Siirretty viesti:

mrkala

10

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ownagesde

      Viesti poistettu. Mitä siinä edes luki. Lol.

      • Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.


      • Pulsar
        mrkala kirjoitti:

        Kyseessä oli linkki videoon, jossa käsiteltiin lopunajan enteitä, pedon merkkiä eli mikrosiruja ja sen semmoisia. Ei siis mitään ufoihin liittyvää.

        Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
        ;Hell awaits,but who cares.


      • Pulsar kirjoitti:

        Olihan siinä myös Salaliitto asiaa,Mrkala....
        ;Hell awaits,but who cares.

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.


      • I am
        mrkala kirjoitti:

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.

        ;Katso,se mikä on vanhaa,se uudeksi on tullut.

        Ei se mitään Mrkala,'Elämä'jatkuu.


      • sinä
        mrkala kirjoitti:

        Nähdäkseni salaliitto ei koskenut kuitenkaan ufo-salailua; ainakaan en itse sellaista äkkiseltään löytänyt. Muille salaliitoille on oma palstansa "Salaliittoteoria" joka sijaitsee Yhteiskunta-osiossa.

        mrkala pelkää jotain?


      • sinä kirjoitti:

        mrkala pelkää jotain?

        Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D

        Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.


      • osuit
        mrkala kirjoitti:

        Niinkuin sitä 666-tatuointia otsassa ja mikrosirun laittoa ihon alle vai?? :D :D

        Enpä taida. Kyllä tämänkaltaiset tulkinnat ovat peräisin yleensä sellaisilta uskonnollisilta "lahkoilta", joiden näkemykset maailmasta ovat kaukana omistani.

        "nakemyksien" suhteen oikeaan.Nimittäin niitä tuntuu olevan täälläkin monenlaisia.
        Ei tarvitse kuulua mihikään lahkoon ymmärtääkseen asioita.
        Maan asukki voi tietää asioita muutenkin,se vaan on niin, että kaikki ei tiedä kaikkea, yhdellä kertaa.


    • No mutta, viesti on poistettu Jeesustelupalstalta. Saisinko uteliaisuuteeni tyydytystä ja kertoisit pääkohtia mitä mielessäsi oli? :>

    • Lusifer

      Hei 666 rules ja jesse on mun velikulta,wtf,mäkin haluun mikrochipin mun otsaan,call me Daddy hahah.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe