Minulla on keväästä lähtien ollut Clio 1.4 automatic -92, ajettu n. 130tkm. Viime aikoina olen huomannut että Clio jättää parkkipaikoille öljytippoja. Mahtaako Cliossa olla jotain vakipaikkaa josta oljyjä saattaa tihkua? Tulpat ovat päällepäin kovasti öljyn peitossa. Tulpista tuli mieleeni että kun vaihdoin niitä Clioon ensimmäistä kertaa niin vanhat piti vääntää räikällä auki, kaikki tulpat oli väännetty ilmeisesti väkisin kiinni ja ohi jengojen...
Clio -92:n öljyt
TomaattiClio
1
1643
Vastaukset
- Mitä vuotaa
Noilla teidän kirjoittamilla tiedoilla ei voi päätyä kuin ventiili koppaan. Pesetä se kone, ja seuraa mistä vuotaa. Ei ne vältämättä ole väärillä jenguilla, van mahtaa edellisestä tulpan vaihosta olla aikaa. On itelläkin ollu joskus hyvä ettei jatkoa ole tarvinnut kun väätänyt tulpia auki, puhista vaikka akun napa harjalla ja imurilla ja eiku uudet paikalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422422Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211798
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001329
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036