Heis!
Löytyykö täältä niitä jotka tietävät veneen ohjauspulpetin rakentamisesta. Itse omistan Terhin(fun) moottoriveneen ja olen ajatellut hommata siihen pulpetin, mutta ainakin terhin omat pulpetit maksavat enenmän kuin tämä vene ja ajatuksena olisi rakentaa itse ohjauspulpetin tietysti ohjauskaapeli maksaa n.500 vanhaa mummoa, jos ei siihen muuta kehitä kuten vanhassa puupaatissani oli puupulpetti ja vaijeri/rissapyörä ohjaus hyvä keksintö aikoinaa sopi tähän punaraita mercuriin hyvin joka otettiin tähän terhiin kun muu vene lahosi. Muistaakseni vielä 1980-Luvulla myytiin vaihto ehto ohjausta veneliikkeissä...
Niin pulpetista mitähän materiaaleja kannattaisi käyttää tarvisi tähdä kevyttä ja kestävää entä pulpetin sijoitus kohta veneeseen nähden olen katsonut, että joissain Terhin veneissä pulpetti sijaitsee keskellä eikä oikeassa reunassa mikäs muuten siinä on, että en ole nähnyt pulpettia koskaan vasemmassa reunassa onko vesillä väärän puolen liikenne....
Ohjauspulpetti
5
4565
Vastaukset
- kaukohallinta
Olen juuri tehnyt ohjauspulpetin veneen keskelle. Ostin Huuto.netistä kaukohallintalaitteet. Ne ei käyneet moottoriin ilman rakentelua. Konemerkin omat vehkeet olisivat varmaan käyneet muutoksitta. Kaapeliohjaus maksoi hiukan yli 200 euroa.
Lasikuituveneeseen keskipulpetin joutuu varmaan laminoimaan pohjaan kiinni. Sivupulpetti olisi helppo kiinnittää kylkeen.
Helpoiten pulpetin taitaa valmistaa vanerista. Rannalla kun kävelee silmät auki, niin saa ideoita muiden veneistä.- tover
sekä kaapeli ohjaus että mercuryn kaukohallintalaitteet. soita jos kiinnostaa 040-5115216 janne
- 220e
Uusi käyttämätön pulpetti ois myynnissä.Tehdastekoinen valmistaja Ulvilan Lasikuitu Oy kirri
- Ukko2
Vieläkö pulpetti on myynnissä?
- Anonyymi
Voisostoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1378328Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047529Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925706Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,975656Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194830Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1452658Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys612513Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81485Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71454Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531349