Onx jollekin vielä epäselvää mikä jengi on ens kauden mestari?
Nyt kun mestaruudella on pitkästä aikaa merkitystä niin huippujoukkueet ei pidä välivuotta niinku muutama edellinen on ollut kun on olympialaiset ym häirinnet liigaa.
Jokerit voitti huipputurnauxen Ruotsissa äskettäin.
Eix se jo jotain todista!?
JOKERIT IS BEST!!!!!!!!!!!!
Jokerit paras!
7
566
Vastaukset
- ...
mestistason turnaus oli haloo!
- butt-head1
tulee putoamaan mestikseen...tietenki äijät on voinu hyvinki tapella päissään ku ankat, mutta siis jos joukkuehenki on tuota tasoa että pitää ihan nyrkein kanssa tapella, niin kyllähän matka kohti mestistä on alkanu
- TosiKärppäFani
vain se että miten jokerit on vielä sm-liigassa???Kärpät voittaa milloin tahansa hjalliksen narri palveliat.hehehhe
- GO IFK
HIFK RULEZZZ
Olenko ymmärtänyt oikein, että kausi muuttuu välivuodeksi heti kun Jokerit menettää mahdollisuutensa menestyä? Viime kausihan ei ollut välivuosi vielä syksyllä, kun Jokereiden piti ottaa varma mestaruus "välivuosien" jälkeen. Missä vaiheessa viime kaudestakin tuli välivuosi?
- jaa.aa
KOVAT OVAT JOKERIEN PUHEET AINA
- blackmagictiger
OMAT SUOSIKIT HIFK.TPS.LUKKO.ÄSSÄT.LUKKO.
JA HÄMEEN JOUKKUEISTA ILVES JA TAPPARA....JOKERIT 12 PARAS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488