IP- JUTUT OULUSSA

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Paska juttu, mutta näyttää että mitään realistista ip-hommaa ei saada käyntiin lähiaikoina ja tuskin koskaan. Kyllä näitä mikkihiiri lajeja löytyy, mutta ei niihin aika miehet viitti.
Pitäis varmaan vetäjiä alkaa hommata sieltä etelästä.....

5

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppevaan

      Totta puhut, harmillinen juttu kun Oulun toiminta lopahti. Saisikohan täältä mistään salilta varattua itse vuoroja aina silloin tällöin ja maksaisi vaikka joka kerta erikseen.

      Kyllä porukkaa varmaan löytyisi senverran että jonkinlaisen ringin saisi pystyyn. Pääasiahan se olisi että pääsisi treenaamaan juttuja vaikka ilman varsinaista opettajaakin. Jarin kaltaista opettajaa on vaikea korvata mutta kyllähän nuo harjoittelun periaatteet on jo selvillä, joten jos joku vaan päättää mitä tänään harjoitellaan ja sitten harjoitellaan kovaa niin kyllähän sekin olisi 100 kertaa parempi kuin nykyinen nollatilanne. Itse olen ainakin halukas tällaiseen rinkiin.

      • magailija

        mukana minäkin. Vituttaa jo tämä makailu ja pelkkä säkin hakkaaminen. Parit treenit viikossa, ja kiertävä vetovastuu. Joka heppu ottaa mukaan kaikki kamat joka kerta, niin voidaan vetää esckrimasta defendoon tai kikkari juttua.
        Luulen että saataisiin porukkaa kokoon.


    • Lissu

      Treenatkaa puoli vuotta potkunyrkkeilyä, sitten jujutusua ja vielä Escrimaa. Käykää ahkerasi eri lajien ip-leireillä . Näin saatte helposti kaksi vuotta kulumaan. Matkan varrella olette tutustuneet moniin uusiin tyyppeihin joista voi olla hyötyä kun sitä porukkaanne kasatte uudestaan. Silloin voitte kutsua jonkin lajin ohjaajia vetämään teille treeniä. Laatikaa myös harjoitteluohjelma itsellenne. Ai niin, tämä vaatii omistautumista asialleen melkoisesti.

      • Jeppevaan

        Oma ehdotukseni olisi, että kunhan saadaan riittävä määrä porukkaa kasaan(minulle riittää aluksi vaikka yksi itseni lisäksi)
        aletaan vaan treenaamaan. Kaikilla ketkä haluavat mukaan tulla on varmaan jonkinlaista kokemusta jo eri/jostain lajeista, joten pääpaino olisikin ihan vaan itse asialla eli kamppailulla eikä niinkään opetuksella.
        Salin saaminen käyttöön on varmaan suurin ongelma, joten ehdotankin että treenataan pienellä porukalla sään armoilla niissä olosuhteissa ja varusteissa mitä kulloinenkin vuodenaika vaatii.

        Miten vaan käynee hammassuojilla 20 asteen pakkasessa... :)

        Jos asia saa kannatusta useammalta kuin yhdeltä henkilöltä niin ei muuta kuin sovitaan aika ja paikka missä pidetään ekat treenit ja katsotaan siitä sitten miten homma alkaa kehittyä.
        Jos porukkaa alkaa jossain vaiheessa olla paljon on varmaan aika perustaa seura, mutta se on sitten sen ajan "murhe" jos näin käy.

        Kiinnostuneet voivat ottaa aluksi vaikka minuun yhteyttä sähköpostilla ([email protected]) ja pidetään ekat treenit vaikka ensi viikolla.

        Jatkossa tavoitteena voisi olla vaikka tuo kerran viikossa ja jos enempään on intoa/tarvetta niin sitten sen mukaan.

        Katsotaan saadaanko homma näin alkuun. Lisää ajatuksista sähköpostilla tai puhelimitse.


      • YYYYYYYY
        Jeppevaan kirjoitti:

        Oma ehdotukseni olisi, että kunhan saadaan riittävä määrä porukkaa kasaan(minulle riittää aluksi vaikka yksi itseni lisäksi)
        aletaan vaan treenaamaan. Kaikilla ketkä haluavat mukaan tulla on varmaan jonkinlaista kokemusta jo eri/jostain lajeista, joten pääpaino olisikin ihan vaan itse asialla eli kamppailulla eikä niinkään opetuksella.
        Salin saaminen käyttöön on varmaan suurin ongelma, joten ehdotankin että treenataan pienellä porukalla sään armoilla niissä olosuhteissa ja varusteissa mitä kulloinenkin vuodenaika vaatii.

        Miten vaan käynee hammassuojilla 20 asteen pakkasessa... :)

        Jos asia saa kannatusta useammalta kuin yhdeltä henkilöltä niin ei muuta kuin sovitaan aika ja paikka missä pidetään ekat treenit ja katsotaan siitä sitten miten homma alkaa kehittyä.
        Jos porukkaa alkaa jossain vaiheessa olla paljon on varmaan aika perustaa seura, mutta se on sitten sen ajan "murhe" jos näin käy.

        Kiinnostuneet voivat ottaa aluksi vaikka minuun yhteyttä sähköpostilla ([email protected]) ja pidetään ekat treenit vaikka ensi viikolla.

        Jatkossa tavoitteena voisi olla vaikka tuo kerran viikossa ja jos enempään on intoa/tarvetta niin sitten sen mukaan.

        Katsotaan saadaanko homma näin alkuun. Lisää ajatuksista sähköpostilla tai puhelimitse.

        Jos pakkasella hammassuojat jäätyvät suuhun, niin käykää Shellin WC:ssä sulattelemassa.
        Ulkoharjoitukset talvella tuovat harjoitteluun toden tuntua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe