tallentava digiboksi + tallentava dvd...

milla magia

Mulla on tallentava dvdsoitin ja tallentava digiboksi, mutta olen kytkentöjen kanssa ihan hukassa:( miten vetää piuhat että dvd:lle voisi tallentaa digiboksilta tulevaa ohjelmaa???

7

2547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä on hyvä mainita laitteiden merkit, mutta yleisesti ensimmäinen kytkentä, jota kannattaa koittaa on scartit: Boksi -> DVD -> TV.

      • milla magia

        boksi handan 6000, dvd phillips 3365


      • milla magia kirjoitti:

        boksi handan 6000, dvd phillips 3365

        Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.


      • Digiboksit ovat salajuoni
        okaro kirjoitti:

        Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.

        Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.

        Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?

        itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne..


      • Digiboksit ovat salajuoni kirjoitti:

        Mikään digiboksi ei pysty laittamaan tallentava dvd ajastukselle, muuten kuin sille kyseiselle kanavalle jota katsot juuri silloin.

        Vai olenko väärässä, jos olen niin kertokaa..?

        itselläni tallentava DVD philips 3365 ja testannut forcea, kaonia jne..

        Yksi perusboksi ei voi olla kahdella kanavalla yhtä aikaa. Tämä itsestäänselvyys on oikeastaan ainoa rajoite. Ei kukaan pakota katsomaan mitään kanavaa. Bokseissa on yleensä ajastin, jolla voidaan hoitaa useammaltakin kanavalta tallentaminen ajastettuna. Ilmankin ajastinta voi tallentaa useita kanavia, mutta vain yhdeltä kanavalta ajastuskertaa kohden.

        Hankkimalla toinen perusboksi voidaan myös katsoa eri kanavaa.

        Kyse se boksisi tallentimen EXT2-liitäntään ja tallenna DVDlle ko. liitännästä. Forcessa ainakin on jonkinlainen ajastin, jolla saat boksin vaihtamaan kanavaa haluttuun aikaan (muutahan boksin ajastimen ei oikeastaan tarvitse tehdä)


      • tomipoika
        okaro kirjoitti:

        Sitten kannattaa todella kytkeä niin kuin mainitsin. Philipsissä on TV/DVD-nappula, jolla voit vaihtaa boksin ja DVD:n välillä.

        mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?


      • tomipoika kirjoitti:

        mulla sama ongelma. mites nuo antenni piuhat pitää laittaa? mistä mihin jne? scartit on noin nyt miten sanoit?

        Antennijohto ketjutetaan niihin laitteisiin, joiden virittimiä käytät. Jos olet antennissa eikä ole digi-TV:tä niin ei kannata viedä kuin boksille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe