No joo tätä kysytää useasti, mut kokemuksia suhteesta? Kuinka on toiminut ja mikä on tappanut suhteen, jos on mennyt poikki?
KaurisM + SkorppariN
14
5038
Vastaukset
- yhdistelmä
ei pitkällä tähtäimellä toimi. Ei sitten niin millään. Ainoa keino saada suhde toimimaan on Skorpioninainen jota ei seksi niin paljoa kiinnosta. Parasta on kun jätät vain miettimisen kokonaan muille ja annat planeettojen ohjata sinua minne ikinä sitten päättävätkin ohjata. Jos planeettojen vaikutus on se, että suhteesi Kaurismieheen menee poikki (kuten suurella todennäköisyydellä menee), antaa Saturnus sinulle voimaa että pääset erosta yli ja kykenet hankkimaan sinulle uuden miehen jolla on jalat maassa ja joka ottaa sinunkin pääsi pois Kaurismiehen luomasta pilvestä.
Lisäksi kun tätä on kysytty useasti, niin voisit myös lukea niitä toisia vastauksia ja verrata niitä. Eron syitä on yleensä Kaurismiehen pettäminen ja Skorpioninaisen hirveä voimakas mustasukkaisuus joka voi joissakin tapauksissa esiintyä jopa henkisenä tai jopa fyysisenä väkivaltaisuutena, tai vastaavasti toisinpäin. Riippuen planeettojen sijainneista kartoillanne, voi Kaurismies olla todellinen lökäpöksy tai pelokas kotihiiri joka tylsyydellään ajaa Skorpioninaisen muille maille. Tämä on yleensä syy myös siihen lopulliseen eroon. Kaurismiehet uskottelevat yleisesti Skorpioninaiselle antavansa maailman parasta seksiä, josta Skorpioninainen ottaa kehut itseensä ja hehkuttelee paisteessa ja palvonnassa suhteen alussa. Kaurismiehen antama seksi ei kuitenkaan tyydytä Skorpioninaista vaan pikkuhiljaa alkaa epäilys vallata Skorpioninaisen mieltä ja aidan toisella puolella oleva vihreämpi ruoho alkaa kiinnostamaan enemmän ja enemmän. Seksistä on tullut Kaurismiehen kanssa välittömästi tylsää puurtamista tai työtä, ja Skorpioninainen päättää kokeilla kolmatta miestä, tietenkin ihan vaan "kokeilun" vuoksi. Seksi ja himo on hurjasti parempaa ja kiihottavampaa ja kokemuksen jälkeen Skorpioninainen ei voi enää sietää seksiä Kaurismiehen kanssa - joka tietysti on Skorpioninaisen mielestä pettänyt suuret puheensa suhteen alussa. Alkaa pihtaus ja sitten tulee petos ilmi. Tässä vaiheessa olette kumpikin kuitenkin riidoissa ja olette vain onnellisia kun suhde on lopultakin päättynyt. Surutyötä kestää siihen saakka kunnes kummatkin löytävät sopivat uudet puoliskot itselleen ja vihan voi antaa hälvetä pois.- yhdistelmä
Tapailin pari vuotta sitten ihanaa kaurismiestä ja taisin jopa rakastua häneen mutta en tietenkään saanut kerrottua sitä hänelle kun tyypillisenä skorpparina tunteista puhuminen on mulle aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Tapailtiin toisiamme satunnaisesti noin vuoden verran mutta sitten hän lähti ulkomaille opiskelemaan. Teimme toisillemme heti alussa selväksi ettei kumpikaan hae mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Näimme toisiamme ehkä kerran kuussa, harrastimme elämäni parasta seksiä ja juteltiin usein monta tuntia putkeen.
Siinä kävi ihan sillä tavalla perinteisesti eli huomasin yhtäkkiä kaipaavani häntä yhä useammin ja useammin eikä muiden miesten seura kiinnostanut. Tarkoitus ei ollut retkahtaa tähän mieheen mutta niin vain kävi. Ja tiedän että tämä on lapsellista toiveajattelua, mutta yhä edelleen toivon näkeväni hänet vielä joskus.
Loppukaneettina voisin todeta että kauris ja skorppari ovat kuuma kombo jos vain kaikki loksahtaa paikoilleen. Molemmat ovat syvällisiä, herkkiä ja vaikeita, mutta jos nämä merkit todella löytävät toisensa niin tuloksena voi olla jotain todella kaunista. - näinhän sinulle kävi
yhdistelmä kirjoitti:
Tapailin pari vuotta sitten ihanaa kaurismiestä ja taisin jopa rakastua häneen mutta en tietenkään saanut kerrottua sitä hänelle kun tyypillisenä skorpparina tunteista puhuminen on mulle aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Tapailtiin toisiamme satunnaisesti noin vuoden verran mutta sitten hän lähti ulkomaille opiskelemaan. Teimme toisillemme heti alussa selväksi ettei kumpikaan hae mitään vakavaa seurustelusuhdetta. Näimme toisiamme ehkä kerran kuussa, harrastimme elämäni parasta seksiä ja juteltiin usein monta tuntia putkeen.
Siinä kävi ihan sillä tavalla perinteisesti eli huomasin yhtäkkiä kaipaavani häntä yhä useammin ja useammin eikä muiden miesten seura kiinnostanut. Tarkoitus ei ollut retkahtaa tähän mieheen mutta niin vain kävi. Ja tiedän että tämä on lapsellista toiveajattelua, mutta yhä edelleen toivon näkeväni hänet vielä joskus.
Loppukaneettina voisin todeta että kauris ja skorppari ovat kuuma kombo jos vain kaikki loksahtaa paikoilleen. Molemmat ovat syvällisiä, herkkiä ja vaikeita, mutta jos nämä merkit todella löytävät toisensa niin tuloksena voi olla jotain todella kaunista.Kun ette olleet parisuhteessa. Kauris lumosi sinut koska ei ollut pelkoa parisuhteesta, eikä ollut mitään vastuuta. Vai että teitte molemmat heti selväksi ettei mitään vakavaa synny. Oletko aivan 110% varma että teitte molemmat omasta halustanne tuon päätöksen? Oletko varma ettet vain lumoutunut Kauriin lupauksista ettei vastuuta tarvita?
Jos hän olisi sinusta oikeasti välittänyt, hän olisi jäänyt luoksesi, mutta ei Kauris sellainen ole. Tottakai sinä olet nyt edelleenkin kaipaamassa häntä - seksuaalisesti -, mutta mieti millainen olisi ollut parisuhde täysin vastuuttomassa suhteessa, kun huomaat sen millainen Kaurismies todellisuudessa onkaan? Mieti ihastumisen jälkeistä arjen aikaa. Te tapailitte vain keskimäärin kerran kuussa. Ei siinä ajassa opi tuntemaan ketään vastuutonta ihmistä joka osaa näytellä niin hyvin kuin Kauris. Se onkin se syy, miksi sinulla oli niin vaikea kertoa tunteistasi hänelle. Sinun vaistosi yksinkertaisesti esti sen teon! Mieti todella tarkkaan ja olen varma että löydät sen vastauksen jostain mielesi syövereistä... Kaurismies osaa todella hyvin harvoilla tapaamisilla rakentaa oman näytelmämuurinsa, jonka taakse on vaikea nähdä. Arjessa tuollainen näytelmämuuri, kuin kameleontin nahka, kyllä karsiutuu äkkiä kun skorpioni pääsee näkemään näytelmän taakse. Sen jälkeen hän ei kiinnosta yhtään koska näet että Glamour oli ollut vain näytelmää ja näyttelijänä on arvoton orpo joka on pukenut itsensä pelkkiin arvottomiin helyihin, jotka oli vain kiillotettu hyvin. Lasi ei käy timantista, vaikka saattaa ensikatsomalta näyttää siltä.
Jos haluat hyvän näyttelijän, etsi toinen skorpioni ja yritä paljastaa skorpionin sisusta. Jätä amatöörimäiset kauriit täysin omaan arvoonsa, koska he eivät kauaa loista Skorpionin rinnalla. - aihetta
näinhän sinulle kävi kirjoitti:
Kun ette olleet parisuhteessa. Kauris lumosi sinut koska ei ollut pelkoa parisuhteesta, eikä ollut mitään vastuuta. Vai että teitte molemmat heti selväksi ettei mitään vakavaa synny. Oletko aivan 110% varma että teitte molemmat omasta halustanne tuon päätöksen? Oletko varma ettet vain lumoutunut Kauriin lupauksista ettei vastuuta tarvita?
Jos hän olisi sinusta oikeasti välittänyt, hän olisi jäänyt luoksesi, mutta ei Kauris sellainen ole. Tottakai sinä olet nyt edelleenkin kaipaamassa häntä - seksuaalisesti -, mutta mieti millainen olisi ollut parisuhde täysin vastuuttomassa suhteessa, kun huomaat sen millainen Kaurismies todellisuudessa onkaan? Mieti ihastumisen jälkeistä arjen aikaa. Te tapailitte vain keskimäärin kerran kuussa. Ei siinä ajassa opi tuntemaan ketään vastuutonta ihmistä joka osaa näytellä niin hyvin kuin Kauris. Se onkin se syy, miksi sinulla oli niin vaikea kertoa tunteistasi hänelle. Sinun vaistosi yksinkertaisesti esti sen teon! Mieti todella tarkkaan ja olen varma että löydät sen vastauksen jostain mielesi syövereistä... Kaurismies osaa todella hyvin harvoilla tapaamisilla rakentaa oman näytelmämuurinsa, jonka taakse on vaikea nähdä. Arjessa tuollainen näytelmämuuri, kuin kameleontin nahka, kyllä karsiutuu äkkiä kun skorpioni pääsee näkemään näytelmän taakse. Sen jälkeen hän ei kiinnosta yhtään koska näet että Glamour oli ollut vain näytelmää ja näyttelijänä on arvoton orpo joka on pukenut itsensä pelkkiin arvottomiin helyihin, jotka oli vain kiillotettu hyvin. Lasi ei käy timantista, vaikka saattaa ensikatsomalta näyttää siltä.
Jos haluat hyvän näyttelijän, etsi toinen skorpioni ja yritä paljastaa skorpionin sisusta. Jätä amatöörimäiset kauriit täysin omaan arvoonsa, koska he eivät kauaa loista Skorpionin rinnalla.Kirjoituksessasi oli paljon hyviä pointteja ja olen kyllä käynyt nuo samat pointit läpi mielessäni jo moneen kertaan. Mutta tämä kaurismies ei ollut mikään näyttelijä, hän oli hyvin "skorpionimainen". Johtuisiko sitten siitä, että hänellä on Kuu skorpionissa..?
Totta on, että harvojen tapaamiskertojen kautta on helppo rakentaa toisen silmissä jonkinlaista kulissia, mutta me päästimme toisemme kurkistamaan kulissiemme taakse. Ja itse ainakin pidin näkemästäni. Ja kyllä tämä kaurismieskin sanoi että haluaisi viettää kanssani mahdollisimman paljon aikaa koska olin kuulemma niin mielenkiintoinen ja erilainen. Totta kai epäluuloinen skorpioni alkaa heti epäilemään tuollaisia kauniita sanoja, mutta hän vaikutti todella vilpittömältä. Uskoin hänen puheitaan ja uskon edelleen että olin hänen silmissään jotenkin erityinen. Se miten hän katsoi minua ja kosketti minua...ei sellaista voi teeskennellä.
Ja mitä tuohon välittämiseen tulee, niin se olin minä joka aluksi ehdotti "pelkkinä ystävinä" pysymistä. Tämä kaurismies oli se, joka ensimmäisenä ehdotti aktiivista seurustelua, mutta luulin etten halua mitään sellaista. Mutta halusin sitten kuitenkin, lopulta oli vaan liian myöhäistä. Se että kaurismieheni lähti lopulta pois, ei johtunut siitä, etteikö hän olisi välittänyt minusta, vaan se johtui siitä, että itse en saanut kerrottua tunteistani. Hän luuli että satunnaiset tapaamiset riittivät minulle, vaikka todellisuudessa halusin olla hänen sylissään kellon ympäri. - mitä olit tekemässä
aihetta kirjoitti:
Kirjoituksessasi oli paljon hyviä pointteja ja olen kyllä käynyt nuo samat pointit läpi mielessäni jo moneen kertaan. Mutta tämä kaurismies ei ollut mikään näyttelijä, hän oli hyvin "skorpionimainen". Johtuisiko sitten siitä, että hänellä on Kuu skorpionissa..?
Totta on, että harvojen tapaamiskertojen kautta on helppo rakentaa toisen silmissä jonkinlaista kulissia, mutta me päästimme toisemme kurkistamaan kulissiemme taakse. Ja itse ainakin pidin näkemästäni. Ja kyllä tämä kaurismieskin sanoi että haluaisi viettää kanssani mahdollisimman paljon aikaa koska olin kuulemma niin mielenkiintoinen ja erilainen. Totta kai epäluuloinen skorpioni alkaa heti epäilemään tuollaisia kauniita sanoja, mutta hän vaikutti todella vilpittömältä. Uskoin hänen puheitaan ja uskon edelleen että olin hänen silmissään jotenkin erityinen. Se miten hän katsoi minua ja kosketti minua...ei sellaista voi teeskennellä.
Ja mitä tuohon välittämiseen tulee, niin se olin minä joka aluksi ehdotti "pelkkinä ystävinä" pysymistä. Tämä kaurismies oli se, joka ensimmäisenä ehdotti aktiivista seurustelua, mutta luulin etten halua mitään sellaista. Mutta halusin sitten kuitenkin, lopulta oli vaan liian myöhäistä. Se että kaurismieheni lähti lopulta pois, ei johtunut siitä, etteikö hän olisi välittänyt minusta, vaan se johtui siitä, että itse en saanut kerrottua tunteistani. Hän luuli että satunnaiset tapaamiset riittivät minulle, vaikka todellisuudessa halusin olla hänen sylissään kellon ympäri.Minä uskon aivan varmasti että sinä pääset hänen lumouksestaan ja ymmärrät mitä oikein oikeasti tapahtui.
"Mutta tämä kaurismies ei ollut mikään näyttelijä, hän oli hyvin "skorpionimainen". Johtuisiko sitten siitä, että hänellä on Kuu skorpionissa..?"
Vai johtuisikohan pelkästään siitä että hän kopioi sinua ja teki vain ja ainoastaan sitä mistä tiesi sinun pitävän. Tuo on niin vanha kikka että sitä kuules käyttää jo kaikki muutkin kuin Kauriit. Mieti miksi Kauris on niin hyvä automyyjä? Vielä parempi, tai oikeammin, pahempi on jos Kauriilla on Skorpionia mukana. Vesimiehet ovat kyllä hyviä kaupankävijöitä, mutta kaupassa pitää osata esittää ja näytellä. Autosta pitää tehdä parempi kuin onkaan. Asiakkaan pitää saada haluamaan se auto. Tuollaiseen ei vesimies kykene, Vesimies ei osaa kuin laskea ja optimoida. Kauriit tekevät mainokset.
"mutta me päästimme toisemme kurkistamaan kulissiemme taakse."
Vai niin ja sinä paljastit hänelle kaikki Skorpionisuudestasi? Tuota et usko itsekään ja kuten sanoit...
"vaan se johtui siitä, että itse en saanut kerrottua tunteistani."
Jos hän olisi päässyt kurkistamaan pressujesi alle, hän olisi kyllä nähnyt mitä sinä oikeasti haluat. Mutta älä pelkää, ei hän sitä nähnyt. Tästä voimme päätellä myös sen että sinä et todellakaan nähnyt hänen naamionsa taakse niinä lyhyinä hetkinä. Sanoit itsekin että hän "vaikutti" vilpittömältä. Sitä sinä et voi tietää oliko hän vilpitön ja minä olen melko varma siitä ettei hän ollut jos ei pystynyt näkemään sinun sisinpääsi. Suurin virhe Kauriilla onkin se, että Skorpionin päästäessä Kauriin lähemmäksi tutustumaan, Kauris pudottaa naamionsa pois. Ellei sitä tapahdu Kauriilla on vielä oma naamio päällänsä ja siitä jo tietää ettei Kauris ole muuta kuin leikkimässä taas uudella saaliilla. - parhaiten
mitä olit tekemässä kirjoitti:
Minä uskon aivan varmasti että sinä pääset hänen lumouksestaan ja ymmärrät mitä oikein oikeasti tapahtui.
"Mutta tämä kaurismies ei ollut mikään näyttelijä, hän oli hyvin "skorpionimainen". Johtuisiko sitten siitä, että hänellä on Kuu skorpionissa..?"
Vai johtuisikohan pelkästään siitä että hän kopioi sinua ja teki vain ja ainoastaan sitä mistä tiesi sinun pitävän. Tuo on niin vanha kikka että sitä kuules käyttää jo kaikki muutkin kuin Kauriit. Mieti miksi Kauris on niin hyvä automyyjä? Vielä parempi, tai oikeammin, pahempi on jos Kauriilla on Skorpionia mukana. Vesimiehet ovat kyllä hyviä kaupankävijöitä, mutta kaupassa pitää osata esittää ja näytellä. Autosta pitää tehdä parempi kuin onkaan. Asiakkaan pitää saada haluamaan se auto. Tuollaiseen ei vesimies kykene, Vesimies ei osaa kuin laskea ja optimoida. Kauriit tekevät mainokset.
"mutta me päästimme toisemme kurkistamaan kulissiemme taakse."
Vai niin ja sinä paljastit hänelle kaikki Skorpionisuudestasi? Tuota et usko itsekään ja kuten sanoit...
"vaan se johtui siitä, että itse en saanut kerrottua tunteistani."
Jos hän olisi päässyt kurkistamaan pressujesi alle, hän olisi kyllä nähnyt mitä sinä oikeasti haluat. Mutta älä pelkää, ei hän sitä nähnyt. Tästä voimme päätellä myös sen että sinä et todellakaan nähnyt hänen naamionsa taakse niinä lyhyinä hetkinä. Sanoit itsekin että hän "vaikutti" vilpittömältä. Sitä sinä et voi tietää oliko hän vilpitön ja minä olen melko varma siitä ettei hän ollut jos ei pystynyt näkemään sinun sisinpääsi. Suurin virhe Kauriilla onkin se, että Skorpionin päästäessä Kauriin lähemmäksi tutustumaan, Kauris pudottaa naamionsa pois. Ellei sitä tapahdu Kauriilla on vielä oma naamio päällänsä ja siitä jo tietää ettei Kauris ole muuta kuin leikkimässä taas uudella saaliilla.Huh, sinulla on varmasti todella huonoja kokemuksia kaurismerkkisistä ihmisistä, kun et voi millään uskoa, että kauris ihastui minuun ja välitti minusta aidosti. En ole mikään hölmö kana, joka lankeaa kaiken maailman pelimiesten tyhjiin tekoihin ja limaisiin kohteliaisuuksiin. Olen nuoresta iästäni huolimatta ehtinyt satuttamaan ihmisiä ja myös minua on satutettu. Mutta tämän kaurismiehen kanssa koin jotain ainutlaatuista. Sitä ei kukaan voi ottaa pois, ei edes kaltaisesi kyynikko. Ei siis millään pahalla. Ymmärrän kyllä, ettet voi täysin ymmärtää tilannettani, kun et edes tiedä kaikkia faktoja.
- scorpionfemale
itsellani suhde toimii aivan moitteettomasti. 10kk oltu yhdessä. :)
ero on kuitenkin ollut lähellä oman mustasukkaisuuteni takia.- lyhty aika
mille tahansa suhteelle. Vielä se teillekin arki koittaa.
- naimisissa
Ensimmäinen aviomieheni oli kauris. Ero tuli sen takia, että suoraan sanoen hain seksikumppaneita muualta.
Toinenkin mieheni oli kauris, mutta tämä suhde oli kiihkeä ja olimme umpirakastuneita monen yhteisen vuoden jälkeen. Suhteen kestämisestä en valitettavasti osaa sanoa, se loppui mieheni kuolemaan. - niiskuneitinen
Mä olen seurustellu kauriin kanssa 2puol vuotta ja koko aika asuttu yhdessä.. Ja ite siis oon skorpioni.. Riidet on tosi rajuja koska molemmat ollaan niin itsepäisiä ja tulisia luonteita,lisäksi hän on niin itserakas että tekee asiat niinkuin tahtoo,sanoin minä mitä hyvänsä,mutta koskaan ei ole pettänyt eikä jättänyt,sovinto tulee kun antaa miehen rauhottua, missä mä olen huono,mustasukkaisiakin olemme molemmat. Mun kauris mies osaa olla romanttinen kun vaan halua,mutta sitoutua ei tahdo.. ainakaan vielä tässä vaiheessa! tykkää muuten miellyttääkin jos sille päälle sattuu mutta aikamoinen suostuttelu on välillä jos haluaa tehdä jotain mitä kauris ei.. harvinaista herkkua jos saa tahtonsa läpi! Tiedä sitten mutta tuollainen on mun kaurikseni! Välillä ukkostaa ja rajusti,mutta useimmiten aurinko paistaa ja hellettä riittää! ;)
- Naisskorppari
Hei Female!Mulla on reilu 8v. nuorempi kaurismies.Ollaan oltu yhdessä 10,5v,josta reilu 9v. naimisissa.Hyvin menee.Välillä tapellaan rattosasti ja välillä rakastetaan.En väitä,että elämä on aina helppoa,koska ite oon välillä aika hankala ja kyllä se mieheltäkin onnistuu.Kotitöihin ei paljoa osallistu,mutta sama pätee varmaan moneen muuhunkin merkkiin.Minun mielestä kaurismies on aika rauhallinen.Työelämässä hyvin ahkera ja tunnollinen ja myös auttaa muita mielellään.Kotona saattaa tosin jokin "pikkujuttu" mitä vaimo on pyytänyt tekemään unohtua tekemättä,mutta mitäs pienistä..!!Hyvää kesänjatkoa
- suuri suu
kaurismies petti ystävätärtäni, vaikka olenkin naimisíssa tämä oli mulle tosi iso shokki! kaurismies vehtaili pari kk exänsä kans!
- perusskorppari
Seurustelin puolisen vuotta kaurismiehen kanssa ja olihan niitä ihania hetkiä mutta myös niitä toisia.Tämä kauris oli vähäeleinen,masennukseen taipuvainen,ei kovin innostunut seksistä ja ongelmista puhuminen jäi minun"vastuulleni"eli tein aloitteen ja sitten suostui juttelemaan.
Suhde loppui siihen kun mies piti mykkäkoulua viikon ja en saanut koskaan selville mistä se johtui ja minulle itselleni on tärkeää että asiat selvitetään,olivatpa vaikeitakin.
Näin jälkeenpäin tajuan ettei siitä olisi koskaan voinut elämänikäistä tullakaan koska temperamenttimme olivat niin kaukana toisistaan. - Anonyymi
Vanha ketju, mutta toimiva. Itse skorpioni ja mieheni kauris. Muistan, kun aloitimme tapailemaan, hän tuntui kylmältä. Jossain vaiheessa sanoin, että eiköhän tämä ole tässä, tarvitsen toisenlaisen miehen. Puhuimme, riitelimme ja sovimme. Välillä tappelimme oikein kunnolla. Muutimme yhteen ja tappelimme. Nyt jälkikäteen hymyilyttää, sillä hän on uskomattoman rakastava, romanttinen ja aivan upea sängyssä. Mustasukkainen, mutta niin itsekin, joten annan sen anteeksi. Nyt olemme naimisissa, enkä voi ymmärtää tätä rakkauden määrää ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst8510600- 2434526
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1583914Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633418PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija623224Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,632954Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322532Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i242150Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.631754Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1621487