Netistä löytyy joltain sivulta erimaalaisia etunimiä tytöille ja pojille lajiteltuna juuri maan mukaan. Yritin sitä googlettaa, mutten enää löytänyt. Osaisiko joku ystävällinen auttaa ja kaivaa linkin esille?
Kiitokset jo etukäteen!
englantilaisia nimiä?
18
20352
Vastaukset
- Täti
www.behindthename.com
- nimittäjä
www.babynames.com
- tikkunekku71
- Elsa XD
harvinaiset etunimet... : D
- seksikäs nainen
Esimerkiksi Micelle on aika harvinainen nimi!
- Seksikäs nainen
Minun lapseni nimet ovat Micelle,Melica,Mia,Oliver,Oscar,Sirja,Santer ja Sofia...eli siis minulla on 8 lasta. Olen todella seksin haluinen nainen ja odotan 9 lasta.Mikä s kirjaimella alkava nimi olisi hyvä? I sexy i know it!
- ööööööööööööööööööö
Käytä kondomeja
- hyyihyyii
"I sexy i know it!" opettele englantia ennen kuin rupeat sönkkäämään mitään epämääräistä.
& Älkää Virtaset laittako mitään hirveän erikoisia nimiä kiitos. - roororo
http://xestia.net/nimikone/index.php
Tuolla ainakin saa maattain haettua? :) - Hääh?
Ent .. noi englantilaiset sukunimett??
- amekisujee
hei tietääkö kukaan onko spring tai winter tytön vai pojan nimi????????
saisinko pikaisen vastauksen??? kiitos!!! :) - pask*pääootsinä!!
Aaaaaaaaaaaaaah uh! ah!
- tuuunatii
Paula,Erika ja Anne (Kristiina Julia myös) ovat yleismaailmallisia nimiä jotka sopivat yhteen Virtasen kanssa
- kukkis kakka
moi
- Joku joulukalenteri
Julie
Jena
Jeny
Alexa
Clark
Jonas
Bob
Max
Louise tyttö
Lewis poikkis
Amy
Abby
Ally
Nancy
Ja sillee po po po po seikka on saletti - iitsumoi
Donna
Natalie - pölöpääää
Mä tykkään ainakin Julietista :)
- Nimiä
Kokeile: nimikone - Xestia
tytölle
Carol, Emma, Jade, Marie ja Nicole
pojalle
Jack, Lucas, Thomas, Max ja Joey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696