rintasyövän ennusteet

mimmutti66

kertoa omista syöpätyypeistänne ja mikä on ollut ennuste? oletteko selvinneet aggressiivisestä syövästä..

8

5937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsi täältä
    • syöpä vuosi sitten

kasvain vain. 5 mm, ei levinnyt imusolmukkeisiin. Ei muuten ärhäkkää mutta Herr2-positiivinen ja hormooniherkkä.

Hoitoina leikkaus, sädehoito 6 vkoa. Nyt kaksinkertainen hormonilääkitys: pilleri päivittäin ihonalainen kapseli kerran kuukaudessa ( seuraavat viisi vuotta ).

• tosi maassa

minulta leikattiin parivuotta sitten Gradus3, hormooni negatiivinen, imusolmukkeisiin:kainalo soliskuoppa ja rintalastan solmukkeisiin levinnyt, agressiivinen rintasyöpä, johon totaalipoisto, kainalon tyhjennys, sytostaatit ja sädehoitoa 5 viikkoa.

Kaikki mennyt tähänasti hyvin, mutta nyt todettiin toisessakin rinnassa...
      Ja ei kun uudestaan, niinkuin teletapit sanoo...vaikka ei jaksais enää.
      Niin siitä ennusteesta, eipä niihin kannata tuijotella, elää vaan täysillä niin kauan kuin siihen annetaan mahdollisuus ja luopua kaikista jumiuttavista kuvioista, ihan vaan itsensä takia ja vihdoinkin elää?!

• on tarpeen

Ennusteet ovat tilastollisia ja ne koskevat potilasryhmiä. Tässä linkissä on tärkeää tietoa siitä miten voimme itse vaikuttaa yksilön ennusteeseen
        http://tinyurl.com/lmy25

• riittää!
        on tarpeen kirjoitti:

Ennusteet ovat tilastollisia ja ne koskevat potilasryhmiä. Tässä linkissä on tärkeää tietoa siitä miten voimme itse vaikuttaa yksilön ennusteeseen

Et tainnut edellisen kirjoittajan kommenttiin sitten tyytyä!?! Ennusteella ei tee mitään, kaikki hoidot käydään kuitenkin läpi.

Eniten riepoo, kun täällä tuollaisen puoskarin sivuja näyttelet! Moraalitonta markkinoida vitamiinipillereitä ja rahastaa syöpäsairailla ihmisillä! Voin kuule alan ammattilaisena sanoa ettei noilla pillereillä ole mitään muuta tehoa kuin että ne tuovat hyvän mielen jos niihin uskoo. Ennusteen kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Syövän hoidon lääkkeet ovat kyllä ihan eri kaliiberia kuin Tolosella.

Tohtori minäkin.

• valokki_
        on tarpeen kirjoitti:

että etäpesääkkeiden löydön jälkeen rintasyöpäpotilas elää keskimäärin 2 vuotta. Tiedän monia, itseni mukaanlukien, jotka ovat eläneet hyvin kauan luustopesäkken löytymisen jälkeen. Minä nyt jo 9 vuotta ja kuuluu olevan 20 vuotaa ja pidempään eläneitä. Tolosen rohtoja en ole käyttänyt.

Tolonen on rikastunut omalla alallaan ja nythän hyvä aluevaltaus on rintasyöpäjo sen lukuisuuden takia. En voi enkä halua nimittää tri Tolosta huijariksi, mutta on ihmeellistä, että hänen keinojaan ei ole otettu mukaan yleisessä sairaanhoidossa, koska onhan nämä rustoölyt y.m. kovin halpoja hoitomuotoja verratessa kemoterapiaan ja muihin apteekin lääkkeisiin.

Olisihan se ihanaa, jos hänen neuvojaan seuraamalla ei sairastuisi ja sairauden jälkihoitona hänen keinonsa olisivat parempia.

• artikkelilinkistä!
        on tarpeen kirjoitti:

kiitokset sulle, tuntematon ystävä, että laitoit tuon linkin terveys-sivuille!
        Luulisi että syöpään sairastuneella on kiinnostus kaikkeen, mikä voi häntä parantaa.

Toivoisin että ihmiset eivät suhtautuisi niin ennakkoluuloisesti näihin ravinto-asioihin. Omega3:sen hyötyä ei voi vähätellä, eikä muiden suositeltujen aineiden. Monet muutkin lääkärit ovat samoilla linjoilla Tolosen kanssa, sekä Suomessa että ulkomailla.

Kun sairastuin syöpään, piti pohtia myös näitä antioksidanttihoitoja. Terveydenhuollossa peloteltiin, jopa, niitä käyttämästä. Mutta heti sytojen jälkeen menin lääkärille, sen jälkeen olen käyttänyt Omega-3, seleeniä, sinkkiä, kalsiumia. Olen toipunut hyvin hoidoista, käyn seurannassa tietenkin vielä muutamia vuosia
        .
        Voin suositella, käykää lääkärillä joka osaa määrätä näitä paranemista tukevia ja terveyttä palauttavia ravinnon lisäaineita. Olen tosi iloinen että toimin - ja tuntuu että teen jotain konkreettista oman terveyteni eteen! Joka päivä!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe