Naurettavat peltohanhen teurastajat vauhtiin ammutaan ruokittuja hanhia kasa päin otetaan kuvia ja kehuskellaan kuinka on saatu saalista en ole ikänä ymmärtänyt tuommmosta pyyntiä takaa kuuluu jäätelö auton ääni ja räiskitään kuin heikko päät kasa päin hanhia,kyllä tosi hanhen pyynti on tuolla erämaassa,mutta sehän onkin tosi miesten puuhaa
kohta pääsevät...
hanhestaja
5
392
Vastaukset
- laulelija
kasa päin=kasapäin,jäätelö auto=jäätelöauto,heikko päät=heikkopäät.mut arvaas..2 meni oikein,peltohanhet ja erämaa.ONNITTELUT!!
- Erämies
... suomalaisia jenkkeihin.
- ei ikänä
Kyllä kirjoittaja on siinä oikeassa nuista pelto ampujista,että pitäisi joku tolkku olla määrissä mitä ampuu.Itseänikin on monta kertaa pyydetty mukaan,olen sanonut"ennen alan tiasia laudalta ampuun"onneksi suurin osa metsästäjistä osaa pitää järjen mukana.
- Anonyymi
Mikä laji se peltohanhi on? Ei löytynyt googlesta.
- Anonyymi
Peltohanhi on keksitty, ei sitä ole olemassakaan. Media toitottaa peltohanhea 😂...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575735
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263494- 712425
- 372039
- 331822
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271462
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361369