Innokkaalle siivoojalle olis koti siivousta tarjolla.Noin 85 neliön asunto ja kerta viikossa riittäisi. Kävis imuroimassa koirankarvat lattialta ja muu perus siivous. Itse en kerkee ja ei kyl yhtää huvita... Opiskelialle tai työttömälle lisä tuloa. Tai muuten siivouksesta innostuneelle... Jos halukkaita ilmestyy niin ilmoitan yhteys tiedot... T:Kiireinen.
Siivous apua!
4
979
Vastaukset
- rapu
paljonkos siitä saa palkkaa?
- innostaa
Missäpäin Kotkaa tää sijaitsee, entä minkä arvoiseksi
euroissa arvioit tämän siivousavun? - Katsoppas
Mol:in sivuilla siivoojan paikka auki ja vakkari paikka!!! Kyselin siitä, oli ok palkka! Mul ei autoa, en voi mennä.
- kelpaisi
mulle kelpaisi ja siivousapu kerran viikossa. perus settiä siis. itse ei kerkee eikä oikeen huvitakkaan, työn jälkeen ei jaksa muuta kun levätä tai mennänippanappa harjoituksiin.
pitäiskö tähän samalla mainita myös että ilmoittautukaa vaimoke ehdokkaat myös hehe:)
no mut se siivousapu oli se asian ydin kuitenkin. elkää kyselkö palkkaa täällä nimettömänä, siitä jutellaan sitten kun sitä oikeaa aktiiviteettia on olemassa käsillä. jotenka imoituksia tänne vaan minne pistän postia :) lähellä kaupunkia olis kohde normaali asunto siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849