nopeasti kovettuvasta betonista.Mikähän mahtaa olla neliöhinta tänä päivänä?
Autotallin lattiavalu
5
1585
Vastaukset
- mitataan
kuutiometreissä.
http://www.lohjarudus.fi/valmisbetoni/default.asp?cat=2&va=39&vb=206- Kyselijä
esitinkö kysymyksen väärin, vaikka puhuin lattiavalusta, en betonin toimittamisesta kun ei mennyt edelliselle perille. Liekö ollut jälki-istunnossa koulun jälkeen, mene ja tiedä.
Tilavuusmitat opetetaan peruskoulussa, niiden mukaan toki tilataan nestemäinen/juokseva aine, johon valmisbetoni kuuluu. Säkkitavara erikseen :)
Tarkennus: Paljonko maksaa nopeasti kuivuvasta betonista tehdyn lattian betonimassan levitys/liippaus/mahdollinen vibraus lattianeliömetriltä? - maksaa
Kyselijä kirjoitti:
esitinkö kysymyksen väärin, vaikka puhuin lattiavalusta, en betonin toimittamisesta kun ei mennyt edelliselle perille. Liekö ollut jälki-istunnossa koulun jälkeen, mene ja tiedä.
Tilavuusmitat opetetaan peruskoulussa, niiden mukaan toki tilataan nestemäinen/juokseva aine, johon valmisbetoni kuuluu. Säkkitavara erikseen :)
Tarkennus: Paljonko maksaa nopeasti kuivuvasta betonista tehdyn lattian betonimassan levitys/liippaus/mahdollinen vibraus lattianeliömetriltä?liippapinta varmaan jotain 4-5 €/m2, ei kukaan kuitenkaan noin pieniä neliömääriä mielellään tule tekemään, joten se näkyy hinnassa.
- Tapi
Kyselijä kirjoitti:
Tarkennus: Paljonko maksaa nopeasti kuivuvasta betonista tehdyn lattian betonimassan levitys/liippaus/mahdollinen vibraus lattianeliömetriltä?Minun autotallini lattian "ammattimies liippasi". Liian lievänä tilattu betonimassa levitettiin ja tasattiin. Lopputuloksena kivet painuivat pohjaan ja pinnasta tuli pehmeä. Betonimassa ei saa olla liian vetistä ja pinta pitää HIERTÄÄ.
- On hyödyllistä
Kyselijä kirjoitti:
Tarkennus: Paljonko maksaa nopeasti kuivuvasta betonista tehdyn lattian betonimassan levitys/liippaus/mahdollinen vibraus lattianeliömetriltä?osata ilmaista itsensä selvästi ja yksiselitteisesti. Asia meni perille ensiyrittämällä, kunhan piruilin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339