hei, olen yksinäinen päivisin. ja olisi kiva, jos saisin seuraa ns. aikuisten seuraa sinulta. kirjoittele minulle: [email protected]
ps. haukiputaan alueelta
haen seuraa
13
3290
Vastaukset
- miestäkö haet
onko sinusta kuvaa voisit lähettää mulle
- osoite
hotmail.com loppu osa. sori;)
- katso tuliko
tuliko mun posti ota yht olen luotettava mies haukiputaalta
- eikä sketsi,
niin meehän muualle kaupittelemasta ittiäs täältä. Näille jutuille on olemassa ihan omat palstat.
- nurista
Onko siinä jotain väärää,jos hakee seuraa oman kylän palstoilla? Ei minusta. Tää maa on täynnä paljon yksinäisiä ihmisiä.Hyvällä tuurilla voi löytää ystävän samalta kylältä.Anteeksi,kun puutuin asiaan! Kaikki eivät hae seksiseuraa,jos sellaista kuvittelit.
- oikea sähkö
osoite
- tänne
- nainen h:putaalta
jos ymmärsitte väärin viestini. On tullut tosi paljon seuran hakemis postia. EN hae seksiseuraa!!! Ja olen saanut jo hakemaani seuraa.. ( Eli juttu ja lenkkeily kaverin). ja se on Ns. aikuista seuraa..
- ukkeli
että sait seuraa vai saitko vain osoitteita
- etsiä12
pk seuraa ja joku hullu nyt maksaa
- anakonda6
Täällä ollaan milloin nähdään tulen tänään haukiputaalle. Samantta
- OlipaKerranYstävä
Näiltä netin ihmeellisiltä juttupalstoiltahan se oikea ystävyys sitten löytyykin.
Jos laitat naishenkilönä tänne tuommoisen edellä mainitun viestin, että etsin ystävää,niin varmaan tulee vastauksia.
Nimittäin miehiltä ja suurin osa, melkein kaikki ovat tarjoamassa muutakin kuin ystävyyttä.
Tietekin on häviävän pieni mahdollisuus, että joku mies oikeasti kaipaakin ystävää
naishenkilöstä eikä mitään muuta.
Itselläni kävi ihan päinvastoin; löysin reaalimailmasta ystävän, mutta sitten alkoi ystävyys mennä niin syvälliseksi, että oli pakko heittää asia sikseen.
Oma vikahan se oli kun en osannut pitää naista ystävänä, vaan toisi hyvänä ystävänä.
Mistä tunnet sä ystävän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934