Onx jollekin vielä epäselvää mikä jengi on ens kauden mestari?
Nyt kun mestaruudella on pitkästä aikaa merkitystä niin huippujoukkueet ei pidä välivuotta niinku muutama edellinen on ollut kun on olympialaiset ym häirinnet liigaa.
Jokerit voitti huipputurnauxen Ruotsissa äskettäin.
Eix se jo jotain todista!?
JOKERIT IS BEST!!!!!!!!!!!!
Jokerit paras!
7
543
Vastaukset
- ...
mestistason turnaus oli haloo!
- butt-head1
tulee putoamaan mestikseen...tietenki äijät on voinu hyvinki tapella päissään ku ankat, mutta siis jos joukkuehenki on tuota tasoa että pitää ihan nyrkein kanssa tapella, niin kyllähän matka kohti mestistä on alkanu
- TosiKärppäFani
vain se että miten jokerit on vielä sm-liigassa???Kärpät voittaa milloin tahansa hjalliksen narri palveliat.hehehhe
- GO IFK
HIFK RULEZZZ
Olenko ymmärtänyt oikein, että kausi muuttuu välivuodeksi heti kun Jokerit menettää mahdollisuutensa menestyä? Viime kausihan ei ollut välivuosi vielä syksyllä, kun Jokereiden piti ottaa varma mestaruus "välivuosien" jälkeen. Missä vaiheessa viime kaudestakin tuli välivuosi?
- jaa.aa
KOVAT OVAT JOKERIEN PUHEET AINA
- blackmagictiger
OMAT SUOSIKIT HIFK.TPS.LUKKO.ÄSSÄT.LUKKO.
JA HÄMEEN JOUKKUEISTA ILVES JA TAPPARA....JOKERIT 12 PARAS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974