Siirretty viesti:

mrkala

10

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ownagesde

      Viesti poistettu. Mitä siinä edes luki. Lol.

      • Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.


      • Pulsar
        mrkala kirjoitti:

        Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.

        Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
        ;Hell awaits,but who cares.


      • Pulsar kirjoitti:

        Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
        ;Hell awaits,but who cares.

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.


      • I am
        mrkala kirjoitti:

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.

        ;Katso,se mikä on vanhaa,se uudeksi on tullut.

        Ei se mitään Mrkala,'Elämä'jatkuu.


      • sinä
        mrkala kirjoitti:

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.

        mrkala pelkää jotain?


      • sinä kirjoitti:

        mrkala pelkää jotain?

        Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D

        Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.


      • osuit
        mrkala kirjoitti:

        Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D

        Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.

        "nakemyksien" suhteen oikeaan.Nimittäin niitä tuntuu olevan täälläkin monenlaisia.
        Ei tarvitse kuulua mihikään lahkoon ymmärtääkseen asioita.
        Maan asukki voi tietää asioita muutenkin,se vaan on niin, että kaikki ei tiedä kaikkea, yhdellä kertaa.


    • No mutta, viesti on poistettu Jeesustelupalstalta. Saisinko uteliaisuuteeni tyydytystä ja kertoisit pääkohtia mitä mielessäsi oli? :>

    • Lusifer

      Hei 666 rules ja jesse on mun velikulta,wtf,mäkin haluun mikrochipin mun otsaan,call me Daddy hahah.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe