Minulla on keväästä lähtien ollut Clio 1.4 automatic -92, ajettu n. 130tkm. Viime aikoina olen huomannut että Clio jättää parkkipaikoille öljytippoja. Mahtaako Cliossa olla jotain vakipaikkaa josta oljyjä saattaa tihkua? Tulpat ovat päällepäin kovasti öljyn peitossa. Tulpista tuli mieleeni että kun vaihdoin niitä Clioon ensimmäistä kertaa niin vanhat piti vääntää räikällä auki, kaikki tulpat oli väännetty ilmeisesti väkisin kiinni ja ohi jengojen...
Clio -92:n öljyt
TomaattiClio
1
1637
Vastaukset
- Mitä vuotaa
Noilla teidän kirjoittamilla tiedoilla ei voi päätyä kuin ventiili koppaan. Pesetä se kone, ja seuraa mistä vuotaa. Ei ne vältämättä ole väärillä jenguilla, van mahtaa edellisestä tulpan vaihosta olla aikaa. On itelläkin ollu joskus hyvä ettei jatkoa ole tarvinnut kun väätänyt tulpia auki, puhista vaikka akun napa harjalla ja imurilla ja eiku uudet paikalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966