teillä vaa´oilla menee sydänsuruihin eron jälkeen? Selviättekö siitä ylipäätään, etenkin miehet??
Tietysti asiahan on ihan yksilöllistä, mutta mielenkiinnosta kysyn : )
Kuinka
14
1579
Vastaukset
- Vaakamieheltä
..yksitoista kuukautta, kuten minulla menee aikaa kaikissa muissakin tärkeissä asioissa päättäessäni. Alkaen siitä, kun ensimmäisen kerran olen ajatellut, ettei tästä taida sittenkään tulla mitään. Se, että sisikunta tekee sellaista työtä, ei välttämättä näy päällepäin ollenkaan.. vois jopa sanoa päinvastoin.. toinen puoli voi pitää näyttävästikin kiinni tunteesta. Mutta sisin kasaa vähitellen, mutta varmasti maata kuolevan rakkauden päälle. Kun yksitoista kuukautta on täynnä, niin maa on tasainen, kuin muualtakin. Aivan, kuin siinä ei olis koskaan mitään ollutkaan.
Ro- sika_m
Se 7 kk ja tutkittu on. Se on sama kuin jouluporsaan elinikä. Tuo 7 kk on unohtamisen aika niin hyvissä kuin pahoissakin asioissa. Suru on asia erikseen.
- MeriSinikka
Pari tuntemaani vaakamiestä ovat aina katsoneet valmiiksi uuden hellun, ennen kuin entisestä on eroon päästy. Onko se tämän ajan juttu vai horoskooppimerkistä riippuvainen, en tiedä.
- olevalle.
En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...
- Eronnut
olevalle. kirjoitti:
En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...
Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.
- ilkeää yleistystä!
Eronnut kirjoitti:
Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.
Hyi hitto itselles!
- Arska
Kyllä mä kaluan sen vanhan luun ensiksi loppuun, ennen kuin aloitan uuden. Oikeastaan voisin täysin allekirjoittaa ensimmäisen vastaajan viestin. Hitaasti, mutta varmasti hautaan vanhan rakkauteni, en tee nopeita ratkaisuja.
- sinkkuna edelleen
olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua. - Vaakamieheltä
sinkkuna edelleen kirjoitti:
olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua...tekemisen ja suusta ulostamisen "ihailtavan" taidon. Kyllä minä sen ymmärrän, että peltoja ja kukkia lannoitetaan ulosteperäisella lannoitteella, mutta että peittää oman sisäisen kukkansa sillä, sitä en ymmärrä. Ei oikein mitenkään jätä fiksua kuvaa.. saati, että haluaisi jättää mitään kuvaa.
- Eronnut
Vaaka on epäluotettava ja aina ajattelee vain omaa etuaan. Ei ole ilman naista päivääkään.
Ruikutti takaisin mutta silti kävi koko ajan toisen luona. Sen minkä kiertoon laitoin takaisin en huoli. Eihän se osaa kuin itseään rakastaa. Koskaan ei tiedä mihin päin kallistaa... vaaka kun on- olla ilkeä
ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!
- Eronnut
olla ilkeä kirjoitti:
ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!
Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.
- miesvaaka
Eronnut kirjoitti:
Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.
Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.
- kanakki
miesvaaka kirjoitti:
Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.
ihan sama. ekan eron jälkeen meni 4 vuotta ennen uutta suhdetta ja nyt eron jälkeen olen todella masentunu. se voi kyllä johtua siitäkin että mieheni oli kovakourainen ja mustasukkainen. erosin olen tyytyväinen mutta niitä hyviä hetkiä ikävöi kovasti.
rakastin kai liikaa, rakastan edlleen mutta parempi näin, kuin pelon alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218