukset
Yleensä on hyvä mainita laitteiden merkit, mutta yleisesti ensimmäinen kytkentä, jota kannattaa koittaa on scartit: Boksi -> DVD -> TV.
- milla magia
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
milla magia kirjoitti:
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
- Digiboksit ovat salajuoni
okaro kirjoitti:
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne.. Digiboksit ovat salajuoni kirjoitti:
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne..Yksi perusboksi ei voi olla kahdella kanavalla yhtä aikaa. Tämä itsestäänselvyys on oikeastaan ainoa rajoite. Ei kukaan pakota katsomaan mitään kanavaa. Bokseissa on yleensä ajastin, jolla voidaan hoitaa useammaltakin kanavalta tallentaminen ajastettuna. Ilmankin ajastinta voi tallentaa useita kanavia, mutta vain yhdeltä kanavalta ajastuskertaa kohden.
Hankkimalla toinen perusboksi voidaan myös katsoa eri kanavaa.
Kyse se boksisi tallentimen EXT2-liitäntään ja tallenna DVDlle ko. liitännästä. Forcessa ainakin on jonkinlainen ajastin, jolla saat boksin vaihtamaan kanavaa haluttuun aikaan (muutahan boksin ajastimen ei oikeastaan tarvitse tehdä)- tomipoika
okaro kirjoitti:
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
tomipoika kirjoitti:
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
Antennijohto ketjutetaan niihin laitteisiin, joiden virittimiä käytät. Jos olet antennissa eikä ole digi-TV:tä niin ei kannata viedä kuin boksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402