Jos kutajota kiinnostaa??? ...niin laittakoon HÄN, ystävällisesti tähän palstalle... oman veikkauksensa niistä neljästä joukkueesta, jotka tulevat olemaan ne 4 hienoa joukkuetta, jotka tulevat olemaan liigan välierissä keväällä 2007!!
veikkaan
välieräjengejä
8
470
Vastaukset
- Mummon moukarinheitto
Kärpät, Jokerit,HPK,Tappara
- välieräjengejä
Tässä ne on... HPK ,TPS, Jokerit, HIFK. Kärppälauma saa moukarista päähän, ja Hjallikselta loppuu rahat. Tepsi taas palailee pikkuhiljaa omalle tasolleen!
- spede
HIFK-ilves finaali ja lukko-blues pronssipeli.
loppujärjestys: HIFK,ilves,blues ja lukko - Veikka27
Jokerit, HPK, Hifk, Tappara!
- ............
Kärpät
HIFK
Ässät
Jokerit - Joonas#86
ehkä vähän turhan ainasin tota veikkaamaan mutta perusteella miten runkosarja päättyy niin sanoisin nämä:
-HIFK
-TPS
-Tappara
-HPK - Niko1´
Ilves
Jokerit
Saipa
Kärpät Omat veikkaukseni välieräjoukkueiksi: Kärpät, HPK, Tappara ja Jokerit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926