ilkeä vesimies

amazon

Seurustelen vesimiesmiehen kanssa. Vesimiesmäinen tapa on kiusata ihastuessaan (ja kai muutenkin).
Luulin,että kiusaaminen seurustelun myötä jäisi teinipoikamaisena pilailuna ja kujeiluna pois, mutta ei. Olemme 3-kymppisiä.
Kyllästyttää jatkuva naljailu ja kun sanon sille kunnolla takas tai teen kostona jonkun pilan,niin se on hiljaa ja ihan kuin olisi tyytyväinen?
Sitten vaipuu omiin oloihinsa ajan ja vaivan kanssa kehittelemään kostoa. Onko tämä vesimiehen tyypillinen huvi?

64

8866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia4

      ikävä kyllä taitaa olla. ystävistä kaksi on vesimiehiä ja kahden kanssa olen ollut tekemisissä suhdepohjalta, toisen kanssa tosin varsin lyhyen aikaa.

      kyllä, jatkuvaa vi***uilua vähän väliä, myös silloin kun on tehnyt selväksi ettei jaksa nyt kuunnella. jotenkin nauttii kun saa toisen reagoimaan.

      harmi sinänsä koska ovat fiksuja ja varsin kekseliäitä, mutta jotenkin tuntuu että hyvin rasittavia ja jopa itsekeskeisiä. huomionkipeitä.

      itse hieman alle kolmekymmentä, mies. ystävät miehiä ja kumppanit naisia, joten ei näköjään sukupuolisidonnaista.

    • vesimies vaan

      Vesimies kokeile rajoja ja oppi eri tilanteiten kautta tuntemaan toista ihmistä. Jos et ole tunnistanut sitä siksi vaan ilkeilyksi, olet pulassa.

      • jäätä

        Vesimies puolustaa aina itseään juuri tuolla tavalla, eikä se ota syytä koskaan niskoilleen. "minä van kokeilin, mutta et SINÄ ymmärrä. Se ei taas ole MINUN vika". Jos 50 v vielä kokeilee rajoja, se ON ilkeyttä. On vaan niin, että vesimies on epäsovinnainen ja helvetin lyhytpinnanen.


      • harvoista, jotka
        jäätä kirjoitti:

        Vesimies puolustaa aina itseään juuri tuolla tavalla, eikä se ota syytä koskaan niskoilleen. "minä van kokeilin, mutta et SINÄ ymmärrä. Se ei taas ole MINUN vika". Jos 50 v vielä kokeilee rajoja, se ON ilkeyttä. On vaan niin, että vesimies on epäsovinnainen ja helvetin lyhytpinnanen.

        eivät halua edes kasvaa koko elämänsä aikana tylsään aikuisuuteen. Carpe diem -tyyppi. Mielenkiintoinen, kiehtova, kiihottava... Tylsät tyypit löytyvät jostain ihan muista merkeistä, että olkaa hyvä vaan, jos sellaista elämää haluatte, varmaa ja turvallista, niitä löytyy vaikka tuolta maamerkeistä esimerkiksi. Tälle ihan omalle "ihmislajille" ei löydy vastusta koko tähtitaivaalta.


    • ilkeitä

      Pitkällisen kokemuksen jälkeen voin yhtyä tuohon. Johtuuko se sitten siitä että se haluaakin karkottaa toiset läheltään ja saa siten olla yksin.

      • riippuu

        täysin katsojan näkökulmasta. Esim. kalat ovat niin herkkiä, että vesimiehet ovat heidän mielestään kylmiä ja kovia... Vesimiehet eivät vaan elä samalla tavalla tunteella, kuin kalat ja näin tapahtuu "väärinkäsityksiä". En siis kirjoittanut, ettei vesimiehillä ole tunteita!


      • amazon
        riippuu kirjoitti:

        täysin katsojan näkökulmasta. Esim. kalat ovat niin herkkiä, että vesimiehet ovat heidän mielestään kylmiä ja kovia... Vesimiehet eivät vaan elä samalla tavalla tunteella, kuin kalat ja näin tapahtuu "väärinkäsityksiä". En siis kirjoittanut, ettei vesimiehillä ole tunteita!

        Sitä ajoin takaa, että kun veskarin solvailussa usein ei ole mitään järkeä.
        Pomoni oli vesimies ja olimme myymässä tuotteita asiakkaille.
        Vielä ennen sovittua tapaamista niin leikkiälaskeva ja iloinen pomo alkoikin haukkumaan tuotteita niille ja sätti samaan syssyyn asiakkaatkin.
        Kaupat jäi tekemättä. Harmitti niin, itkua väänsin, mutta veskari-pomo vaan myhäili. Muutenkaan ivaamisessa työntekijöitä kohtaa ei ollut mitään tolkkua.
        Mitään syytä, mihin pomo olisi pyrkinyt.
        Vuosia on kulunut, en vaan ymmärrä. Mielestäni veskarin ilkeydessä ei ole kyse mistään kovempi luonteisuudesta.


      • huomioon sen,
        amazon kirjoitti:

        Sitä ajoin takaa, että kun veskarin solvailussa usein ei ole mitään järkeä.
        Pomoni oli vesimies ja olimme myymässä tuotteita asiakkaille.
        Vielä ennen sovittua tapaamista niin leikkiälaskeva ja iloinen pomo alkoikin haukkumaan tuotteita niille ja sätti samaan syssyyn asiakkaatkin.
        Kaupat jäi tekemättä. Harmitti niin, itkua väänsin, mutta veskari-pomo vaan myhäili. Muutenkaan ivaamisessa työntekijöitä kohtaa ei ollut mitään tolkkua.
        Mitään syytä, mihin pomo olisi pyrkinyt.
        Vuosia on kulunut, en vaan ymmärrä. Mielestäni veskarin ilkeydessä ei ole kyse mistään kovempi luonteisuudesta.

        että kaikki vesimiehet eivät ole samanlaisia?! Tunnen useita todella ystävällisiä vesimiehiä, jotka eivät ikinä sanoisi suoraan kenellekään...


      • jepulis
        amazon kirjoitti:

        Sitä ajoin takaa, että kun veskarin solvailussa usein ei ole mitään järkeä.
        Pomoni oli vesimies ja olimme myymässä tuotteita asiakkaille.
        Vielä ennen sovittua tapaamista niin leikkiälaskeva ja iloinen pomo alkoikin haukkumaan tuotteita niille ja sätti samaan syssyyn asiakkaatkin.
        Kaupat jäi tekemättä. Harmitti niin, itkua väänsin, mutta veskari-pomo vaan myhäili. Muutenkaan ivaamisessa työntekijöitä kohtaa ei ollut mitään tolkkua.
        Mitään syytä, mihin pomo olisi pyrkinyt.
        Vuosia on kulunut, en vaan ymmärrä. Mielestäni veskarin ilkeydessä ei ole kyse mistään kovempi luonteisuudesta.

        Hmm...tulee mieleen että toi vesimies on ehkä vähän kähittymätön versio,kaikki joita minä tunnen on ihan asiallisia yksilöitä. Tietysti pieni pilailu kuuluu asiaan mutta ei loukkaamistarkotuksella. Olen naimisissa oleva yksilö, kyllä minäkin teen pieniä jekkuja vaimolle joka ymmärtää, ainakin luulisin niin.
        Asiaan,pomosi on todella tyhmä,jos kerran on myyntialalla kyllä vähän täytyy katsoa mitä puhuu ja uskoa tuotteeseen mitä myy.
        Kaverin kannattas vaihtaa alaa vaikka kaivosmieheksi !


      • kokemuksiaa
        amazon kirjoitti:

        Sitä ajoin takaa, että kun veskarin solvailussa usein ei ole mitään järkeä.
        Pomoni oli vesimies ja olimme myymässä tuotteita asiakkaille.
        Vielä ennen sovittua tapaamista niin leikkiälaskeva ja iloinen pomo alkoikin haukkumaan tuotteita niille ja sätti samaan syssyyn asiakkaatkin.
        Kaupat jäi tekemättä. Harmitti niin, itkua väänsin, mutta veskari-pomo vaan myhäili. Muutenkaan ivaamisessa työntekijöitä kohtaa ei ollut mitään tolkkua.
        Mitään syytä, mihin pomo olisi pyrkinyt.
        Vuosia on kulunut, en vaan ymmärrä. Mielestäni veskarin ilkeydessä ei ole kyse mistään kovempi luonteisuudesta.

        Tiedän 10 vesimiestä. Näistä 6 on sanalla sanoen itsekkäitä, jopa ilkeitä, ja osaavat manipuloida muita, enkä haluaisi olla heidän kanssaan lähemmissä yhteyksissä. 2 oli oikein super- työpaikkakiusaajia. 1 on hiljainen ja omissaoloissan viihtyvä superlahjakas "kiltti tyttö". 1 on ystäväni puoliso ja vaikuttaa huumorintajuiselta, mutta parisuhteessa "kiukkuilevalta". 1 oli aluksi mukava jopa ystävä, mutta käänsi takkinsa täysin ja olen edelleen hyvin pettynyt häneen. 1 on mukava, rauhallinen ja pohdiskeleva mies. 1 on "aito" vesimies, joka on kepeä, mystiikasta kiinnostunut ja huumorintajuinen.

        Kaikenkaikkiaan vesimiehet ovat "erilaisia". Toisilla tuntuu olevan halu pompottaa muita (ehkä katkeruutta?) ja olla itsekeskeisiä. Toisaalta joukossa on viisaita ja mukavia tyyppejä. Valitettavasti negatiiviset kokemukset peilaavat minulla(kin) siihen suuntaan, että karvani nousevat aina pystyyn kun kuulen jonkun olevan vesimies. Harmi.


    • Toivon Kipinä

      Vesimiehelle on kait tyypillistä testata muiden reaktioita ja välillä hieman piruillakin, mutta ihan ystävällisessä hengessä. Tämän piirteen tunnistan oikein hyvin itsessänikin.

      Minun kokemukseni muista naispuolisista veskareista (itse olen aika jätkämäinen) on , että ovat lempeitä ja sielukkaita, joskin aika omalaatuisia ja ärsyttäviäkin. Veskarimies taas joskus voi olla pikkuilkeä kauhukakarakin. Äitini isäpuoli oli veskari (s.11.2) ja pitkästä parisuhteestaan huolimatta ikuinen kakara. Muistan hyvin, miten hän piinasi meitä lapsenlapsia hyvin "suorilla" kommenteilla ulkonäöstä yms ja muilla tempauksillaan.

      Kyllä siinä finni-ja painokompleksiensa kanssa painiskeleva teini ei voinut muuta kuin itku kurkussa ihmetellä, miten aikuinen mies voi olla noin ilkeä. Nyt aikuisena vastaavat kommentit ottaisi huumorin kannalta ja antaisi samalla mitalla takaisin. Ehkä pappa pysyi ikuisena penskana käytökseltään, koska mummoni oli vahva ja äidillinen luonne ja toistakymmentä vuotta vanhempi, yhteisiä lapsia heillä ei ollut.

    • vapaa äityli

      Nauran täällä aamukahvin kera. Ihan kuin minä se sun poikaystävä, eli kyllä tutulta kuulostaa. Olen kova jekkuilemaan, ja ikävä kyllä ilkeilemäänkin, jos olen suhteessa. En tiedä mitä se on, mutta se huvittaa minua, ainakin hyväntahtonen pilailu!!! ilkeily taas tulee automaattisesti.. en tiedä saanko siitä kiksejä, mutta semmosta se on. Ei se koskaan lopu semmonen jekkuilu, eikä edes ilkeily, ainoastaan kun vesimies on yksin, niitä ilman voi olla. Mutta sillonkin virnuilemme itseksemme!! ;)

    • ilkeä hirmu

      Näinhän se on, että niitä läheisiä tulee koeteltua kaikenlaisilla lausahduksilla joita vähänkään herkempi ei välttämättä kestä. Tosin oletan myös muiden kohtelevan itseäni samalla lailla, joten en kyllä ymmärrä ottaa onkeen jos toinen aikansa pantattuaan läväyttää samalla mitalla takaisin - niinhän sen sanailun kuuluukin mennä. Ja kun revin yhtä karmaisevia kommentteja omasta itsestänikin, en ymmärrä että miksi toisia sitten pitäisi kohdella silkkisemmin hansikkain.
      Toki on kyseessä kypsyyskin, elämänkokemus tasoittaa moista hermoja repivää piirrettä jossakin määrin, mutta enpä usko että se pikkumyymäinen pilke sieltä silmäkulmasta koskaan täysin katoaa. Valitan.

      • just!

        Sarkasmi ehdottomasti parasta huumoria! Teille muille herkkänahkaisille sanon vaan, että jos ei itselle osaa tai pysty nauraan, niin onko silloin oikeutta nauraa muille?


      • kiik
        just! kirjoitti:

        Sarkasmi ehdottomasti parasta huumoria! Teille muille herkkänahkaisille sanon vaan, että jos ei itselle osaa tai pysty nauraan, niin onko silloin oikeutta nauraa muille?

        No mun ex-vesimies-poikaystävä osasi kyllä tehdä pilaa ja lasautella sattuvia totuuksia muista, mutta ei kestänyt muilta kritiikkiä lainkaan. Ehkä ne vanhetessaan oppii... Mutta se oli kyllä herkkänahkainen tapaus.


      • herkkänahkis
        kiik kirjoitti:

        No mun ex-vesimies-poikaystävä osasi kyllä tehdä pilaa ja lasautella sattuvia totuuksia muista, mutta ei kestänyt muilta kritiikkiä lainkaan. Ehkä ne vanhetessaan oppii... Mutta se oli kyllä herkkänahkainen tapaus.

        Minäkin loukkaannun heti jos joku mulle sanoo jotain nasevaa, vaikka vaan huumorin varjolla. Itse kuitenkin möläyttelen paljon pahempia piikkejä ihmisille, mutta oletan että jaksavat vaan naureskella vitsikkyydelleni ja viisaudelleni.
        Hmm.


      • vesimieskö?
        kiik kirjoitti:

        No mun ex-vesimies-poikaystävä osasi kyllä tehdä pilaa ja lasautella sattuvia totuuksia muista, mutta ei kestänyt muilta kritiikkiä lainkaan. Ehkä ne vanhetessaan oppii... Mutta se oli kyllä herkkänahkainen tapaus.

        Jos olette lukeneet vesimiehen perusominaisuuksia, niin olette kyllä huomanneet tämän (ongelman). Vesimies on MINÄ TIEDÄN -tyyppi. Siltä pääsee sammakoita yhtenään ja kun sen huomaam, niin puheenaihe muuttuu sukkelaan. Minua kumppanissani ärsyttää eniten tuo tiedän kaiken-piirre. Ja että muut eivät voi ymmärtää kuin vesimies, onhan se luomakunnan ainutlaatuisin olio. Olio tosiaan ja uudistusmielinen. EI MUUTU. Mulla on 25 v yhteinen taival. Ne piirteet, mitkä sillä on nuorena, on ne vanhanakin. Kuten kaikilla muillakin ne säilyy koko eliniän. Lisäksi vesimies on tunnekylmä ja sopii huonosti ihmissuhdetyöhön. Ongelmia ilmenee vähän valiä, sairaslomia ja sitten taas mennään....kohti uutta ongelmaa. Miten ne löytävätkin niitä niin paljon?


      • Niinkö tosiaan?
        vesimieskö? kirjoitti:

        Jos olette lukeneet vesimiehen perusominaisuuksia, niin olette kyllä huomanneet tämän (ongelman). Vesimies on MINÄ TIEDÄN -tyyppi. Siltä pääsee sammakoita yhtenään ja kun sen huomaam, niin puheenaihe muuttuu sukkelaan. Minua kumppanissani ärsyttää eniten tuo tiedän kaiken-piirre. Ja että muut eivät voi ymmärtää kuin vesimies, onhan se luomakunnan ainutlaatuisin olio. Olio tosiaan ja uudistusmielinen. EI MUUTU. Mulla on 25 v yhteinen taival. Ne piirteet, mitkä sillä on nuorena, on ne vanhanakin. Kuten kaikilla muillakin ne säilyy koko eliniän. Lisäksi vesimies on tunnekylmä ja sopii huonosti ihmissuhdetyöhön. Ongelmia ilmenee vähän valiä, sairaslomia ja sitten taas mennään....kohti uutta ongelmaa. Miten ne löytävätkin niitä niin paljon?

        tunnekylmä?! Ihmettelen moista "väitettä". Onko vesimies silloin tunnekylmä, jos hän ei toimi samoin, kuin kaikki muut?

        Olen asiakaspalvelualalla ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa... Suorapuheinen tosiaan olen, mutta se ilmenee ainoastaan muualla, kuin töissä.

        Sammakoita tosiaan pääsee, vai ovatko ne loppujen lopuksi niitä? Ehkä tahalleen sanottuja, jotka ovat kalvaneet jonkin aikaa... En kuitenkaan muuta puheenaihetta, mikäli "sammakoita" pääsee suustani, vaan juttelen senkin asian selväksi.

        Onneksi meitä on moneksi =)


      • uusifani
        vesimieskö? kirjoitti:

        Jos olette lukeneet vesimiehen perusominaisuuksia, niin olette kyllä huomanneet tämän (ongelman). Vesimies on MINÄ TIEDÄN -tyyppi. Siltä pääsee sammakoita yhtenään ja kun sen huomaam, niin puheenaihe muuttuu sukkelaan. Minua kumppanissani ärsyttää eniten tuo tiedän kaiken-piirre. Ja että muut eivät voi ymmärtää kuin vesimies, onhan se luomakunnan ainutlaatuisin olio. Olio tosiaan ja uudistusmielinen. EI MUUTU. Mulla on 25 v yhteinen taival. Ne piirteet, mitkä sillä on nuorena, on ne vanhanakin. Kuten kaikilla muillakin ne säilyy koko eliniän. Lisäksi vesimies on tunnekylmä ja sopii huonosti ihmissuhdetyöhön. Ongelmia ilmenee vähän valiä, sairaslomia ja sitten taas mennään....kohti uutta ongelmaa. Miten ne löytävätkin niitä niin paljon?

        eka kerta kun luen kommentteja vesimiehistä (vesimiesmiehistä). Vaikka olen itse vesimies niin en oikein tunnista itseäni näistä kommenteista, niitä huonoja ominaisuuksia, stereotypioita. MINÄ TIEDÄN - TYYPPIkin on katoavaista ja sitä oppii (jokainen) kuolevaisuutensa ja erehtyväisyytensä, ja vesimiehetkin voivat muuttua kuten kaikki muutkin. Jos uskoo kooppeihin niin kait sitä pitäisi ottaa huomioon myös aurinko ja kuu- merkit!! Vesimiehenä minullakin on tunteet ja olen alalla jossa tunneälyni voi kukoistaa ja osaan myös sosiaalisilla ja emootiotaidoillani auttaa toisia jatkuvasti ja jatkuvasti opin itse uutta.


      • just! kirjoitti:

        Sarkasmi ehdottomasti parasta huumoria! Teille muille herkkänahkaisille sanon vaan, että jos ei itselle osaa tai pysty nauraan, niin onko silloin oikeutta nauraa muille?

        Vahingon ilo on paras ilo!!!!!


      • toisen merkkinen

        oikeuttaa kaiken ilkeytensä toisia kohtaan ja toteaa vain "olen tällainen,revi siitä".
        Melko itsekästä sanoisin! Eipä ole ihme,että kaikki tuntemani vesimiehet elävät yksin.


      • tiedetään
        toisen merkkinen kirjoitti:

        oikeuttaa kaiken ilkeytensä toisia kohtaan ja toteaa vain "olen tällainen,revi siitä".
        Melko itsekästä sanoisin! Eipä ole ihme,että kaikki tuntemani vesimiehet elävät yksin.

        kyllä, kokemuksesta ja kantapään kautta ilkeä veikko. minäkin olen, mutta usko pois, suurin osa on vain ajattelemattomuutta ja tyhmyyttä. tällä ainakin lohduttelen itseäni kun taas on tullut tehtyä tai möläytettyä jotain ja hetken mietittyäni tukka nousee pystyyn että voi jumalauta mitä sitä taas tuli sössittyä..en ole kyllä saletti johtuuko se siittä että sattuu olemaan talven lapsi vai onko sitä muuten vaan sietämätön.


      • vesimiesNainen
        tiedetään kirjoitti:

        kyllä, kokemuksesta ja kantapään kautta ilkeä veikko. minäkin olen, mutta usko pois, suurin osa on vain ajattelemattomuutta ja tyhmyyttä. tällä ainakin lohduttelen itseäni kun taas on tullut tehtyä tai möläytettyä jotain ja hetken mietittyäni tukka nousee pystyyn että voi jumalauta mitä sitä taas tuli sössittyä..en ole kyllä saletti johtuuko se siittä että sattuu olemaan talven lapsi vai onko sitä muuten vaan sietämätön.

        Oppikaa että arvostatte itseänne, olette tärkeitä
        ja kauniita, ja ylivoimaisia voimiltanne, Vesimies- on merkki joka pärjää kaikissa tilanteissa, pystyy aloittamaan 0-pisteestä satakertaa, kun muut tekisivät itsarin tai oisivat hoidokkeina dubattuina lääkkeillä.

        Vesimies, ole itsesi, olet vahva, olet tulevaisuus, ja välität lähimmäisistäsi ja heikompi osaisista,,, Yksi asia on huomattava,
        mikään muu ei ärsytä tyhmempiä merkkejä, että
        olet geeneiltäsi aina oikeassa...........

        Katsoppas kun aikaa kuluu, luota vaistoon, hylkää
        petturit ja teeskentelijät!


      • ninpäninpä
        vesimiesNainen kirjoitti:

        Oppikaa että arvostatte itseänne, olette tärkeitä
        ja kauniita, ja ylivoimaisia voimiltanne, Vesimies- on merkki joka pärjää kaikissa tilanteissa, pystyy aloittamaan 0-pisteestä satakertaa, kun muut tekisivät itsarin tai oisivat hoidokkeina dubattuina lääkkeillä.

        Vesimies, ole itsesi, olet vahva, olet tulevaisuus, ja välität lähimmäisistäsi ja heikompi osaisista,,, Yksi asia on huomattava,
        mikään muu ei ärsytä tyhmempiä merkkejä, että
        olet geeneiltäsi aina oikeassa...........

        Katsoppas kun aikaa kuluu, luota vaistoon, hylkää
        petturit ja teeskentelijät!

        vahvemman oikeudella heikommat jalkoihin. "heikompien puolia täytyy pitää ja huolehtia"

        mutta heiokommat ovat siis alempiarvoisia ja niitä pitää ja saa sääliä, eikö?

        vesimies olet siis Jumala, eikö niin.


      • jumalainen_m
        ninpäninpä kirjoitti:

        vahvemman oikeudella heikommat jalkoihin. "heikompien puolia täytyy pitää ja huolehtia"

        mutta heiokommat ovat siis alempiarvoisia ja niitä pitää ja saa sääliä, eikö?

        vesimies olet siis Jumala, eikö niin.

        Säälittävä vesimies on silloin kun siltä mopo karkaa käsistä ja erityisesti juuri naisvesimies, kun sen "naiseus" pääsee sekoittumaan vesimiehen ällöön kaikkitietävyyteen. Jotenkin tuntuu että vesimies elää turhaan tämän elämän. Mitään se ei opi elämässään.


      • tuttua on
        ninpäninpä kirjoitti:

        vahvemman oikeudella heikommat jalkoihin. "heikompien puolia täytyy pitää ja huolehtia"

        mutta heiokommat ovat siis alempiarvoisia ja niitä pitää ja saa sääliä, eikö?

        vesimies olet siis Jumala, eikö niin.

        Älykkäät vesimiehet eivät sorru suurentelemaan itseään, mutta surkimuksia on ne tyhmät, jotka eivät voi päteä ansioillaan tai tiedoillaan. Silloin onkin edessä joko nokkapokka tai seuran uudelleenvalinta. Kannattaakin valita riittävän tyhmiä, jotta voi heille vaikka valehdella:MINÄ TIEDÄN. Ei vesimies heikkoja lyö vaan älykkäitä, jotta itse olisi heitä parempi. "Jos en muuten pärjännyt, niin purin sitä". Tuttu lause korvissani. Viisas kuitenkin väistyy ja luovuttaa ja vesimies vetäytyy. Vesimiehen itsetunto on luvattoman huono ja siksi takkiin tulee ja paljon ja usein sitten ryvetään itsesäälissä syyttäen muita: EI SE YMMÄRRÄ, KUKAAN EI YMMÄRRÄ. ME PAINITAAN OMASSA SARJASSA!


      • VesimiesNainen....
        vesimiesNainen kirjoitti:

        Oppikaa että arvostatte itseänne, olette tärkeitä
        ja kauniita, ja ylivoimaisia voimiltanne, Vesimies- on merkki joka pärjää kaikissa tilanteissa, pystyy aloittamaan 0-pisteestä satakertaa, kun muut tekisivät itsarin tai oisivat hoidokkeina dubattuina lääkkeillä.

        Vesimies, ole itsesi, olet vahva, olet tulevaisuus, ja välität lähimmäisistäsi ja heikompi osaisista,,, Yksi asia on huomattava,
        mikään muu ei ärsytä tyhmempiä merkkejä, että
        olet geeneiltäsi aina oikeassa...........

        Katsoppas kun aikaa kuluu, luota vaistoon, hylkää
        petturit ja teeskentelijät!

        puhut asiaa, mutta ota huomioon, ettei kaikki vesimiehet ole vielä noussut tasollesi. Jotkut, ehkä suurin osa ei tule ikinä sitä tekemäänkään. Ei ole jokaiselle vesimiehelle annettu lahjaa ymmärtää eri asioiden tarkoituksia. Jos olet itse saanut sen ja oppinut vielä kaiken lisäksi käyttämään sitä, yritä myös ymmärtää muita jotka tulee ehkä sinne missä sinä olet joskus paljon, paljon myöhemmin. Ehkä vasta silloin kun aika on jo loppumassa ja ne on muistelemassa elettyä elämää ja pohtimassa mitä olisi voinut tehdä toisin tai mitä olisi voinut jättää kokonaan tekemättä. Toivon, että muistat tämän: väittelemään sortuu aina tietämätön!
        Olet jo todistanut tietyt asiat itsellesi, älä siis tuhlaa energiaasi ja älyäsi todistaakseen jotain ihmisille jotka ei ole valmiita kuulemaan totuutta itsestä. Ymmärrän hyvin, että on turhauttavaa kun muut ei ymmärrä päivänselviä asioita. Mutta sellainen se meidän mieleltään heikko ihmiskunta on. Jatkoja sulle!


      • Anonyymi
        uusifani kirjoitti:

        eka kerta kun luen kommentteja vesimiehistä (vesimiesmiehistä). Vaikka olen itse vesimies niin en oikein tunnista itseäni näistä kommenteista, niitä huonoja ominaisuuksia, stereotypioita. MINÄ TIEDÄN - TYYPPIkin on katoavaista ja sitä oppii (jokainen) kuolevaisuutensa ja erehtyväisyytensä, ja vesimiehetkin voivat muuttua kuten kaikki muutkin. Jos uskoo kooppeihin niin kait sitä pitäisi ottaa huomioon myös aurinko ja kuu- merkit!! Vesimiehenä minullakin on tunteet ja olen alalla jossa tunneälyni voi kukoistaa ja osaan myös sosiaalisilla ja emootiotaidoillani auttaa toisia jatkuvasti ja jatkuvasti opin itse uutta.

        Vesimies-71 vesimiehen persoonaan vaikuttaa kuu,nousevamerkki ja kiinalaisen horoskoopin tuntihallitsija eli jokainen vesimies on erilainen ja hyvä niin en vaan haluaisikaan olla kenenkään kanssa samanlainen vaan ihan omana itsenä hyvässä kuin huonossakin😁Rakastetaan näitä yksilöllisiä vesimiehiä ja kaikkia muitakin merkkejä❤🙏


    • ilkeäkö minä? Häh!

      Eipä taida olla. minä ainakin olen mukava ihminen. Toki teen pilaa muista ja itsestäni, mut vain silloin kun niin sopii tehdä. Enpä tunne edes yhtään kiusankappalevesimiestä itse, vaikka vesimiehiä paljon tunnenkin.

      • mitä se on

        Ilkeilyllä halutaan aina lyödä toista, jotta itse voisi olla muita parempi. Ilkeily ei ole positiivinen asia ja se vahingoittaa aina. En tiedä toista merkkiä, jolla tämä piirre ilmenisi niin voimakkaana. Kaikissa sitä on, mutta tuntuu että veskarilla on taito sietää omaa ilkeyttään.


      • veskariN
        mitä se on kirjoitti:

        Ilkeilyllä halutaan aina lyödä toista, jotta itse voisi olla muita parempi. Ilkeily ei ole positiivinen asia ja se vahingoittaa aina. En tiedä toista merkkiä, jolla tämä piirre ilmenisi niin voimakkaana. Kaikissa sitä on, mutta tuntuu että veskarilla on taito sietää omaa ilkeyttään.

        En tunnista näistä kirjoituksista itseäni juurikaan.Minä en pahoittaisi kenenkään mieltä lausumalla ilkeyksiä toisesta.Itseasiassa pyydän liiankin herkästi anteeksi jos koen loukanneeni.Olen enemmänkin liian kiltti ja se raivostuttaa joskus.Itsekkyys on vieras sana minulle,ennemminkin saisin oppia olemaan itsekkäämpi.En ole pyhimys mutta koetan elää tätä elämää siten,että kohtelen muita siten kun toivon muiden kohtelevan minua.

        tuo kommentti,että veskarilla olisi voimakkaana ilkeilyn piirre,,,,itse olen kokenut pahiten loukkaavia piirteitä kaloilta,oinailta sekä skorppareilta.Mutta en jaksa uskoa näiden johtuvan vain horoskoopista.Kyllä se eletty elämä ja siitä saatu oppi on se joka muokkaa meitä ihmisinä.


      • mitä se on
        veskariN kirjoitti:

        En tunnista näistä kirjoituksista itseäni juurikaan.Minä en pahoittaisi kenenkään mieltä lausumalla ilkeyksiä toisesta.Itseasiassa pyydän liiankin herkästi anteeksi jos koen loukanneeni.Olen enemmänkin liian kiltti ja se raivostuttaa joskus.Itsekkyys on vieras sana minulle,ennemminkin saisin oppia olemaan itsekkäämpi.En ole pyhimys mutta koetan elää tätä elämää siten,että kohtelen muita siten kun toivon muiden kohtelevan minua.

        tuo kommentti,että veskarilla olisi voimakkaana ilkeilyn piirre,,,,itse olen kokenut pahiten loukkaavia piirteitä kaloilta,oinailta sekä skorppareilta.Mutta en jaksa uskoa näiden johtuvan vain horoskoopista.Kyllä se eletty elämä ja siitä saatu oppi on se joka muokkaa meitä ihmisinä.

        Joo, kyllä luullakseni tunnen paljonkin mielipiteitäsi täältä ja uskonkin, että palstalla olevat ovat juuri sellaisia kuin sanovat olevansa, sinäkin. Mutta kun puhutaan merkkinä yleisesti, niin nuo mainitsemasi merkit ovat mullekin tuttuja. Kalat ovat heikkoja, oinaat äkkipikaisia ja skopet takapiruja. Mutta kyllä vesimiehen oinaisuus on tietty epäsovinnaisuus ja siitä johtuva ilkeilykin, jotta päämäärä saavutetaan. Ja kyllä neitsyenkin voi tähän listaan laittaa. Sen käsityksen olen saanut, että juuri skopet riehuvat täällä eniten, ainakin skepeskopet.


      • koll...
        mitä se on kirjoitti:

        Joo, kyllä luullakseni tunnen paljonkin mielipiteitäsi täältä ja uskonkin, että palstalla olevat ovat juuri sellaisia kuin sanovat olevansa, sinäkin. Mutta kun puhutaan merkkinä yleisesti, niin nuo mainitsemasi merkit ovat mullekin tuttuja. Kalat ovat heikkoja, oinaat äkkipikaisia ja skopet takapiruja. Mutta kyllä vesimiehen oinaisuus on tietty epäsovinnaisuus ja siitä johtuva ilkeilykin, jotta päämäärä saavutetaan. Ja kyllä neitsyenkin voi tähän listaan laittaa. Sen käsityksen olen saanut, että juuri skopet riehuvat täällä eniten, ainakin skepeskopet.

        No kyll määkin joskus ilkeilen sillai ett työkaverit on kuulemma vasta kotona tajunneet ett mää vittuilin niille. Pääsääntösesti mei ollaan ihan mukavii ainakin omasta mielestä.
        Kyll skorpioonit, ne vasta ilkei onkin kun niinten varpaille mennään sotkeen, ne pistää ja louskuttaa ja pistää ei meinaa häntä rauhottua millään ett simmottiin si nääs!


    • samankokenut

      Veskari miehelle tyypillistä on kaikenlainen pilailu ja kiusoittelu joten älä ole huolissasi, he nauttivat siitä kun saavat heittää läppää joka asiasta, itse joudun joka kerta pyytämään että "voitaisiinko olla hetki vakavia ja tosissamme?" joten no worry! :P

    • veskariN

      Ei se ilkeänä oleminen ole aina tarkoitus. Itse ainakin olen huomannut puolustautuvani ilkeillä sanomisilla, joiden huomaan satuttavan toista. Niin olen päässyt ns. toisen niskan päälle. En vain voi suvaita, että joku pompottaa minua tai yrittää hyppiä silmille. Haluaisin todella muuttua, etten menettäisi ihmistä jota rakastan. Olen huono hillitsemään tunteitani ja olen erittäin herkkänahkainen.

      • ----

        Ja me veskaritkin kyllä osataan katua, joskus toimintamme menee todella yli. Ja silloin toivoo vain saavansa anteeksi.


      • kunhan kommentoin

        Toisin sanoen et siedä sitä että toinen osoittaa sinulle mahdollisesti ajattelemisen aihetta tai mahdollisesti voi olla enemmän oikeassa kuin sinä jossain aiheessa?

        Oletko miettinyt että joissain asioissa ei ole välttämättä mitään tarvetta edes "olla niskan päällä". Ja joskus joku ei välttämättä edes hypi silmillesi.


      • vesimN
        kunhan kommentoin kirjoitti:

        Toisin sanoen et siedä sitä että toinen osoittaa sinulle mahdollisesti ajattelemisen aihetta tai mahdollisesti voi olla enemmän oikeassa kuin sinä jossain aiheessa?

        Oletko miettinyt että joissain asioissa ei ole välttämättä mitään tarvetta edes "olla niskan päällä". Ja joskus joku ei välttämättä edes hypi silmillesi.

        Olen kyllä myöntänyt, että toinen osapuoli on tasaisempi ja rauhallisempi persoona kuin minä. Ei ole siis kyse siitä, ettenkö sietäisi toisen antavan minulle ajattelemisen aihetta. Kyllä minussakin on vikaa ja tulen liian usein väärinymmärretyksi, vaikka en edes tarkoittaisi pahaa. Ikävä kyllä.


      • mutkaista
        vesimN kirjoitti:

        Olen kyllä myöntänyt, että toinen osapuoli on tasaisempi ja rauhallisempi persoona kuin minä. Ei ole siis kyse siitä, ettenkö sietäisi toisen antavan minulle ajattelemisen aihetta. Kyllä minussakin on vikaa ja tulen liian usein väärinymmärretyksi, vaikka en edes tarkoittaisi pahaa. Ikävä kyllä.

        Enkä todellakaan ole ylpeä ns. "vesimiesmäisistä" piirteistäni. Mitään tai ketään ei voi kuitenkaan yleistää. Jokaisen menneisyys ja koetut asiat vaikuttavat persoonaan samanlailla kuin mikä tahansa muu asia. Voisin sanoa, että haluaisin olla ihan erilainen mitä olen. Ehkä sitten en tulisi niin helposti väärinymmärretyksi. Mutta miten sitä muuttaa omaa persoonaansa?!!


      • amazon

        En tietenkään asettaisi veskaria tilanteeseen, jossa hän joutuu puollustautumaan ilkeydellä.
        Se ei vain ole ollut aivan selvää veskari miesystävälleni.
        Voi voi. Jotenkin ilkeydellä puollustautuminen jää hänelle päälle, siitä tulee ehkä tapa.

        Minulle on itsenäisyys, oma ajattelutapa ja tapa tehdä asioita omalla tavalla ollut niin itsestään selvää,
        että en ole voinut tajuta, että joku suostuu edes puollustamaan niitä.

        Miten raskasta onkaan veskarille aina joutua hyökkäämään toisia vastaan,
        varsinkin kun veskari itse kärsii siitä kaikkein eniten ja sitten joutuu vielä omaa kärsimystänsä peittelemään.

        Varmaan moni on jotain tämän tapaista ihmistuntemusta oppinut muutenkin, nyt harmittaa kun olen pilannut monta tilaisuutta tän asian takia kun en ole osannut suhtautua.

        Olen nyt soveltanut tätä kaikkea käytäntöön ja miesystäväni on selvästi rauhoittunut, mutisee ilkeästi enää vain näön vuoksi:-)


    • Nimetön

      niin viimeistään silloin se jää pois, jos ei oo tosi pahvi..itse sen tiedostin jo nuorena ja muutin tapojani n. 35 vuotiaana
      waterman

      • neits m

        Ei vesimies ole ainut merkki, jonka on katsottava peiliin. Kaikissa on jokin tyyppivika, mutta vesimies rakentaa usein itse elämästään sen helvetin. On tässä itsekin katsottu peiliin ja parasta on kun sen tekee joka aamu.


    • Särkynyt enkeli

      Oon 27 vuotias veskari nainen. Tunnistin itseni tosta täydellisesti. Mulla on takana 4 suhdetta jotka on jokainen kestäny n. 3 vuotta. Suhteen alussa oon aika hirveä vittuilemaan. Olen itse ajatellut sen niin että kokeilen sillä toista jotta oppisin tuntemaan millainen hän on. Saatan vittuilla ihan mistä vaan. Jopa vähä kipeistäkin asioista. Siitä tiedän kuinka paljon hän kestää ja miten suhtautuu mihinkin asiaan. Tää kuulostaa todella oudolta mut niin vain se on. Suhteen edetessä vähä rauhotun mut kyllä se piirre aina mussa on. Monella miehellä on mennyt sen takia hermot muhun ja monet riidat on tapeltu.

      • objekti

        Se on veskarin elinikäinen projekti, menopaussi. Todella ilkeitä ja röyhkeitä ihmisiä. Vesimies on pidettävä järjestyksessä, jos sen kanssa joutuu tekemisiin.


      • vesimiesNainen
        objekti kirjoitti:

        Se on veskarin elinikäinen projekti, menopaussi. Todella ilkeitä ja röyhkeitä ihmisiä. Vesimies on pidettävä järjestyksessä, jos sen kanssa joutuu tekemisiin.

        veismies on ihmisrakas- eläinrakas, ja auttavainen, jos tuntee sinut ystäväkseen.

        Jos luottamus Sinuun menee, eli puhut pahaa, tai
        toimit kaksinaamaisesti, kuten kai olet toiminut:

        Voit olla varma, ihmiselinikänä ei tipu anteeksi,
        vesimies muistaa nauhurin tarkkuudella ilkeydet,
        kuin hellyydet. Eli voit odottaa vittumaista
        elämäää!!!!!

        Nääs vesimies jaksaa muistaa, välillä voi kulua
        vuosikymmeniä ja kun kohtaatte, hän muistaa sinusta kaikista pahimmat heikkoutesi ja kaikki
        juorut ilkeimmät ja tosimmat mitä olet töppöillyt.
        Eli ei ole muuta mahdollisuutta kuin vihan muodostuksen jälkeen, ole tuntematon!


      • vierellä
        vesimiesNainen kirjoitti:

        veismies on ihmisrakas- eläinrakas, ja auttavainen, jos tuntee sinut ystäväkseen.

        Jos luottamus Sinuun menee, eli puhut pahaa, tai
        toimit kaksinaamaisesti, kuten kai olet toiminut:

        Voit olla varma, ihmiselinikänä ei tipu anteeksi,
        vesimies muistaa nauhurin tarkkuudella ilkeydet,
        kuin hellyydet. Eli voit odottaa vittumaista
        elämäää!!!!!

        Nääs vesimies jaksaa muistaa, välillä voi kulua
        vuosikymmeniä ja kun kohtaatte, hän muistaa sinusta kaikista pahimmat heikkoutesi ja kaikki
        juorut ilkeimmät ja tosimmat mitä olet töppöillyt.
        Eli ei ole muuta mahdollisuutta kuin vihan muodostuksen jälkeen, ole tuntematon!

        Vesimies ei tarvitse toisten pahuutta, vaan usein kehittelee asiat omassa päässään. Näkee pahuutta sielläkin missä sitä ei välttämättä ole ihan oman mielentilan mukaan. Ja kun on depis, niin silloin kaivetaan paskat esille. Ja sitä riittää. Se on up and down tyyppi


      • v.n.
        vesimiesNainen kirjoitti:

        veismies on ihmisrakas- eläinrakas, ja auttavainen, jos tuntee sinut ystäväkseen.

        Jos luottamus Sinuun menee, eli puhut pahaa, tai
        toimit kaksinaamaisesti, kuten kai olet toiminut:

        Voit olla varma, ihmiselinikänä ei tipu anteeksi,
        vesimies muistaa nauhurin tarkkuudella ilkeydet,
        kuin hellyydet. Eli voit odottaa vittumaista
        elämäää!!!!!

        Nääs vesimies jaksaa muistaa, välillä voi kulua
        vuosikymmeniä ja kun kohtaatte, hän muistaa sinusta kaikista pahimmat heikkoutesi ja kaikki
        juorut ilkeimmät ja tosimmat mitä olet töppöillyt.
        Eli ei ole muuta mahdollisuutta kuin vihan muodostuksen jälkeen, ole tuntematon!

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Vesimies pitää leikeistä muttei itse oikeastaan leiki. Eräänlaista tutkimista... Sen takia on viisas tehä vesimiehen kanssa oikeita ratkaisuja jos halua saataa siitä rakastavan kumppanin. Kaikki tekemiset ja ei tekemiset otetaan huomioon ja laitetaan muistiin.


      • vierellä
        v.n. kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Vesimies pitää leikeistä muttei itse oikeastaan leiki. Eräänlaista tutkimista... Sen takia on viisas tehä vesimiehen kanssa oikeita ratkaisuja jos halua saataa siitä rakastavan kumppanin. Kaikki tekemiset ja ei tekemiset otetaan huomioon ja laitetaan muistiin.

        Niin ja kaikki tapahtuu veskarin asteikolla (=richter)ja yksinoikeudella. Mutta ei veskaria ykköseksi, mutta kakkoseksi voisi sopia lyhyen aikaa.


      • hihiiiihiiiihiiii
        vierellä kirjoitti:

        Niin ja kaikki tapahtuu veskarin asteikolla (=richter)ja yksinoikeudella. Mutta ei veskaria ykköseksi, mutta kakkoseksi voisi sopia lyhyen aikaa.

        Et silleen!


      • v.n.
        vierellä kirjoitti:

        Niin ja kaikki tapahtuu veskarin asteikolla (=richter)ja yksinoikeudella. Mutta ei veskaria ykköseksi, mutta kakkoseksi voisi sopia lyhyen aikaa.

        Veskarin asteikolla hyvinkin :) Pitää silti muista että veskari ei ole ikina kohtuuton. Tässä keskustelussa aikaisemminkin on sanottu että tämä tähtimerkki anta samaa mitä saa vastaan. Itseasiassa ymmärrän hyvin että ihmisiä ottaa päähän asiat mitä ne eivät tajua ja oikeasti olen pikkaisen pahoillani että veskareista on jäänyt jollekulle huonoja kokemuksia. Kai jokaisen pitäis yrittää painia omassa sarjassa :))))


      • kylläseniinon
        v.n. kirjoitti:

        Veskarin asteikolla hyvinkin :) Pitää silti muista että veskari ei ole ikina kohtuuton. Tässä keskustelussa aikaisemminkin on sanottu että tämä tähtimerkki anta samaa mitä saa vastaan. Itseasiassa ymmärrän hyvin että ihmisiä ottaa päähän asiat mitä ne eivät tajua ja oikeasti olen pikkaisen pahoillani että veskareista on jäänyt jollekulle huonoja kokemuksia. Kai jokaisen pitäis yrittää painia omassa sarjassa :))))

        ehhehhehhhehheeeeehhheeehheehh.

        olipa lystikäs juttu.


      • edellisestä
        v.n. kirjoitti:

        Veskarin asteikolla hyvinkin :) Pitää silti muista että veskari ei ole ikina kohtuuton. Tässä keskustelussa aikaisemminkin on sanottu että tämä tähtimerkki anta samaa mitä saa vastaan. Itseasiassa ymmärrän hyvin että ihmisiä ottaa päähän asiat mitä ne eivät tajua ja oikeasti olen pikkaisen pahoillani että veskareista on jäänyt jollekulle huonoja kokemuksia. Kai jokaisen pitäis yrittää painia omassa sarjassa :))))

        Oma sarja tarkoittanee omaa hiekkalaatikkoa. Antamisesta sen verran, että tosiasiassa veskari on hyvin herkkänahkainen ja antaakin oikein roppakaupalla. Arvostelee kaikkea ja kaikkia mutta ei kestä itse kritiikkiä. Mutta pääsääntöisesti vesimies on häirikkömerkki. Tavallaan toimii oikein, mutta ei osaa lopettaa ajoissa ja usein kiehuu yli ja sairastuu itse.


      • amazon
        v.n. kirjoitti:

        Veskarin asteikolla hyvinkin :) Pitää silti muista että veskari ei ole ikina kohtuuton. Tässä keskustelussa aikaisemminkin on sanottu että tämä tähtimerkki anta samaa mitä saa vastaan. Itseasiassa ymmärrän hyvin että ihmisiä ottaa päähän asiat mitä ne eivät tajua ja oikeasti olen pikkaisen pahoillani että veskareista on jäänyt jollekulle huonoja kokemuksia. Kai jokaisen pitäis yrittää painia omassa sarjassa :))))

        Veskari kai kuuluu kans niihin merkkeihin joiden on vaikea nähdä omaa toimintaansa ja luonteenlaatuaan objektiivisesti.
        Kun on saatu jotain päähänsä niin siitä pidetään kiinni loppuun asti.
        Ei mitään myönnytyksiä, vaikka tosiasiat puhuvat toista.
        Veskari kohtuullinen vain siinä omassa mitta-asteikossaan,minkä se kuvittelee olevan oikea ja on kyvytön muuttamaan sitä.


      • mievaas
        amazon kirjoitti:

        Veskari kai kuuluu kans niihin merkkeihin joiden on vaikea nähdä omaa toimintaansa ja luonteenlaatuaan objektiivisesti.
        Kun on saatu jotain päähänsä niin siitä pidetään kiinni loppuun asti.
        Ei mitään myönnytyksiä, vaikka tosiasiat puhuvat toista.
        Veskari kohtuullinen vain siinä omassa mitta-asteikossaan,minkä se kuvittelee olevan oikea ja on kyvytön muuttamaan sitä.

        tairat kuvata ihteäs, tutustu vesimieheen, yllätyt, paitti jos oot kalkkis, neuroottisen
        vainoharhainen, ja huumorintajuton!


      • hihheijaa...
        mievaas kirjoitti:

        tairat kuvata ihteäs, tutustu vesimieheen, yllätyt, paitti jos oot kalkkis, neuroottisen
        vainoharhainen, ja huumorintajuton!

        Tuota totuutta se vesimies ei kestäkään. On se niin erikoinen ja se painii omassa sarjassaan. Et kai muuten olis vetänyt hernepussia nenääs.


    • v.n.
      • hihheijaa

        Niin pitäis lukea sieltä, mutta kun se ei pidä aina paikkaansa. Ja tuoltako kaikki vesimiehet käytöksensä ovat omaksuneet. Vesimiehissä on paljon ilkeitä persoonia, turha sitä on kieltää. Näissä keskusteluissa on se asia tullut selväksi. Etkä voi kieltää sitäkään, että juuri tietyt piirteet nousevat muita voimakkaammin esille. Veskari oppii toki, mutta kovan koulun kautta ja on sitä ennen tuottanut paljon harmia hyväuskoisille. Veskari on kuin kovasuinen (turpainen) hevonen. Sen sanavarastoon ei kuulu sana nöyryys. En tarkoita nöyristelyä.


    • Vesinainen78

      Mä ainakin testaan ihmisiä vittuilemalla. Kurja tapa mut mitä enemmän välitän, sen enemmän teen sitä.

      Tiedän, että se johtuu siitä että yritän kokeilla välittääkö ne vielä. Kuulostaa tyhmältä ja tiedostan sen itsekin. Silti sorrun siihen. Sehän vaan ajaa ne kauemmas itsestä tiedän sen, mut kai se on vaan joku selviytymiskeino yrittää selvitää välittääkö ja jos ei niin saa siitä hyvän "tekosyyn" ja säilyttää kasvonsa.

      Todella typerää, ei voi minkää..

      • v.n.

        Ekana pitääkin sitten sanoa, niinkun tässä keskustelussa on jo aikoja sitten ilmennyt että veskarit eivät osaa ilmaista itseänsä jos niillä ei ole aikaa tai halua. Ilkeys on kumminkin hyvin kaukaa haettu ja myös vesimiehet itse sekoittavat sen joskus/useimmiten uteliaisuutesta johtuvaan käyttäytymiseen. Omakohtaisista kokemuksistaan: Uusien tuttavuuksien kanssa on 3 erilaista käyttäytymismallia. Hiljaista tarkkailua porukassa, haastamista jos joku on kiinnostunut ja todellakin haastamista jos myös itse olen ollut kiinnostunut. Viimeisestä niin paljon että mihinkään kiusamispolitiikan en ole mennyt, mutta niin paljon on tullut kyllä kaivettu toisen ihmisen sielua että tiedän ekäänkin tapamisen jälken mikä ihminen on "miehiään"


      • vierellä ollut
        v.n. kirjoitti:

        Ekana pitääkin sitten sanoa, niinkun tässä keskustelussa on jo aikoja sitten ilmennyt että veskarit eivät osaa ilmaista itseänsä jos niillä ei ole aikaa tai halua. Ilkeys on kumminkin hyvin kaukaa haettu ja myös vesimiehet itse sekoittavat sen joskus/useimmiten uteliaisuutesta johtuvaan käyttäytymiseen. Omakohtaisista kokemuksistaan: Uusien tuttavuuksien kanssa on 3 erilaista käyttäytymismallia. Hiljaista tarkkailua porukassa, haastamista jos joku on kiinnostunut ja todellakin haastamista jos myös itse olen ollut kiinnostunut. Viimeisestä niin paljon että mihinkään kiusamispolitiikan en ole mennyt, mutta niin paljon on tullut kyllä kaivettu toisen ihmisen sielua että tiedän ekäänkin tapamisen jälken mikä ihminen on "miehiään"

        Kyllä se vaan niin on, että tuollainen veskarin käytös on sairasta. Ei sitä pidä puolustella millään kokeilemisella. Se on sama kun ukko heittäs muijansa seinään ja sanois vaan siirtäneen sitä ja kokeilleen sitä. Ja jos se sen kestää niin se tykkää ukosta. Tuo ei voi olla oikein. Veskareissa vaan on paljon sairaita persoonia ja ne kyllä usein sairastuttavat ympäristönsäkin. Noihin yksilöihin ei kannata jäädä roikkumaan.


      • sanat......
        vierellä ollut kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, että tuollainen veskarin käytös on sairasta. Ei sitä pidä puolustella millään kokeilemisella. Se on sama kun ukko heittäs muijansa seinään ja sanois vaan siirtäneen sitä ja kokeilleen sitä. Ja jos se sen kestää niin se tykkää ukosta. Tuo ei voi olla oikein. Veskareissa vaan on paljon sairaita persoonia ja ne kyllä usein sairastuttavat ympäristönsäkin. Noihin yksilöihin ei kannata jäädä roikkumaan.

        suustani.

        "kokeilemalla" saa siirrettyä vastuun kätevästi muualle omasta käytöksestä.


    • vm tyttö

      ...ilkeä, mutta jos vesimies oikeasti rakastuu tai rakastaa sitten ei ole parempaa suhteseen panetuvampa merkkiä kun veskari.

    • Anonyymi

      Ilkeä vesimies🤔miksi...kaikelle on jokin suurenpi syy jokin universaali juurisyy ja tiedän,että vesimiehet ovat syntyneet opiskelemaan itsensä rakastamista ja kun ovat oppineet jatkavat sitä sitten rakastamalla kaikkia ja tähän on vielä matkaa,mutta eteenpäin mennään ja moni asia opitaan kantapään kautta...vesimies-71

    • Anonyymi

      Vesimiestä hallitseva planeetta Uranus. Uranus kiertää Aurinkoa radalla, joka ei ole aivan pyöreä ja jolla sen etäisyys Aurinkoon vaihtelee. Myös etäisyys Uranuksesta Maahan vaihtelee noin 2,5 miljardin ja 3,1 miljardin kilometrin välillä. Uranuksen pieni tiheys viittaa siihen että se koostuu vedystä, heliumista ja vedestä. Sillä ei ole kiinteää pintaa.

      Kylläpäs tuon mollukan sijaintisektori kumppanin vitusta maailmaan putkahtamisen hetkellä osaakin vaikuttaa ihmiseen ratkaisevasti. ( Huutonaurua...)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe