Kävin ihotautilääkärillä viime viikolla sain otettavaksi Abocycliniä 2 kertaa päivässä ja pärstään pitäis levitellä dalacinia. Iho näyttää omasta mielestäni viikon käytön jälkeen pahemmalta. Pienemmät punaset finnit on nyt lisääntyneet ja puhjenneet valkopäiksi. Poskien isot "läiskäfinnit" on kipeät, isommat ja punasemmat. onko kellään kokemukia näistä lääkkeistä ja onko auttanu? Vielä pitäis abocycliniä ottaa 3kk ja dalacinia viikko. ehkä siis hätäilen turhaan, mutta silti olis kiva kuulla kokemuksia :)
lääkeet pahentaa
ärsyttää
4728
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Aluksi näin onkin. Syö vain kuuria rauhassa, kyllä se kohta tehoaa. Tais mulla olla koko ekan syöntikuukauden ajan iho tosi huonossa kunnossa (paheni siis entisestään) ja sit alko paraneen.
Hyvä tietää! Kiitti että jaksoit vastata :)
Dalacinia vain noin lyhyt käyttöaika???
oon jo kättäny sitä viikon ja sitten vaihan sen toiseen. en yhtään muista mikä sen nimi oli. joku A:lla alkava...