Mistä sen tietää, onko näytönohjain rikki?
Miten kone reagoi silloin?
Näytönohjain rikki?
20
8575
Vastaukset
- Jorma Heppi
Voi olla että kone ei käynnisty ollenkaan vaan käynnistyksessä kuuluu useampi piippaus ja kone tilttaa.
Kuva voi olla vääristynyt, värit vääränlaiset jne.- Zammer
että kun mulla on Acerin litteä näyttö, niin kuva joskus omituisesti väpättää ja sen lisäksi kun käyttöjärjestelmä avautuu, kuuluu räps, ja käyttis kaatuu.
Mulla jo toinen Acerin näyttö kehissä, eka Acerin näyttö hajosi, takuuhuollossa vaan sanoivat että näyttö oli likainen, mutta voisikohan johtua näytönohjaimesta?
Mitä kohtuullinen näytönohjain suurinpiirtein maksaa, mulla ei ole mitään pelikonetta mutta filmejä katselen koneeltani. - 789789789
Zammer kirjoitti:
että kun mulla on Acerin litteä näyttö, niin kuva joskus omituisesti väpättää ja sen lisäksi kun käyttöjärjestelmä avautuu, kuuluu räps, ja käyttis kaatuu.
Mulla jo toinen Acerin näyttö kehissä, eka Acerin näyttö hajosi, takuuhuollossa vaan sanoivat että näyttö oli likainen, mutta voisikohan johtua näytönohjaimesta?
Mitä kohtuullinen näytönohjain suurinpiirtein maksaa, mulla ei ole mitään pelikonetta mutta filmejä katselen koneeltani.Nih.
- seurannassa
Zammer kirjoitti:
Mitä kohtuullinen näytönohjain suurinpiirtein maksaa, mulla ei ole mitään pelikonetta mutta filmejä katselen koneeltani. - Anonyymi
Hajoittiko windows näyttöohjaimmen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajoittiko windows näyttöohjaimmen!
Mietin aivan samaa, juuri päivitin ja kone huusi kovaa hetken aikaa. Näyttö meni pimeäksi ja ei mitään vaikka tunnin antanu pyöriä,mutta näyttö ei löydä tietokonetta enään 🤔
- Anonyymi
Windows ruhjoo koneen!
- Anonyymi
seurannassa kirjoitti:
Windows halkaisee myös bioksen!
- Kössi.
Näyttö lävähti täysin pimeäksi milloin sattui, ja joskus ei avautunut ollenkaan.
Ohjaimien hintahaitari on iso.
Tuolta voi katsella:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26265 - ...
..sä pudottanut sen ohjaimen lattialle tms? Aika varmasti se sitten on rikki. Näkyykö, että puuttuuko siitä osia? kannattaa viedä ohjain huoltoliikkeeseen varmuuden vuoksi tutkittavaksi.
- Anonyymi
POISTA WINDOWS HETI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTA WINDOWS HETI!
mee hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTA WINDOWS HETI!
Poistin minä!
- Anonyymi
Siitä että näyttöön ei tule kuvaa.
- Anonyymi
Ookko tuijottanut 16 vuotta?
- Anonyymi
Aloittajalle: Näytönohjain on yleensä rikki silloin, jos koneessa on linuks. Se yleensä tuhoaa niitä.
- Anonyymi
Tuollaiset osaamattomat ja saamattomat eivät ikinä pääse irti Kelasta.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä esim tehtaalta, jos ne pystyy toimittamaan näytönohjaimen kotiin. Itsellä oli niin paha kun näytön ojain, alkoi tärisemään niin ostin uuden näytön ohjaimen, ja nvidia geforce rtx 4090 niin ei vittu edes toimi, mikä homma laitoin palautetta sinne niin sieltä sanottiin että osta uusi, mistä voin ostaa uuden?
- Anonyymi
Kannattaisi vaihtaa hakukonetta jos edellinen ei toimi niin saa vastauksia jos osaa tehdä hakuja..
- Anonyymi
Patajätkä vaikuuttaa täysin tumpelolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982