Näin Taas

Mörri möykky

Lehdistö tilaisuuksiin ei pystytty Pate ryhdistäydy lopeta nyt jo juominen,katsokaa miestä keikalla Hangossa popedan sivuilta ei hyvältä näytä,siis tämäkin hyvällä parasta jatkoa.

24

4070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkkiniminen

      Missä se Hangon kuva on siellä sivuilla? En löytänyt.

    • pjopeda

      Olis kiva tietää mitä siellä Hangossa on oikeen tapahtunut, kun muut kesän keikat on menneet kuulemani mukaan hyvin. Ja olen itsekkin parilla käynyt ja hyviä oli.
      No ihan Patelta Pate tuossa kuvassa näyttää, joten siitä nyt ei voi mitään päätellä...

      Niin mitä lehdistötilaisuutta tarkoitat?

      • Ehkä säälin ehkä en

      • ..............

        Ei mies pysynyt edes jaloillaan, saati sitten että olisi laulanut jotain.. Ei sitä määkimistä ja mölinää voi laulamiseks edes sanoo!


      • mitenkäs se
        .............. kirjoitti:

        Ei mies pysynyt edes jaloillaan, saati sitten että olisi laulanut jotain.. Ei sitä määkimistä ja mölinää voi laulamiseks edes sanoo!

        määkiminen ja mölinä eroaa jotenkin Paten normaali repertuaarista?
        ihan normaalin viiskymppisen tuurijuopon näkönen tyyppi, ennen niillä oli tuulipuvut, nykyisin hapsumokkatakki. Ton näkösiä entisiä "oman alansa ammattilaisia", olkoon se ala nyt mikä tahansa kiinteistövälityksen tai hotelli- ja ravintola-alan välillä nyt näkee joka helkkarin lähiöbaarissa. Ei säälitä, eikun Andyn ja Angelan kanssa yhteiskeikoille.Ja Kari Lapion.


      • Jeee
        mitenkäs se kirjoitti:

        määkiminen ja mölinä eroaa jotenkin Paten normaali repertuaarista?
        ihan normaalin viiskymppisen tuurijuopon näkönen tyyppi, ennen niillä oli tuulipuvut, nykyisin hapsumokkatakki. Ton näkösiä entisiä "oman alansa ammattilaisia", olkoon se ala nyt mikä tahansa kiinteistövälityksen tai hotelli- ja ravintola-alan välillä nyt näkee joka helkkarin lähiöbaarissa. Ei säälitä, eikun Andyn ja Angelan kanssa yhteiskeikoille.Ja Kari Lapion.

        narinoita piisaa..Se on nyt vaan niin et karavaani se kulkee ja koirat ne haukkuu.


      • On se melekosta
        Jeee kirjoitti:

        narinoita piisaa..Se on nyt vaan niin et karavaani se kulkee ja koirat ne haukkuu.

        on kuitenkin se, että jotkut jaksavat ymmärtää aina törppöilyjä suosikeiltaan. Itse olen ollut Popeda-fani 20 vuotta, mutta en silti katsele ruusunpunaisten lasien läpi keikkoja jotka artisti kännissä pilaa.

        Kemissä asuvana voin kertoa että tuo kännissä mokailu pitänee paikkansa kun tänään olin puhelimitse tiedustelemassa lippuja Kemin keikalle niin kuulin ettei Pate esiinny, vaan tuuraa JP
        Mustajärvi. Että silleen. Kun tuo karavaani vielä kulkis ensi kesänäkin. Taitaa vain olla turha toivo.

        Toivotaan että Pauli ryhdistäytyy


      • näin on
        On se melekosta kirjoitti:

        on kuitenkin se, että jotkut jaksavat ymmärtää aina törppöilyjä suosikeiltaan. Itse olen ollut Popeda-fani 20 vuotta, mutta en silti katsele ruusunpunaisten lasien läpi keikkoja jotka artisti kännissä pilaa.

        Kemissä asuvana voin kertoa että tuo kännissä mokailu pitänee paikkansa kun tänään olin puhelimitse tiedustelemassa lippuja Kemin keikalle niin kuulin ettei Pate esiinny, vaan tuuraa JP
        Mustajärvi. Että silleen. Kun tuo karavaani vielä kulkis ensi kesänäkin. Taitaa vain olla turha toivo.

        Toivotaan että Pauli ryhdistäytyy

        Jos Popeda heittää lähistöllä keikan jossa on JP-Mustajärvi laulamassa menisin viivana paikalle. Kaveri on nimittäin niin rock, niin Pate, niin täynnä virtaa, niin täynnä karismaa, niin täynnä intoa ja aivan loistava laulaja, että on ehdottomasti näkemisen arvoinen heppu.

        Sitä paitsi setti on varmasti parempi kuin viime aikoina, koska joutuvat soittamaan ns. "varmat biisit".

        Älkää kemiläiset boikotoiko keikkaa jos Pate ei laula. Alkuvuodesta olin katsomassa kun JP tuurasi Patea, paikalla oli noin 300 ihmista ja kaksi ihmistä pyysi lipun hinnan takaisin!


      • pjopeda
        On se melekosta kirjoitti:

        on kuitenkin se, että jotkut jaksavat ymmärtää aina törppöilyjä suosikeiltaan. Itse olen ollut Popeda-fani 20 vuotta, mutta en silti katsele ruusunpunaisten lasien läpi keikkoja jotka artisti kännissä pilaa.

        Kemissä asuvana voin kertoa että tuo kännissä mokailu pitänee paikkansa kun tänään olin puhelimitse tiedustelemassa lippuja Kemin keikalle niin kuulin ettei Pate esiinny, vaan tuuraa JP
        Mustajärvi. Että silleen. Kun tuo karavaani vielä kulkis ensi kesänäkin. Taitaa vain olla turha toivo.

        Toivotaan että Pauli ryhdistäytyy

        Olen samaa mieltä, vaikka hyviä keikkoja bändi on tänä kesänä tehnyt, eikä kännäilyn takia pilalle menneitä keikkoja taida olla, muuta kuin tämä Hangon keikka...

        Bändin olisi hyvä pitää taukoa niin kauan, että Pate saa itsensä taas kuntoon...Toki toisaalta ymmärrän Paten väsymisen, kun on 30-vuotta Suomea kiertänyt ja vielä aika kovalla tahdilla. Paten olisi hyvä muistaa että 50-v ei ole enään mikään nuori poika...


      • khkhkhjgjg
        pjopeda kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, vaikka hyviä keikkoja bändi on tänä kesänä tehnyt, eikä kännäilyn takia pilalle menneitä keikkoja taida olla, muuta kuin tämä Hangon keikka...

        Bändin olisi hyvä pitää taukoa niin kauan, että Pate saa itsensä taas kuntoon...Toki toisaalta ymmärrän Paten väsymisen, kun on 30-vuotta Suomea kiertänyt ja vielä aika kovalla tahdilla. Paten olisi hyvä muistaa että 50-v ei ole enään mikään nuori poika...

        MIKSI Paten pitää juoda ENNEN keikaa?? Miksei hän juo keikan jälkeen?? ja miksi pitää juoda tuntikausia ennen keikkaa?? Miksei hän ota tuoppia tai kahta ennen keikkaa ja vedä vaikka koomat keikan jälkeen? Miten voi olla niin vaikeaa?


      • ..............
        khkhkhjgjg kirjoitti:

        MIKSI Paten pitää juoda ENNEN keikaa?? Miksei hän juo keikan jälkeen?? ja miksi pitää juoda tuntikausia ennen keikkaa?? Miksei hän ota tuoppia tai kahta ennen keikkaa ja vedä vaikka koomat keikan jälkeen? Miten voi olla niin vaikeaa?

        No mutta kun alholisti on alkoholisti, niin minkäs teet. Koko elämä pöyrii viinan ja sen seuraavan ryypyn ympärillä, muusta viis!


      • pjopeda
        khkhkhjgjg kirjoitti:

        MIKSI Paten pitää juoda ENNEN keikaa?? Miksei hän juo keikan jälkeen?? ja miksi pitää juoda tuntikausia ennen keikkaa?? Miksei hän ota tuoppia tai kahta ennen keikkaa ja vedä vaikka koomat keikan jälkeen? Miten voi olla niin vaikeaa?

        No tuota pitäisi kysyä Patelta itseltä, mutta luulen että "fiilikseen" pääseminen tarvitsee muutaman oluen. Tästähän on sitten tullut tapa ja loppu on historiaa. Jos siitä nuorena tulee tapa, niin vanhempana siitä tulee ongelma.

        Mutta eipä Pate ole ainoa muusikko jolla on ongelmia alkoholin kanssa. Näyttää olevan aika yleistä muusikkojen keskuudessa.


      • bkbkbk
        On se melekosta kirjoitti:

        on kuitenkin se, että jotkut jaksavat ymmärtää aina törppöilyjä suosikeiltaan. Itse olen ollut Popeda-fani 20 vuotta, mutta en silti katsele ruusunpunaisten lasien läpi keikkoja jotka artisti kännissä pilaa.

        Kemissä asuvana voin kertoa että tuo kännissä mokailu pitänee paikkansa kun tänään olin puhelimitse tiedustelemassa lippuja Kemin keikalle niin kuulin ettei Pate esiinny, vaan tuuraa JP
        Mustajärvi. Että silleen. Kun tuo karavaani vielä kulkis ensi kesänäkin. Taitaa vain olla turha toivo.

        Toivotaan että Pauli ryhdistäytyy

        taitaa olla sulla silmillä (enkä tarkoita pahalla), jos oletat että sun diggaama bändi ei voi ikinä heittää paskaa keikkaa, pettää yleisöä ja vetää julkisesti perseet olalle....hei anteex, mut kerrotko mulle oikeesti yhden ammatin/alan, missä työntekijä ei tuota koskaan pettymistä asiakkaalleen?!! Ihmisten kritiikki vain nousee silloin, kun sen "palvelun" vastaanottaminen on vapaaehtoista...!!
        Paskaa keikkaa ei tarvii kehuu, mut onko se silti sulle yllätys...? Ei mulle ainakaan.
        T: Itsekkin fani jo 20v. A.


      • on se melekosta
        bkbkbk kirjoitti:

        taitaa olla sulla silmillä (enkä tarkoita pahalla), jos oletat että sun diggaama bändi ei voi ikinä heittää paskaa keikkaa, pettää yleisöä ja vetää julkisesti perseet olalle....hei anteex, mut kerrotko mulle oikeesti yhden ammatin/alan, missä työntekijä ei tuota koskaan pettymistä asiakkaalleen?!! Ihmisten kritiikki vain nousee silloin, kun sen "palvelun" vastaanottaminen on vapaaehtoista...!!
        Paskaa keikkaa ei tarvii kehuu, mut onko se silti sulle yllätys...? Ei mulle ainakaan.
        T: Itsekkin fani jo 20v. A.

        etteikö olisi inhimillistä mokata keikkaa välillä yms. Mutta jos asiaa asiaa halutaan käännellä niin ajatellaan sitten toisinpäin: Jos kuka tahansa "tavallinen" työntekijä / asiakaspalvelija mokaa työnsä toistuvasti (kuten tänäkin vuonna kävi kevättalvellla useaan otteeseen patella) niin ei sitä varmasti katsota sormien lävitse. Siitä aivan varmasti kuulee ja rankasti.

        Enkä tarkoittanut edelleenkään sitä etteikö mokata saisi, vaan sitä ettei joidenkin fanien mielestä siitä saisi esittää kritiikkiä. Esimerkkinä Popedan vieraskirja jossa erehdyttyään vähäsenkään (vaikka aiheestakin) esittämään negatiivista kritiikkiä niin osa faneista hyökkäsi oitis kommentin esittäjän kimppuun eikä monikaan miettinyt edes oliko kritiikille aihetta.

        Ja tämä siis koskee nimenomaan faneja. Bändihän Pate mukaanlukien on ottanut vastuun tekemisistään ja suuremmat herneet ovat vetäneet juuri fanit. Ja se oli se alkuperäinen viestin sanoma, mikä toisaalta ärsyttää mutta toisaalta huvittaa. Toivontaan että parin viikon päästä saa taas nauttia kunnon keikasta.


      • Mörri möykky
        on se melekosta kirjoitti:

        etteikö olisi inhimillistä mokata keikkaa välillä yms. Mutta jos asiaa asiaa halutaan käännellä niin ajatellaan sitten toisinpäin: Jos kuka tahansa "tavallinen" työntekijä / asiakaspalvelija mokaa työnsä toistuvasti (kuten tänäkin vuonna kävi kevättalvellla useaan otteeseen patella) niin ei sitä varmasti katsota sormien lävitse. Siitä aivan varmasti kuulee ja rankasti.

        Enkä tarkoittanut edelleenkään sitä etteikö mokata saisi, vaan sitä ettei joidenkin fanien mielestä siitä saisi esittää kritiikkiä. Esimerkkinä Popedan vieraskirja jossa erehdyttyään vähäsenkään (vaikka aiheestakin) esittämään negatiivista kritiikkiä niin osa faneista hyökkäsi oitis kommentin esittäjän kimppuun eikä monikaan miettinyt edes oliko kritiikille aihetta.

        Ja tämä siis koskee nimenomaan faneja. Bändihän Pate mukaanlukien on ottanut vastuun tekemisistään ja suuremmat herneet ovat vetäneet juuri fanit. Ja se oli se alkuperäinen viestin sanoma, mikä toisaalta ärsyttää mutta toisaalta huvittaa. Toivontaan että parin viikon päästä saa taas nauttia kunnon keikasta.

        Tuli mieleen vieraskirjassa se jos esitti negatiivista palautetta että se oli Fanin syy ei Paten,siis ihmeelistä, enkä käsitä Costelloa,miks sen pitää enää Patea puolustaa tosin ilman Patea ei ole POPEDAA.


      • Mörri Möykky
        Mörri möykky kirjoitti:

        Tuli mieleen vieraskirjassa se jos esitti negatiivista palautetta että se oli Fanin syy ei Paten,siis ihmeelistä, enkä käsitä Costelloa,miks sen pitää enää Patea puolustaa tosin ilman Patea ei ole POPEDAA.

        Ennen bändi jänniti miten yleisöä tulee paikalle nykyää yleisö jännitää tuleeko laulaja paikalle.


      • jesa
        Mörri möykky kirjoitti:

        Tuli mieleen vieraskirjassa se jos esitti negatiivista palautetta että se oli Fanin syy ei Paten,siis ihmeelistä, enkä käsitä Costelloa,miks sen pitää enää Patea puolustaa tosin ilman Patea ei ole POPEDAA.

        Mitäs Costi on taas tehny ? Mies koittaa piettää bändin kans ja Paten selvil vesil


      • bkbkbkbk
        on se melekosta kirjoitti:

        etteikö olisi inhimillistä mokata keikkaa välillä yms. Mutta jos asiaa asiaa halutaan käännellä niin ajatellaan sitten toisinpäin: Jos kuka tahansa "tavallinen" työntekijä / asiakaspalvelija mokaa työnsä toistuvasti (kuten tänäkin vuonna kävi kevättalvellla useaan otteeseen patella) niin ei sitä varmasti katsota sormien lävitse. Siitä aivan varmasti kuulee ja rankasti.

        Enkä tarkoittanut edelleenkään sitä etteikö mokata saisi, vaan sitä ettei joidenkin fanien mielestä siitä saisi esittää kritiikkiä. Esimerkkinä Popedan vieraskirja jossa erehdyttyään vähäsenkään (vaikka aiheestakin) esittämään negatiivista kritiikkiä niin osa faneista hyökkäsi oitis kommentin esittäjän kimppuun eikä monikaan miettinyt edes oliko kritiikille aihetta.

        Ja tämä siis koskee nimenomaan faneja. Bändihän Pate mukaanlukien on ottanut vastuun tekemisistään ja suuremmat herneet ovat vetäneet juuri fanit. Ja se oli se alkuperäinen viestin sanoma, mikä toisaalta ärsyttää mutta toisaalta huvittaa. Toivontaan että parin viikon päästä saa taas nauttia kunnon keikasta.

        Kyllä mä uskon että jokainen fani ton ymmärtää, että myös negatiivistä palautetta saa ja pitää antaa. Se mikä mun karvat sai pystyyn siel fanisivuilla oli vain se, että mokista keskustellaan ja hyvist keikoista ei. Enkä tarkota pelkästään Popedaa, vaan bändejä yleensä. Negatiiviseen keskusteluun osallistuu kymmeniä faneja ja jokaisella on sanottavana se paha sana. Hyvistä keikoista mainitsi 2-3 fania. Se on mun mielestä syvältä. Erään toisen bändin fanisivuilla suosituin topic on sen keulahahmon alkoholin käyttö.. No, ihmiset on erilaisia ja niitä kiinnostaa eriasiat, mä en jaksa voivotella julkkiksien päihdeongelmilla, niitä löytyy lähipiiristä ihan tarpeex...(päihdeongelmaisia)
        No nyt on Pate saikulla ja eiköhän se rokki soi lujaa taas kohtapuoleen....!!!
        Anne


      • Duunari8
        bkbkbkbk kirjoitti:

        Kyllä mä uskon että jokainen fani ton ymmärtää, että myös negatiivistä palautetta saa ja pitää antaa. Se mikä mun karvat sai pystyyn siel fanisivuilla oli vain se, että mokista keskustellaan ja hyvist keikoista ei. Enkä tarkota pelkästään Popedaa, vaan bändejä yleensä. Negatiiviseen keskusteluun osallistuu kymmeniä faneja ja jokaisella on sanottavana se paha sana. Hyvistä keikoista mainitsi 2-3 fania. Se on mun mielestä syvältä. Erään toisen bändin fanisivuilla suosituin topic on sen keulahahmon alkoholin käyttö.. No, ihmiset on erilaisia ja niitä kiinnostaa eriasiat, mä en jaksa voivotella julkkiksien päihdeongelmilla, niitä löytyy lähipiiristä ihan tarpeex...(päihdeongelmaisia)
        No nyt on Pate saikulla ja eiköhän se rokki soi lujaa taas kohtapuoleen....!!!
        Anne

        Taitaa pauli elää uudelleen kultasta 80 lukua.. no ei siinä mitään mutta varmaan lipun maksaneita v..taa jos joku pelle sillä vielä laulajaa tuuraa..nyt pate niskasta kii ja katkolle niinku muutki alkkarit..kaasua vaan komissaario mustajärvi!!


      • Duunari8
        bkbkbkbk kirjoitti:

        Kyllä mä uskon että jokainen fani ton ymmärtää, että myös negatiivistä palautetta saa ja pitää antaa. Se mikä mun karvat sai pystyyn siel fanisivuilla oli vain se, että mokista keskustellaan ja hyvist keikoista ei. Enkä tarkota pelkästään Popedaa, vaan bändejä yleensä. Negatiiviseen keskusteluun osallistuu kymmeniä faneja ja jokaisella on sanottavana se paha sana. Hyvistä keikoista mainitsi 2-3 fania. Se on mun mielestä syvältä. Erään toisen bändin fanisivuilla suosituin topic on sen keulahahmon alkoholin käyttö.. No, ihmiset on erilaisia ja niitä kiinnostaa eriasiat, mä en jaksa voivotella julkkiksien päihdeongelmilla, niitä löytyy lähipiiristä ihan tarpeex...(päihdeongelmaisia)
        No nyt on Pate saikulla ja eiköhän se rokki soi lujaa taas kohtapuoleen....!!!
        Anne

        Taitaa pauli elää uudelleen kultasta 80 lukua.. no ei siinä mitään mutta varmaan lipun maksaneita v..taa jos joku pelle sillä vielä laulajaa tuuraa..nyt pate niskasta kii ja katkolle niinku muutki alkkarit..kaasua vaan komissaario mustajärvi!!


      • Kuuleppa
        Duunari8 kirjoitti:

        Taitaa pauli elää uudelleen kultasta 80 lukua.. no ei siinä mitään mutta varmaan lipun maksaneita v..taa jos joku pelle sillä vielä laulajaa tuuraa..nyt pate niskasta kii ja katkolle niinku muutki alkkarit..kaasua vaan komissaario mustajärvi!!

        Oletko nähnyt/kuullut Patea tuuraavaa laulajaa. On kyllä paras mahdollinen korvaaja.


      • Fani -80
        Kuuleppa kirjoitti:

        Oletko nähnyt/kuullut Patea tuuraavaa laulajaa. On kyllä paras mahdollinen korvaaja.

        Mulle Popeda on Popeda silloin kun laulaja on Pate. Jos en näe Patea lavalla niin se ei mulle ole Popeda-keikka. En tiedä mitä se on.

        Olen J-P:n nähnyt keikalla ja on hyvä kuin mikä. Mustat enkelit (J-P:n bändi) on myös rock. Mutta silti. Pate on Pate. Ja ilman häntä ei (mulle) ole Popedaa.

        Onneksi mies on saanut homman taas (ainakin toistaiseksi) kuosiin. Hyvä niin.


      • satakeikkaa
        Duunari8 kirjoitti:

        Taitaa pauli elää uudelleen kultasta 80 lukua.. no ei siinä mitään mutta varmaan lipun maksaneita v..taa jos joku pelle sillä vielä laulajaa tuuraa..nyt pate niskasta kii ja katkolle niinku muutki alkkarit..kaasua vaan komissaario mustajärvi!!

        Patehan on aina toitottanut sitä että Popeda ei peru keikkoja,Pate itse on aikanaan pyytänyt tätä sisarensa poikaa tuuraamaan,miettikää kuka pystyis meneen niihin saappaisiin stagelle tosta noin vain?Täytyy olla kyllä KOVA JÄTKÄ!Tsemppiä Patelle ja Jussille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe