Tämä viesti ei ole teille ihmisille.
-------------------------------------------------
Tiedän, jotkut teistä muukalaisista lukevat ajatukseni ja maailmankuvani, eikä se ole kovin hääppöinen. Voisitte piristää elämääni näyttäytymällä minulle jonakin päivänä. Voisimme ehkä tavatakin. Koska minulle ei ole väliä miltä te näytätte, minulle on tärkeää se että minkälaisia te olette. Ei haittaa vaikka luette ajatukseni, ajatuksissani pyörii summassa kaikkea vaikka en haluaisi ajatella niitä. Toivoisin että tapaisimme ehkä pian, koska elämäni alkaa olla pian luetut tässä kehossa. Tiedän että maapallo alkaa tuhoutua sodista ja maapallon itse aiheuttamista tuhoista.
Tiedän että luette tämänkin viestin vaikka teillä ei ole mitään viestittäjää tälle. Onneksi teillä on kyky lukea toisten ajatukset mitä he lukevat ja näkevät. Vaikka olette kaukana, luette silti ajatukseni mitä kirjoitan. En tunne yksinäisyyttä tätä viestiä kirjoittaessa, tunnen enemmän sitä että osa teistä kuuntelee minua. Tunnen kuuluvani joukkoon enemmän kun tunnen teidät, täällä planeetalla jota kutsumme maapalloksi tunnen erilaisuuden tunteen. Vaikka olen ihminen, tunnen silti jotain outoa voimaa sisälläni.
En tiedä mitä se on, mutta ehkä te voisitte kertoa, en muista kuka olin ennen ja miksi. Näen vain kuvia elämästäni, jossa olin se ja se. Elkää pelätkö näyttäytyä ihmisille, se tuo ihmisille iloa kun näkevät teidän. Ensimmäinen kerta voi olla ehkä ihmisille pelottava, mutta toivon että tulette muuttamaan maapallon elämän parempaan päin. Tehän olette jo näyttäneet sen meille että tekin osaatte jotakin vaikka osa meistä ihmisistä epäilee teidän älyänne ja kykyänne hyvään.
En tiedä, mutta entisessä elämässäni taisi olla kavereita siellä, mutta en enää muista heistä ketään, on vain kuvia eri kasvoista, mutta nekin katoavat samantien kun ovat tulleet. Minä yleensä pelkään pimeää, joten toivon jos tulette käymään kylässä minulla niin elkää tulko yöllä pimeän aikaan. Tai no jos tulette yöllä käymään, olisi teillä jotakin viestitintä jolla voisitte viestittää viestin minulle että tulette siihen aikaan käymään. Menen yleensä nukkumaan työaikana 20:00-1:00 aikaan, ja vapaa-aikana milloin jaksan.
Että mielummin viikonloppusin voisitte käydä minulla kylässä tai minä teillä kylässä. Mielummin tuota noin silloin kun kaikki nukkuvat, niin ei tule heille mitään hätää että missä olen. Mutta minun pitää saada viestinne jos tulette sinä tai sinä aikana. Se miksi minun pitää saada viesti teiltä on se että pelkään yleensä satunnais kohtaamisia eri olentojen kanssa. Mutta sitten voitte ehkä käydä viestiä jättämättä minulla kylässä tai minä teillä kun olemme tutustuneet enemmän.
Ei tutustumiseen tarvita koko kansaa mukaan, riittää että minä tutustun teihin ensin. Haluan jutella eri asioista, kertoa kaikki suruni ja murheeni teille mikä tässä elämässä painaa päälle kovaa että selkäkin painaa monta kiloa. En jaksa kovin kauan enää näitä murheita, että minun on pakko kertoa tapaamisellani teille siitä, olitte ketä tahansa niin pakko kertoa. Koska en tunne enää erilaiseksi teidän kanssanne, vaan paremmaksi itseni teidän kanssa. Riittää että olette hyviä käytökseltänne minulle.
Minulla on paljon kerrottavaa teille, uskokaa tai älkää. Haluan kertoa mitä täälläkin oikeastaan pitäisi tehdä, mutta te ymmärrätte enemmän näistä asioista, mutta kerron kuitenkin teille tästä maapallosta mitä tälle pitäisi tehdä. Minulla ei ole oikeastaan paljon kysyttävää, haluan tehdä kaverisuhteen teidän monien olentojen kanssa. En halua olla vihamies hänelle joka on hyvä minulle. Voin olla vähän pelottava, mutta kyllä te totutte siihen. Haluaisin että tapaisimme pian, odotan viestiänne pian. Tahdon että tapaisimme pian, koska aika kulkee hitaasti ja elämä voi muuttua maapallolla pahemmaksi kuin nyt on.
Tahdon tavata teidät pian, kiitos kun kuuntelitte tämän ja keräsitte tarpeeksi tietoa, ja luitte tämän koko tekstin kanssani. Nyt minulla on parempi olo, tavataan pian, odotan viestiänne tapaamisestamme.
Viesti muukalaisille minulta.
5
571
Vastaukset
- ...
Tulet näkemään. Mutta se mitä tulet näkemään on toisenlaista kuin odotat. Se on jotain kuvaamatonta.
- Hjumanoidi
Nähdäänkö huomenna kello 10 stoccan kellon alla?
Niin, tässä nähdään hyvä esimerkki ihmisestä joka murheittensa vuoksi tukeutuu mielikuvitukseen. Yleensä tukeudutaan kyllä kristinuskoon koska apua haetaan tavallisesti suoraan apua tarjoavista piireistä jotka yleensä toimivat vielä uskonnollisten ryhmien tai kirkon kanssa.
Valitettavaa, että ihminen on tässä määrin heikko. Paeta mielikuvitukseen kun ei kestä todellisuutta ja sen yksinäisyyttä. Vaan tähän ihmisen henkinen puoli on kehittynytkin puolustusmekanismiltaan :| Parempi kai kuitenkin uskoa Jumalaan tai vierailijoihin kuin kehittää rinnakkaispersoonallisuuksia juttelemaan itsensä kanssa.- Owashi on nyyppä
Jälleen kerran hän luo taas mielikuvitus maailmansa kaikkialle. Taas kerran hän todistaa olevansa täys tollo, kaikkien edessä hän taas kertoo kuinka maailma näyttää hänen mielestään oikeammalta. Hän ei hyväksy maailmaan ketään toista henkilöä joka olisi erilainen jollain tavalla, varsinkin muukalaisia hän kuvittelee että ne ovat vain satua. Mutta oikeasti muukalaiset ovatkin totta, mutta owashi vielä jatkaa satanistisuutensa vuoksi omaa maailmankuvansa luomista tyhjyyteen. Missä musta ja valkoinen kohtaavat ja lyövät yhtä, on synkkää ja pimeää.
Owashilla ei ole laajakatseista maailmankuvaa satanistisuutensa vuoksi. Hänellä on pieni ja synkkä maailma, jossa owashi kuvittelee olevansa itse kuningas keskellä laavajokea. Owashi pakoilee totuutta, ja sylkee toisten päälle tulta yrittäessä paeta totuutta. Owashi katoaa tyhjyyteen ja kadottaa oman sielunsa äärettömyyteen. Hän polttaa aina näppinsä kun koskee johonkin, aina joka kerta hän on haavoittunut vaikka hän yrittää olla terve.
Owashi elää terveetöntä ja surullista elämää, hän on sylkenyt tulta meidän joidenkin päälle. Hankkinut liittolaisia sotaan joka kestää niinkauan kuin henki niillä pihisee. Owashi ajattelee maailmasta että kaikki on synkkää ja surua täynnä, ketään toista olentoa ei olisi. Jos owashi näkisi ufon, ei hän uskoisi silmiään, vaan luulisi sitä harhaksi. Ei siis kannata owashille todisteita hankkia, kun ei hän usko niihin kuitenkaan.
Tässä vähän owashille ja muille juttua owashista. Mikä siitä oikein on tullut palstalla, niin siitä vähän aihetta. Hän on sanonut olevansa satanisti, sitten että hän on umpiskepo joka ei usko mihinkään. Sitten hän on sanonut että hänellä on oma maailmankuvansa, minkä kaikki on jo nähnyt. Hän käy vain tällä ufo palstalla siksi koska hän haluaa vain kuluttaa aikaansa, että vittuilemassa vain kaikille. Toivoisin owashi että lopettaisit vittuilun, olet sanonut ettei tämä palsta kiinnosta sinua niin mitä vielä keikut, käyt vain vittuilemassa etkä muuta. - Lusifer
Owashi on nyyppä kirjoitti:
Jälleen kerran hän luo taas mielikuvitus maailmansa kaikkialle. Taas kerran hän todistaa olevansa täys tollo, kaikkien edessä hän taas kertoo kuinka maailma näyttää hänen mielestään oikeammalta. Hän ei hyväksy maailmaan ketään toista henkilöä joka olisi erilainen jollain tavalla, varsinkin muukalaisia hän kuvittelee että ne ovat vain satua. Mutta oikeasti muukalaiset ovatkin totta, mutta owashi vielä jatkaa satanistisuutensa vuoksi omaa maailmankuvansa luomista tyhjyyteen. Missä musta ja valkoinen kohtaavat ja lyövät yhtä, on synkkää ja pimeää.
Owashilla ei ole laajakatseista maailmankuvaa satanistisuutensa vuoksi. Hänellä on pieni ja synkkä maailma, jossa owashi kuvittelee olevansa itse kuningas keskellä laavajokea. Owashi pakoilee totuutta, ja sylkee toisten päälle tulta yrittäessä paeta totuutta. Owashi katoaa tyhjyyteen ja kadottaa oman sielunsa äärettömyyteen. Hän polttaa aina näppinsä kun koskee johonkin, aina joka kerta hän on haavoittunut vaikka hän yrittää olla terve.
Owashi elää terveetöntä ja surullista elämää, hän on sylkenyt tulta meidän joidenkin päälle. Hankkinut liittolaisia sotaan joka kestää niinkauan kuin henki niillä pihisee. Owashi ajattelee maailmasta että kaikki on synkkää ja surua täynnä, ketään toista olentoa ei olisi. Jos owashi näkisi ufon, ei hän uskoisi silmiään, vaan luulisi sitä harhaksi. Ei siis kannata owashille todisteita hankkia, kun ei hän usko niihin kuitenkaan.
Tässä vähän owashille ja muille juttua owashista. Mikä siitä oikein on tullut palstalla, niin siitä vähän aihetta. Hän on sanonut olevansa satanisti, sitten että hän on umpiskepo joka ei usko mihinkään. Sitten hän on sanonut että hänellä on oma maailmankuvansa, minkä kaikki on jo nähnyt. Hän käy vain tällä ufo palstalla siksi koska hän haluaa vain kuluttaa aikaansa, että vittuilemassa vain kaikille. Toivoisin owashi että lopettaisit vittuilun, olet sanonut ettei tämä palsta kiinnosta sinua niin mitä vielä keikut, käyt vain vittuilemassa etkä muuta.Owaka aiheutta ainaskin reagointia,hyvä vai paha,no ihminen on neurottinen olio=).
Kippis ja kulaus.
;666My way.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009