Mulla on tallentava dvdsoitin ja tallentava digiboksi, mutta olen kytkentöjen kanssa ihan hukassa:( miten vetää piuhat että dvd:lle voisi tallentaa digiboksilta tulevaa ohjelmaa???
tallentava digiboksi + tallentava dvd...
7
2520
Vastaukset
Yleensä on hyvä mainita laitteiden merkit, mutta yleisesti ensimmäinen kytkentä, jota kannattaa koittaa on scartit: Boksi -> DVD -> TV.
- milla magia
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
milla magia kirjoitti:
boksi handan 6000, dvd phillips 3365
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
- Digiboksit ovat salajuoni
okaro kirjoitti:
Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne.. Digiboksit ovat salajuoni kirjoitti:
Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.
Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?
itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne..Yksi perusboksi ei voi olla kahdella kanavalla yhtä aikaa. Tämä itsestäänselvyys on oikeastaan ainoa rajoite. Ei kukaan pakota katsomaan mitään kanavaa. Bokseissa on yleensä ajastin, jolla voidaan hoitaa useammaltakin kanavalta tallentaminen ajastettuna. Ilmankin ajastinta voi tallentaa useita kanavia, mutta vain yhdeltä kanavalta ajastuskertaa kohden.
Hankkimalla toinen perusboksi voidaan myös katsoa eri kanavaa.
Kyse se boksisi tallentimen EXT2-liitäntään ja tallenna DVDlle ko. liitännästä. Forcessa ainakin on jonkinlainen ajastin, jolla saat boksin vaihtamaan kanavaa haluttuun aikaan (muutahan boksin ajastimen ei oikeastaan tarvitse tehdä)- tomipoika
okaro kirjoitti:
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
tomipoika kirjoitti:
mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?
Antennijohto ketjutetaan niihin laitteisiin, joiden virittimiä käytät. Jos olet antennissa eikä ole digi-TV:tä niin ei kannata viedä kuin boksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677