Innokkaalle siivoojalle olis koti siivousta tarjolla.Noin 85 neliön asunto ja kerta viikossa riittäisi. Kävis imuroimassa koirankarvat lattialta ja muu perus siivous. Itse en kerkee ja ei kyl yhtää huvita... Opiskelialle tai työttömälle lisä tuloa. Tai muuten siivouksesta innostuneelle... Jos halukkaita ilmestyy niin ilmoitan yhteys tiedot... T:Kiireinen.
Siivous apua!
4
981
Vastaukset
- rapu
paljonkos siitä saa palkkaa?
- innostaa
Missäpäin Kotkaa tää sijaitsee, entä minkä arvoiseksi
euroissa arvioit tämän siivousavun? - Katsoppas
Mol:in sivuilla siivoojan paikka auki ja vakkari paikka!!! Kyselin siitä, oli ok palkka! Mul ei autoa, en voi mennä.
- kelpaisi
mulle kelpaisi ja siivousapu kerran viikossa. perus settiä siis. itse ei kerkee eikä oikeen huvitakkaan, työn jälkeen ei jaksa muuta kun levätä tai mennänippanappa harjoituksiin.
pitäiskö tähän samalla mainita myös että ilmoittautukaa vaimoke ehdokkaat myös hehe:)
no mut se siivousapu oli se asian ydin kuitenkin. elkää kyselkö palkkaa täällä nimettömänä, siitä jutellaan sitten kun sitä oikeaa aktiiviteettia on olemassa käsillä. jotenka imoituksia tänne vaan minne pistän postia :) lähellä kaupunkia olis kohde normaali asunto siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468