Olen bannattu ja näin en voi lähettää chattipostia. Minun bannaamiseni oli selkeästi hätiköity ja suorastaan typerä väärinymmärrys ja sen tahtoisinkin selvittää bannieni poistamiseksi (vaikka jostain syystä samanhetkisellä sisäänkirjautumisella pääsin jäämään kanavalle), enkä jaksaisi alkaa resetoimaan yhteyttäni ip:tä vaihtaakseni.
Pyyntöni onkin siis rekisteröityneille käyttäjille ja ainoastaan tämän vuorokauden ajaksi. Lähettäisittekö puolestani tällaisen viestin chattipostina lattapäälakiselle sheriffille MidnightShadow:ille:
Hätiköity ja perusteeton banniminen kuuden jälkeen aamusta 22. 8. kanavalla Oulu oli selkeästi väärinymmärrys. Tämän virheen korjaamiseksi pyydänkin tätiä saapumaan kanavalle Oulu #2 keskustelemaan asiasta.
Terveisin OW/Owashi
Avuntarve
5
775
Vastaukset
- eiks vaan
"Pyyntöni onkin siis rekisteröityneille käyttäjille ja ainoastaan tämän vuorokauden ajaksi."
En ole rekisteröitynyt. Olisin muuten kertonut hänelle.- +OW
Njoo, eipä se varmaan olisi mitään auttanut, sillä täti potki minut vaihtamatta sanaakaan :P
- +OW
Pyytäisinkin kyseistä tätiä tälle palstalle ja tähän keskusteluun sillä joku (kukahan) kävi potkimassa minut tuolta Oulu #2 kanavalta, joten voisitteko rekisteröityneet laittaa sättipostina tällaisen viestin:
Hätiköity ja perusteeton banniminen kuuden jälkeen aamusta sekä päivällä ennen kello kahta 22. 8. kanavalla Oulu sekä Oulu 2 oli selkeästi väärinymmärrys. Tämän virheen korjaamiseksi pyydänkin tätiä saapumaan osoitteeseen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000018850442
keskustelemaan asiasta. Joudun tekemään teistä myös valitusilmoituksen ylläpidolle jollet suostu keskustelemaan.
Terveisin OW/Owashi
...
Kiitos paljon avusta teille täällä palstalla :)- BruceS.
Käyttäytyy niin sua ei tarvi bannaa. Ja sun valitukset varmaan otetaan tosissaan...
Kasva poika vielä vuosia. - +OW
BruceS. kirjoitti:
Käyttäytyy niin sua ei tarvi bannaa. Ja sun valitukset varmaan otetaan tosissaan...
Kasva poika vielä vuosia.Tuopa onkin kypsää käytöstä tuomita ilman että tietää tapauksesta mitään. Emmehän koskaan muulloinkaan ole nähneet sheriffien väärinkäyttäytymistä, vai mitä?-) Sheriffithän ovat kaikkitietäväisiä eikä heidän tekojaan ole syytä arvostella (muuten saa monoa).
Ei, en ole käyttäytynyt huonosti. Jos tämä täti nyt sattuisi uskaltautumaan keskusteluun niin saisitte tekin selvyyden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876