Ostin juuri V-70:n vm. 2004 ja siinä tuli mukana Volvon oma navi(RTI). Kun laitan alkuperäisen levyn sisään, tulee teksti "CD error" ja laite sylkäisee levyn pihalle. Muutenkin vaikka laitteessa ei ole mitään CD:tä, näytössä (joka on ylhäällä koko ajan) virhe ilmoitus, että CD-DVD levy e ole sopiva järjestelmään. Volvon huollosta kerrottiin, että tod. näk. levy on viallinen ja uusi maksaa 375 €??? Onko hyviä neuvoja tilanteeseen tai myytävänä sopivaa CD:tä?
Vastaukset 6
- SMP
Mulla on sama vika ja levy näyttää ulkoisesti olevan kunnossa ja oma kotikone pystyy sen lukemaan. Onhan DVD asemissa eroja mutta käytän silti huollossa.
- kysyn...
Ei ole tarkoitus olla näsäviisas, mutta et kai laittanut sitä samaan soittimeen kuin musiikki-cd:t?
- Peter_olav
En laittanut...
- Anonyymi
Volvo RTI lukee vain cd levyjä Runkkarit!
- Anonyymi
Ihan romu tämä Kiinalainen Geely on.
- Anonyymi
Tuolla logiikalla alkuperäisen kysyjän Volvo onkin amerikan rautaa, koska tuolloin volvo oli Fordin omistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498