hei, olen yksinäinen päivisin. ja olisi kiva, jos saisin seuraa ns. aikuisten seuraa sinulta. kirjoittele minulle: [email protected]
ps. haukiputaan alueelta
haen seuraa
13
3167
Vastaukset
- miestäkö haet
onko sinusta kuvaa voisit lähettää mulle
- osoite
hotmail.com loppu osa. sori;)
- katso tuliko
tuliko mun posti ota yht olen luotettava mies haukiputaalta
- eikä sketsi,
niin meehän muualle kaupittelemasta ittiäs täältä. Näille jutuille on olemassa ihan omat palstat.
- nurista
Onko siinä jotain väärää,jos hakee seuraa oman kylän palstoilla? Ei minusta. Tää maa on täynnä paljon yksinäisiä ihmisiä.Hyvällä tuurilla voi löytää ystävän samalta kylältä.Anteeksi,kun puutuin asiaan! Kaikki eivät hae seksiseuraa,jos sellaista kuvittelit.
- oikea sähkö
osoite
- tänne
- nainen h:putaalta
jos ymmärsitte väärin viestini. On tullut tosi paljon seuran hakemis postia. EN hae seksiseuraa!!! Ja olen saanut jo hakemaani seuraa.. ( Eli juttu ja lenkkeily kaverin). ja se on Ns. aikuista seuraa..
- ukkeli
että sait seuraa vai saitko vain osoitteita
- etsiä12
pk seuraa ja joku hullu nyt maksaa
- anakonda6
Täällä ollaan milloin nähdään tulen tänään haukiputaalle. Samantta
- OlipaKerranYstävä
Näiltä netin ihmeellisiltä juttupalstoiltahan se oikea ystävyys sitten löytyykin.
Jos laitat naishenkilönä tänne tuommoisen edellä mainitun viestin, että etsin ystävää,niin varmaan tulee vastauksia.
Nimittäin miehiltä ja suurin osa, melkein kaikki ovat tarjoamassa muutakin kuin ystävyyttä.
Tietekin on häviävän pieni mahdollisuus, että joku mies oikeasti kaipaakin ystävää
naishenkilöstä eikä mitään muuta.
Itselläni kävi ihan päinvastoin; löysin reaalimailmasta ystävän, mutta sitten alkoi ystävyys mennä niin syvälliseksi, että oli pakko heittää asia sikseen.
Oma vikahan se oli kun en osannut pitää naista ystävänä, vaan toisi hyvänä ystävänä.
Mistä tunnet sä ystävän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269