Hei kesä lopuillaan ja syksy saapuu...
Syksyn ensinmäinen miitti siis ravintola Fridayssä lauantaina 2.9 klo 19:00 alkaen... sieltä jatkoille jonnekin n.22-23 aikaan...
Tervetuloa mukaan KAIKKI uudet ja vanhat sättääjät pääkaupunki seudulta kuin myös muualta suomesta...:-)
40+ Miitti Helsingissä 2.9.2006 klo 19:00 alkaen
9
3537
Vastaukset
pitääkö ottaa appelsiini mukaan..:))
pitäisköhän oikeesti tulla...myy ajatus mulle..:)- mä haluun oman ;-)
Tuu vaan ja tuo mulle oma appelsiini ku se edellinen oli ihan lämmin ja pehmeä loppu illasta siel tanssi lattialla.Korjailee jo huulikiiltoa miitti iltaa ootellessa ;-). (ps. jos vaikka täl kertaa kuvaan pääsee muutakin ku käsivarsi).
mä haluun oman ;-) kirjoitti:
Tuu vaan ja tuo mulle oma appelsiini ku se edellinen oli ihan lämmin ja pehmeä loppu illasta siel tanssi lattialla.Korjailee jo huulikiiltoa miitti iltaa ootellessa ;-). (ps. jos vaikka täl kertaa kuvaan pääsee muutakin ku käsivarsi).
...oma aplari sulle...pitää se sit kun se vanha hävis johonkin illan mittaa..( päätyköhän jonkun suuhun )...:))
Niin... Siiis yritän keretä...
- N176/tre
Hei!
Menen ehkä asoiden edelle, mut se lokakuun miitti laivalla kiinnostaa....Onko siitä enempää tietoa kuin päivämäärä....mikä laiva? millainen aikataulu? - Miitti40Hki
Hei!
Toivottavasti moni löytää perille ja osallistuu miittiin vaikka vaki järkkäreitä ei olekaan tällä kertaa paikalla. Eli HalipulaN on vierailulla tuolla länsi naapurissa ja severiina2 näillä näkymin huumailee alku illan mut ehkä löytää tiensä jatkoille.Ja näillä näkymin myös muutama muu vakikävijä estynyt saapumasta paikalle. Mutta toivottavasti muita vanhoja ja uusia tulee miittiin.Vapaaehtoista miittivihkon tai lipun paikalle tuojaa taikka sellaista vapaaehtoista sättääjää joka olisi lupautunut olemaan klo 19 paikalla ei ole löytynyt.Mutta seuraavaan miittiin tulemme taas teitä ilahduttamaan tai sitten ei ;-) (ps.tuo vika lause oli seveltä ettei tuu sanomista...). - severiina2
Kiitos kaikille taas kerran oikkein mukavast illast. Itse ehdin vasta jatkoille mutta sielläkin oli oikkein mukavaa eli huuma jatkui aamuun asti :-)
Himskutti. En Kerenny...Kun vasta Jatkumoitten loppu-Osioon. Mut... Kivaa Oli... KIITOS.*Pokkaa*
Kaikille Mukana olijoille.
- Miitti40Hki
Huhu kertoo että Fridayhin löysi tiensä muutama sättäri.Liitetään se lippu ja osallistuja lista sinne miitti vihkon väliin ennen seuraavaa miittiä.
Mukavaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille ensi kuussa nähdään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984