Kerää kaikki vanhat kusenpolttamat pikkarit samaan paikkaan ja aina kun pitää siivota jotain tosi likaista paikkaa niin että rätti pitää heittää pois kun ei huuhtelemalla saa puhtaaksi, kannattaa käyttää näitä kusenpolttamia. Heittää vain aina roskikseen ja taas uutta kehiin. Tuleepahan hyödynnettyä nekin ennen poisheittoa eikä tarvitse haaskata rahaa kalliisiin chifonetteihin
Käyttöä kusenpolttamille pikkareille
5
2541
Vastaukset
- Niksi-Nelli
Tuolla alempana näyttikin joku muu käyttävän vanhoja risoja sukkahousuja siivoukseen. On niitä näköjään muitakin naisten asujen kierrättäjiä.
- Pöly-Esteri
Joo kannattaa huiskia tosiaan kusenpolttamilla ne pölykoirat vekee.
- danieela
käytetään myös varvashien syömät sukat.käsi sisään ja pölyjä pyyhkimään.
- otetaan oikein
vanhat talvitakit päälle ja pestään oikeen kunnolla lattiat, ja ei kun mukulat vanhan takin sisään ja työnnetään pitkin olkkarin lattiaa, on muuten muksuilla kivaa ja sit vaan takit roskiin.
kiva lauantai leikki :))))))- tuo
toimii kissan kanssa. Ja siistiä ja kiiltävää tulee. Kahdeksastoista kissa menoss *=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50996- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199881- 42827
- 50804