mitä tekee pumikuski?
pumikuljettaja
1
1201
Vastaukset
- betoniin
Pitkää päivää ainaski joissain firmoissa.
PUmpMIxer-kuski ajaa ja pumppaa betonia. Autossa siis on sekä säiliö että pumppu, joten tuollainen voi joko valaa itse jonkun pienemmän satsin tai pumpata muiden autojen tuomaa tavaraa. Ei pysty pumppaamaan yhtä kauas, eikä varmaan yhtä tehokkaasti kuin pumppuauto, eikä pysty laillisesti kuljettamaan yhtä paljoa kuin auto jossa on pelkkä säiliö. Mutta pienemmillä työmailla joissa rännivaluu ei onnistu, tuo on varmaan just passeli.
Työn laadusta joku tuommoisella ajava voi varmaan kertoa enemmän. Itse olen vaan sivusta seurannut noita betoniasemilla siiloihin kippaillessa. Tossa nyt vielä linkki jonka takaa löytyy kuva:
http://www.lohjarudus.fi/valmisbetoni/default.asp?cat=2&va=5&vb=17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542978
- 612811
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462349Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422341- 632107
- 552015
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41985Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115926Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123889Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37864