Milloin yleensä varaatte matkanne, lennon ja hotellin? Onko lähempänä matkan ajankohtaa edullisempia matkoja vai kannattaako varata jo hyvissä ajoin.
Olemme suunnittelleet matkaa Wieniin maaliskuussa -07, olemme ennen käyttäneet matkatoimistoa, mutta nyt mennemme omatoimimatkalle ja mietimme missä vaiheessa kannattaisi tehdä varaukset.
Milloin kannattaa tehdä varaus
5
919
Vastaukset
- varaus
kannattaa varata hyvissa ajoin, silla mita lahemmas matkustus ajankohtaa tullaan ja mita taydemmaksi kone/hotelli tulee, sita enemman nousevat myos hinnat.
- Hannnski
Katso Blue1 lentoja. Tosi halpaa
- Wieniin???
Miten pääset Blue1:llä Wieniin???
- sopisi
pärhaitte mutta vaatii että pääsee lähtemään äkisti
joten ehkä 3-4 viikkoa sopisi paraiten - hooteehoo
Riippuu paljolti riskinottokyvystänne;) Hotellien suhteen en olisi huolissani PAITSI, että kannattaa tarkistaa Wienin tapahtumakalenteri suunnitellulle matka-ajankohdalle. Messut etc. muuttavat tilanteen aina "pahaksi". Mikäli messuja etc. ei ole, hotellin voi varata suht myöhään ja löytää erittäinkin edullisia hintoja.
Lentojen suhteen kannaattaa seurata tilannetta. Nyt on todennäköisesti vielä "liian aikaista", tai sitten ei. Kukaanhan ei tiedä esimerkiksi polttoaineiden hinnankehitystä niin pitkälle. Toisaalta odottaisin ensin lentoyhtiöiden talvitarjouksia ja jos riskinottokykyä löytyy, niin viimehetken tarjouksia (en tarkoita viimehetkeä, vaan esim viimeisiä viikkoja ennen lähtöä).
Itse olen lähdössä lokakuun alussa tiettyyn paikkaan pohjois-Saksassa. En ole tehnyt asialle vielä mitään, lentoja alan tarkastella syyskuun alussa, hotelleilla ei ole mitään kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505277Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813084Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3101676Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831217Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391134- 1331116
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49954