Mistä saisi hyviä kompressoreita ja ruiskuja?
Airbrush - kynäruisku
11
4974
Vastaukset
- mutta mulla olis
Paasche:n kynäruisku, jota kerran kokeiltu. Tuntui olevan ihan vimpan päälle. Ostin sen vuonna -94 (maksoi n. 500 markkaa) ja kaapissa ollut siitä lähtien. Putsasin hyvin ensikokeilujen jälkeen, joten käyttökelpoinen pitäis olla. Kompressoria kun ei minullakaan ole niin käyttämättä on jäänyt. Tuskinpa koskaan enää edes innostun, on muut intressit mielessä.
Minulta siis sais hyvän halvalla.- smi
Jos sulta löytyy vielä tuo ruisku, niin olisin halukas ostamaan sen. Laita mailia [email protected]
Muutkin saa laittaa, jos on kynäruiskuja myytävänä.
- åpjd
Helsingissä on eräs suuri ja tunnettu taidetarvikeliike, jossa niitä myydään. Saa myös hyvistä askarteluliikkeistä.
Kynäruiskuissa on monia hyviä merkkejä. Valintaan vaikuttaa enemmän se, minkätyyppisillä väreillä maalaat, kuinka pikkutarkkaa, haluatko käyttää useita suutinkokoja, vaihdatko väriä usein.. - ...
Löytyy ainakin jotain. Viestistäsi ei käynyt ilmi etsitkö käytettyä vai uutta, mutta näiltä sivuilta löytyy jos jonkinlaista hilpetööriä kyseisen harrasteen tueksi.
www.tempera.fi/shop/index - Teea
Sparmax:in kompressori on erittäin hyvä- kevyt, pieni ja hiljainen. Löytyy myös tuolta temperan sivuilta..aika hintava, mutta kestävä:
http://www.tempera.fi/shop/index.html?target=p_17.html&lang=fi
Iwatan, Badgerin ja Paachen airbrushit ovat tunnetuimpia, joten niistä kannattaa valita- Iwata on siitä huono, että varaosia on hankalaa saada..miltein mahdotonta.- spinto
Minulla on Paache, perinteisen hyvä (ostin 1985)
"Uusi" tulokas Iwata on myös hyvä. (taisi tulla markkinoille jo 90-luvun alussa) Työpaikalla on pari sellaista, neuloja on saanut tilaamalla ja muita osia ei ole tarvinnut uusia.
Amerikoissa tunnuttiin suosivan DeVilbiss-merkkiä, en tidä saako Suomesta.
Osta Iwata Temperasta, ja kompressori kans. Testasin joskus hiilihappopullot ja se on onneton keksintä komressorin korvikkeeksi, hetken kun maalaa niin pullon pinta on jäässä ja paine häviää.
Itse siirryin kauan sitten kuvittamaan Macilla ja PhotoShopilla. Silläkin saa tehtyä kaikenlaista ja siinä on se "omppu-zeta" Auton kylkeen sillä ei kylläkään voi maalata - spinto
... se kompura pitää sitten olla semmoinen, että siinä on paineentasaussäiliö. Halvimmat letkuun suoraan pumppaavat mallit vievät hermot maalarilta.
- no nii
spinto kirjoitti:
Minulla on Paache, perinteisen hyvä (ostin 1985)
"Uusi" tulokas Iwata on myös hyvä. (taisi tulla markkinoille jo 90-luvun alussa) Työpaikalla on pari sellaista, neuloja on saanut tilaamalla ja muita osia ei ole tarvinnut uusia.
Amerikoissa tunnuttiin suosivan DeVilbiss-merkkiä, en tidä saako Suomesta.
Osta Iwata Temperasta, ja kompressori kans. Testasin joskus hiilihappopullot ja se on onneton keksintä komressorin korvikkeeksi, hetken kun maalaa niin pullon pinta on jäässä ja paine häviää.
Itse siirryin kauan sitten kuvittamaan Macilla ja PhotoShopilla. Silläkin saa tehtyä kaikenlaista ja siinä on se "omppu-zeta" Auton kylkeen sillä ei kylläkään voi maalataEipä se Tempera enää myy Iwataa
- Vuoden takuu
Hyviä kompuroita ja ruiskuja saat Trendy Lookista.
- kompuroista
minkä lainen ilman sisään tulo noissa kompuroissa on pystyiskö niiden imu puolelle liittämään letken tyhjiö pumppu käyttöä varten ja missä paikassa tuo imu puoli oikein on
- lisää kysymyksiä
ittelläni on tollanen viritys ja siinä on liimattu toi letku imupuolelle mutta vaikka mon kompressori jaksaa pumpata 3.2 baarin paineen se ei siltikään pääse tyhjiöön maksimi mitattu alipaine on puolet melkein täydelisestä tyhjiöstä mun kompressorissa ei ole ollenkaan venttiilejä vaan mun kompressorissa joka on kalvo pumppu menee se kalvo sinne imu puolen eteen puhaltaessa niin nousisko toi imu puolan ali paine jos sinne laittais takaisku venttiilit imu japuhallus puolelle sillä kun kompressori sammutetaan niin ilma kulkee kevyesti väärään suun taan jamuunten toi kompressoriin merkattu teho joka on 50 w ei pidä paikkaansa sillä teho mittari näyttää 250w olen ostanut tuon kompressorin clas olhsonista maksoi muistaakseni 80 e öljytön Colthek kalvo kompressori hyvin hiljainen ja tehokas 68 litraa minuutissa niin ja montako kilo paskalia yksi baari on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693