23.8-06 Ja

Keskiviikko ilman alkoholia, eläminen raittiina on mielekästä.

18

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papio1

      Jep, raitis keskiviikko. Ensin vähän unta nuppiin ja aamulla ostamaan uusi printteri. Entisestä suuttimet aivan tukossa. Ikääkin jo 3-4 vuotta.

    • juoppo-pete

      onko jo keskiviikko???
      olen dokannut koko kesän!
      se vasta mielekästä on ollutkin....

      • Cettuz!

        on, ja raittiina,


    • ambivalenttineN

      Hyvää huomenta! Tänne sitä taas heti aamusta piti tulla "roikkuun" samalla kuin juon aamukahviani. Töihin pitäs kohta raahautua. Raittiina aion tänään olla, muuta en uskalla tästä päivästä luvata.

    • tytö66

      Voi että ihana aamu! Aurinko paistaa ja hyvin nukuttu yö takana.Eka yö etten heräilly ja hikoillu. Nyt kahville ,suihkuun ja töihin! Iloista -ja raitista keskiviikkoa kaikille.

    • paranoidi

      Raittiina tänään.

    • Ryyppymies

      raittiina ollaan. Onneks ei toi aurinkokaan aina paista - parempi olla töissä viileämmällä säällä.

    • kirjoihin!

      Moron moron kaikki kansa, niin raittiit kuin epäraittiitkin.

      On se niin mahtavaa, kun saa tänne kirjoittaa vaikkapa vain huomenensa ja minä olen kaikkien luettavissa! Sama se mitä puhun kunhan näyn, puu ja heinäkin on puhetta. Ja pääasia, ettei tule riitaa, että sopu säilyy, että on kuin pallo josta särmät puuttuvat?

    • Katizi

      Töihin päin pitäis heppa ohjata kohta. Ei kyl yhtään nappais. Kohta on onneksi neljän päivän vapaa. En vielä ainakaan pelkää silloin retkahtavani, mut eihän sitä koskaan tiedä. Paljon on tekemistä kyllä siirrettynä vapaille, että ei ainakaan tekemisen puutteeseen tartte ruveta dokaamaan. Niinhän se vaan on, että syitä juoda löytyy aina jos himo iskee, mutta tuun sitten kertomaan vaikka teille niitä, niin voitte kumota niitä yks kerrallaan:)
      Posotiivista: pelkällä alkoholin poisjättämisellä on pudonnut 2 kg kesällä kertyneistä! Siinä hyvä syy jättää juomatta jatkossakin!

      • Katizi

        Pitäs aina oikolukee omat kirjoitukset...


      • Ryyppymies

        Tsemppiä vaan siulle. Päivä kerrallaan


    • sal0me

      Juu, kyllä se on ihmeellistä, miten aika on kulunut ja miten mielekästä elämää sitä on saanut viettää kun ei oo kuningas alkoholi päässy sanelemaan elämäni kulkua.
      Tosin tällä päällä sitä ei olisi enää oltu elossakaan...
      Kiitos Korkeimmalle

    • Suotuulia

      myös minulle.

    • hermiitti

      Olen kohta kaksi viikkoa ollut ilman alkoholia. Vähän kyllä tekisi mieli ottaa viinaa, kun sitä tuolla kaapissa on.

    • Raitis ja aurinkoinen päivä, jäätelö linjalla meinasin olla loppupäivän.

      Hyvää illan jatkoa kaikille.

      • ambivalenttineN

        Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.


      • Suotuulia
        ambivalenttineN kirjoitti:

        Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.

        Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
        älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista.


      • ambivalenttineN
        Suotuulia kirjoitti:

        Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
        älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista.

        Eihän tää mistään muusta oo kiinni ku asenteesta. Eli pitää päättää, että elääkö syödäkseen vai syökö elääkseen. Mä valitsen jälkimmäisen vaihoehdon tästä hetkestä eteenpäin. Toivoisin, että näkisin hyvinkin pian peilistä hoikan, tasapainoisen ja kauniin nuoren naisen. Nyt peilistä näkyy vaan päivä päivältä lihavampi ja rikkinäisempi tyttö, joka ei tiedä tasapainoisesta elämästä yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe