6-6-6
Kirjoittanut: Pulsar 20.8.2006 klo 22.57
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000283&posting=22000000018817315
Palautettu sinne Jeesus-paikkaan, minne se kuuluukin.
Siirretty viesti:
10
836
Vastaukset
- Ownagesde
Viesti poistettu. Mitä siinä edes luki. Lol.
Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.
- Pulsar
mrkala kirjoitti:
Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.
Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
;Hell awaits,but who cares. Pulsar kirjoitti:
Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
;Hell awaits,but who cares.Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
- I am
mrkala kirjoitti:
Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
;Katso,se mikä on vanhaa,se uudeksi on tullut.
Ei se mitään Mrkala,'Elämä'jatkuu. - sinä
mrkala kirjoitti:
Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.
mrkala pelkää jotain?
sinä kirjoitti:
mrkala pelkää jotain?
Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D
Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.- osuit
mrkala kirjoitti:
Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D
Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani."nakemyksien" suhteen oikeaan.Nimittäin niitä tuntuu olevan täälläkin monenlaisia.
Ei tarvitse kuulua mihikään lahkoon ymmärtääkseen asioita.
Maan asukki voi tietää asioita muutenkin,se vaan on niin, että kaikki ei tiedä kaikkea, yhdellä kertaa.
No mutta, viesti on poistettu Jeesustelupalstalta. Saisinko uteliaisuuteeni tyydytystä ja kertoisit pääkohtia mitä mielessäsi oli? :>
- Lusifer
Hei 666 rules ja jesse on mun velikulta,wtf,mäkin haluun mikrochipin mun otsaan,call me Daddy hahah.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.889913Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662875Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202296- 1582079
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222017Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381951Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?311813- 511791
- 1031522
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411286