Kuinka

kauan mahtaa

teillä vaa´oilla menee sydänsuruihin eron jälkeen? Selviättekö siitä ylipäätään, etenkin miehet??
Tietysti asiahan on ihan yksilöllistä, mutta mielenkiinnosta kysyn : )

14

1557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakamieheltä

      ..yksitoista kuukautta, kuten minulla menee aikaa kaikissa muissakin tärkeissä asioissa päättäessäni. Alkaen siitä, kun ensimmäisen kerran olen ajatellut, ettei tästä taida sittenkään tulla mitään. Se, että sisikunta tekee sellaista työtä, ei välttämättä näy päällepäin ollenkaan.. vois jopa sanoa päinvastoin.. toinen puoli voi pitää näyttävästikin kiinni tunteesta. Mutta sisin kasaa vähitellen, mutta varmasti maata kuolevan rakkauden päälle. Kun yksitoista kuukautta on täynnä, niin maa on tasainen, kuin muualtakin. Aivan, kuin siinä ei olis koskaan mitään ollutkaan.

      Ro

      • sika_m

        Se 7 kk ja tutkittu on. Se on sama kuin jouluporsaan elinikä. Tuo 7 kk on unohtamisen aika niin hyvissä kuin pahoissakin asioissa. Suru on asia erikseen.


    • MeriSinikka

      Pari tuntemaani vaakamiestä ovat aina katsoneet valmiiksi uuden hellun, ennen kuin entisestä on eroon päästy. Onko se tämän ajan juttu vai horoskooppimerkistä riippuvainen, en tiedä.

      • olevalle.

        En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...


      • Eronnut
        olevalle. kirjoitti:

        En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...

        Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.


      • ilkeää yleistystä!
        Eronnut kirjoitti:

        Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.

        Hyi hitto itselles!


    • Arska

      Kyllä mä kaluan sen vanhan luun ensiksi loppuun, ennen kuin aloitan uuden. Oikeastaan voisin täysin allekirjoittaa ensimmäisen vastaajan viestin. Hitaasti, mutta varmasti hautaan vanhan rakkauteni, en tee nopeita ratkaisuja.

      • sinkkuna edelleen

        olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
        Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua.


      • Vaakamieheltä
        sinkkuna edelleen kirjoitti:

        olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
        Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua.

        ..tekemisen ja suusta ulostamisen "ihailtavan" taidon. Kyllä minä sen ymmärrän, että peltoja ja kukkia lannoitetaan ulosteperäisella lannoitteella, mutta että peittää oman sisäisen kukkansa sillä, sitä en ymmärrä. Ei oikein mitenkään jätä fiksua kuvaa.. saati, että haluaisi jättää mitään kuvaa.


    • Eronnut

      Vaaka on epäluotettava ja aina ajattelee vain omaa etuaan. Ei ole ilman naista päivääkään.
      Ruikutti takaisin mutta silti kävi koko ajan toisen luona. Sen minkä kiertoon laitoin takaisin en huoli. Eihän se osaa kuin itseään rakastaa. Koskaan ei tiedä mihin päin kallistaa... vaaka kun on

      • olla ilkeä

        ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!


      • Eronnut
        olla ilkeä kirjoitti:

        ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!

        Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.


      • miesvaaka
        Eronnut kirjoitti:

        Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.

        Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.


      • kanakki
        miesvaaka kirjoitti:

        Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.

        ihan sama. ekan eron jälkeen meni 4 vuotta ennen uutta suhdetta ja nyt eron jälkeen olen todella masentunu. se voi kyllä johtua siitäkin että mieheni oli kovakourainen ja mustasukkainen. erosin olen tyytyväinen mutta niitä hyviä hetkiä ikävöi kovasti.
        rakastin kai liikaa, rakastan edlleen mutta parempi näin, kuin pelon alla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe