6-6-6
Kirjoittanut: Pulsar 20.8.2006 klo 22.57
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000018817315
Palautettu sinne Jeesus-paikkaan, minne se kuuluukin.
Siirretty viesti:
10
860
Vastaukset
- Ownagesde
Viesti poistettu. Mitä siinä edes luki. Lol.
Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.
- Pulsar
mrkala kirjoitti:
Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.
Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
;Hell awaits,but who cares. Pulsar kirjoitti:
Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
;Hell awaits,but who cares.Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
- I am
mrkala kirjoitti:
Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
;Katso,se mikä on vanhaa,se uudeksi on tullut.
Ei se mitään Mrkala,'Elämä'jatkuu. - sinä
mrkala kirjoitti:
Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
mrkala pelkää jotain?
sinä kirjoitti:
mrkala pelkää jotain?
Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D
Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.- osuit
mrkala kirjoitti:
Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D
Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani."nakemyksien" suhteen oikeaan.Nimittäin niitä tuntuu olevan täälläkin monenlaisia.
Ei tarvitse kuulua mihikään lahkoon ymmärtääkseen asioita.
Maan asukki voi tietää asioita muutenkin,se vaan on niin, että kaikki ei tiedä kaikkea, yhdellä kertaa.
No mutta, viesti on poistettu Jeesustelupalstalta. Saisinko uteliaisuuteeni tyydytystä ja kertoisit pääkohtia mitä mielessäsi oli? :>
- Lusifer
Hei 666 rules ja jesse on mun velikulta,wtf,mäkin haluun mikrochipin mun otsaan,call me Daddy hahah.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498