ja käsittämätöntä.Päivittäin saa lehdistä lukea että vaikka kuinka eri kuntien asukkaat yläsavossa olisivatkin tukkanuottasilla niin yksi asia yhdistää ikään,sukupuoleen tai sosiaaliseen asemaan (ja duunarit käyvät tässä käsikkäin viljelijöiden kanssa..) katsomatta,vähän liiankin hyvin.Tuntuu että on käynnissä kisa,minkä kunnan alueelta saadaan eniten lyhyimmässä ajassa kortteja kuivumaan..Seurataanpa kehitystä.
Kyllä on
5
907
Vastaukset
- Nimetön
Jos kerran ajetaan kännissä tai kaahataan ylinopeutta niin eikö se ole meidän kaikkien etu että kortti otetaan kuivumaan?!? Mitä???
- eipä
taida tuo sarkasmi olla se oikea tyyli tänne...menee topakasti yli ja ohi.
eipä kirjoitti:
taida tuo sarkasmi olla se oikea tyyli tänne...menee topakasti yli ja ohi.
No voi voi sentään? Ja miekun luulin jotain ihan muuta! Asia on vakava, totta. Mutta minä olen kyllä oikeassa, enkö vaan! Pitääkö päätä silittää vai aletaanko syytellä pahaa poliisi-setää?
Hyi hyi te jotka kaahaatte ylinopeutta tai ajatte kännissä!
Rikos se on lievempikin rikos! Ja jos poliisi katsoo että kortti pois niin sitten kortti pois ja sillä sipuli! Moi.- miten..
piive kirjoitti:
No voi voi sentään? Ja miekun luulin jotain ihan muuta! Asia on vakava, totta. Mutta minä olen kyllä oikeassa, enkö vaan! Pitääkö päätä silittää vai aletaanko syytellä pahaa poliisi-setää?
Hyi hyi te jotka kaahaatte ylinopeutta tai ajatte kännissä!
Rikos se on lievempikin rikos! Ja jos poliisi katsoo että kortti pois niin sitten kortti pois ja sillä sipuli! Moi.vaan,enpä jaksa enää edes yrittää.
- tuo
helteinen kesä pehmentänyt Ylä-Savon tyttöjen ja poikien päät.Voisi sen vinhon vaihtaa välillä vaikka hyvään kirjaan.Siitä ei tule krapulaakaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316