veli joka satuttaa!

vihaan vihaan häntä!

joka ikinen päivä kun tulen kotiin niin minun isoveli eli 17 vuotta, ja minä 13 vuotta. niin alkaa hakkaamaan, ja eilenkin se hakkas mun päätä kivi lattiaan, se on hullu! aina huuli halki tai hampaat kurkussa, aina tekosyynä on vanhemmille että kaaduin portaissa tai vastaavaa, pelkään että veli tappaa mut joku kerta!! se on 189cm ja minä 174cm ei mulla ole mitään mahiksia alkaa tempoilee vastaan se käy punttiksellakin aina. ajattelin kysyä äidiltä että jos se kustantais mut itsepuolustus kurssille, mutta kun veli kuuli siitä niin lisää sain päätä lattiaan. se on sekasin, en oo mitään pahaa sille tehnyt, en mitään.
en mä äidille uskalla kertoa, pelkään että veli hakkaa senkin! isä on aina sanonut että jos joku sulle tekee jotain niin vedä turpaan. miten mä voi veljelleni turpaa antaa? kyllä se tajuu mun suunnitelmat!

63

9086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä?!

      Oikeesti mitä ihmettä?! Voiko tuollaista edes olla..Tapahtuuko tätä ikinä muutoin kuin että talo olisi tyhjä? Jos porukkasi on kotona niin alat vain täysiä huutamaan isää tai äitiä ja jos veljesi kohottaa kättään jompaa kumpaa vastaan niin on se todiste että hän on hullu ja tarvitsee hoitoa. Ja jos vain tyhjässä talossa,niin miksi menet kotiin? Mene kaverille,sukulaisille,kirjastoon,jonnekin ja odota vanhempiesi tuloa kotiin. Sitten vietät aikaa heidän kanssaan vaika olohuoneessa tai jotain

      • vihaan sitä!

        ei se onnistu, arvaa olenko kokeillut! kavereita ei paljoa ole, paras ystävä muutti toiselle paikkakunnalle. sukulaisia ei ole meidän lähellä, läheisimmät asuu 50km päässä! ei sitä muuten tapahsu kun olen sen hullun kanssa kahdestaan, sen katsekkin tappaa!
        se on sairas.

        en mä uskalla kertoa, se voi vaikka tehdä ihan mitä tahansa. te ette tiedä, miltä tuntuu pelätä omaa veljeään. ykskin kerta yritin mennä sitä piiloon varastoon, mutta se löys mut! se on hullu, kun pääsen joskus pois, niin en enään ikinä tahdo nähdä sitä.
        ei mun vanhemmat enään kauaa usko tota mun rappuissa kaatumis teoriaa, mutta en uskalla kertoa!! se voi ottaa vaikka puukon ja tappaa.


      • keskiviikko
        vihaan sitä! kirjoitti:

        ei se onnistu, arvaa olenko kokeillut! kavereita ei paljoa ole, paras ystävä muutti toiselle paikkakunnalle. sukulaisia ei ole meidän lähellä, läheisimmät asuu 50km päässä! ei sitä muuten tapahsu kun olen sen hullun kanssa kahdestaan, sen katsekkin tappaa!
        se on sairas.

        en mä uskalla kertoa, se voi vaikka tehdä ihan mitä tahansa. te ette tiedä, miltä tuntuu pelätä omaa veljeään. ykskin kerta yritin mennä sitä piiloon varastoon, mutta se löys mut! se on hullu, kun pääsen joskus pois, niin en enään ikinä tahdo nähdä sitä.
        ei mun vanhemmat enään kauaa usko tota mun rappuissa kaatumis teoriaa, mutta en uskalla kertoa!! se voi ottaa vaikka puukon ja tappaa.

        Sitten et ole kahestaan sen kanssa. Keksi vaikka mitä, jää koululle, kerro suoraan vanhemmillesi että et uskalla olla! Mene lähimpään terkkariin ja kerro siellä miten asia on! Näytä mustelmasi!Kieltäydy asumasta enää kotonasi. Eihän noin hirveää voi ollakaan! Mitään et voita tuolla valehtelulla ja veljesi suojelulla, sillä sitähän nyt teet kun et ilmianna sitä.


      • Anonyymi
        keskiviikko kirjoitti:

        Sitten et ole kahestaan sen kanssa. Keksi vaikka mitä, jää koululle, kerro suoraan vanhemmillesi että et uskalla olla! Mene lähimpään terkkariin ja kerro siellä miten asia on! Näytä mustelmasi!Kieltäydy asumasta enää kotonasi. Eihän noin hirveää voi ollakaan! Mitään et voita tuolla valehtelulla ja veljesi suojelulla, sillä sitähän nyt teet kun et ilmianna sitä.

        Niin, rikoksia tapahtuu jo. Ei tuollaista ole normaalissa elämässä.
        On hyvä katkaista rikokselta siteet heti ja nopeasti.
        Se on veljenkin etu, että lakkaa toimimasta rikollisesti.


      • Anonyymi
        keskiviikko kirjoitti:

        Sitten et ole kahestaan sen kanssa. Keksi vaikka mitä, jää koululle, kerro suoraan vanhemmillesi että et uskalla olla! Mene lähimpään terkkariin ja kerro siellä miten asia on! Näytä mustelmasi!Kieltäydy asumasta enää kotonasi. Eihän noin hirveää voi ollakaan! Mitään et voita tuolla valehtelulla ja veljesi suojelulla, sillä sitähän nyt teet kun et ilmianna sitä.

        Minulla samanlainen kerran yritti kuristaa sen hullun murhaajan kanssa minä joudun olemaan


    • Veli hoitoon

      Siis koko juttusi on ihan sairas, eihän tollasta voi olla, jos on niin kerro ihmeessä siitä vanhemmillesi, koulusi terveydenhoitajallesi ja muille! Veljesi tarvii hoitoa, hän on vaarallinen ja sairas.

      • vahaan sitä!

        se on sairas, koko maailma on sairas! en tiedä, vanhemmat tulee vasta 17 kotiin ja veli se tulee kohta, en voi mennä minnekkään, paitsi metsään, mitä pelkään kuollaksenikin! siellä kyllä olisin turvassa. kohta varmaan lähden sinne, en mä tiiä mitä tehdä, olis se niin hyvää mennä terkalle tai jollekkin puhua se jolle puhun niin on luultavasti poliisi, se hullu saakoon mennä hoitoon ja vaikka vankilaan!

        ennen mä sitä rakastin,ihailin, mutta nyt, pelkkä viha ja katkeruus, ei sääliä tai mitään! isompi käy pienemmän kimppuun raukkamaista! isokokoinen,lihaksikas nuori mies! mä pelkään kuollakseni. kyllä mun veljen kaveri ihmetteli kun mulla on huulihalki ja silmä mustana sanoin vaan että sain koulussa turpaan, en tiedä uskooko se ilme oli ainakin sen oloinen että ei usko, katsoi veljeäni parikertaa ja sitten mun huulta ja silmää, ja sano eiks sillä sun kimmakaverillakin ollut jotain tullasta?

        se hakkaa kaikkia, mä pelkään koulussakin, jos joku poika katsookiin tai opettaja niin alan täristä. kyllä sitä porukka ihmetteleekin!


      • ihminen
        vahaan sitä! kirjoitti:

        se on sairas, koko maailma on sairas! en tiedä, vanhemmat tulee vasta 17 kotiin ja veli se tulee kohta, en voi mennä minnekkään, paitsi metsään, mitä pelkään kuollaksenikin! siellä kyllä olisin turvassa. kohta varmaan lähden sinne, en mä tiiä mitä tehdä, olis se niin hyvää mennä terkalle tai jollekkin puhua se jolle puhun niin on luultavasti poliisi, se hullu saakoon mennä hoitoon ja vaikka vankilaan!

        ennen mä sitä rakastin,ihailin, mutta nyt, pelkkä viha ja katkeruus, ei sääliä tai mitään! isompi käy pienemmän kimppuun raukkamaista! isokokoinen,lihaksikas nuori mies! mä pelkään kuollakseni. kyllä mun veljen kaveri ihmetteli kun mulla on huulihalki ja silmä mustana sanoin vaan että sain koulussa turpaan, en tiedä uskooko se ilme oli ainakin sen oloinen että ei usko, katsoi veljeäni parikertaa ja sitten mun huulta ja silmää, ja sano eiks sillä sun kimmakaverillakin ollut jotain tullasta?

        se hakkaa kaikkia, mä pelkään koulussakin, jos joku poika katsookiin tai opettaja niin alan täristä. kyllä sitä porukka ihmetteleekin!

        Kyllä tolle pitää tehä jotain. Kerro asiasta vaikka poliisille jos ei muuta. Pitäisi auttaa.


      • vihaan sitä!
        ihminen kirjoitti:

        Kyllä tolle pitää tehä jotain. Kerro asiasta vaikka poliisille jos ei muuta. Pitäisi auttaa.

        se tuli kotiin, se pääs odotettua aikasemmin, nyt se hullu takoo ovea, se huutaa että en mä pääse pois talosta! en niin mä olen yläkerrassa, ei todellakaan muu auta kun yrittää hypätä ikkunasta, en halua taas tulla satutetuks. voi käydä köplästi kun hyppää, ei ole nytten kännykkääkään luona että voisin soittaa poliisille, se tulee kohta tosta ovesta läpi! kuka voi tehdä siskolleen näin?


      • Nimetön
        vihaan sitä! kirjoitti:

        se tuli kotiin, se pääs odotettua aikasemmin, nyt se hullu takoo ovea, se huutaa että en mä pääse pois talosta! en niin mä olen yläkerrassa, ei todellakaan muu auta kun yrittää hypätä ikkunasta, en halua taas tulla satutetuks. voi käydä köplästi kun hyppää, ei ole nytten kännykkääkään luona että voisin soittaa poliisille, se tulee kohta tosta ovesta läpi! kuka voi tehdä siskolleen näin?

        keksinyt itse koko juttusen? kuulostaa siltä.. jos et koko juttua ni ainaki vähä liiotellu?


      • Crommower
        Nimetön kirjoitti:

        keksinyt itse koko juttusen? kuulostaa siltä.. jos et koko juttua ni ainaki vähä liiotellu?

        Näille trolleille on niin kiva revetä xD


      • kukhainen
        Nimetön kirjoitti:

        keksinyt itse koko juttusen? kuulostaa siltä.. jos et koko juttua ni ainaki vähä liiotellu?

        olettekos te miettinyt sitä koskaan, että tuollaista tapahtuu myös idyylisissä perheissä? perheissä missä on joku vähän päästään sairas. onhan se kivaa että muilla on mukavaa. mutta, kuka keksisi näin sairasta! monella on hätä, vanhemmat on sinisilmäisiä eikä tahdo uskoa omasta lapsestaan tuollaista!!


      • vihaan häntä!
        Nimetön kirjoitti:

        keksinyt itse koko juttusen? kuulostaa siltä.. jos et koko juttua ni ainaki vähä liiotellu?

        mutta tämä ei ole provo, vaikka kuinka sitä haluaisinkin. ihminen on sairas, jota en enään voi veljekseni sanoa! kaikki taas "hyvin" kaikki kotona, ei tänään ehkä huomenna! kuka fiksu hakkaa toisen päätä lattiaan, tai hakkaa? kuka? ei kukaan! vielä oman siskonsa jolla on reippaasti kokoeroa veljeensä! jos olisin itsepuolustus kursseilla veljeni olisi luultavasti nytten teholla! enään en häntä siedä, tänään se loppuu, tänään on sen hullun viimeinen vapaa päivä! toivottavasti joutuu jonnekkin kauas muista. jonnekkin missä se ei voi muita satuttaa. vankilaan, rautoihin, missä vapautta ei ole. missä se jätkä kärsisi. ihan sama mulle, pää asia että hän saisi kärsiä!

        niinkuin kukkaihnen sanoi, niin miten vanhempani voi uskoa että olen kompastunut portaissa kengännauhoihin 2 kertaa ?! vai voiko?

        kotiin en tahdo jäädä, jonnekkin kauas! vaikka johonkin lastenkotiin! kotiin en jää!


      • mertygirl
        kukhainen kirjoitti:

        olettekos te miettinyt sitä koskaan, että tuollaista tapahtuu myös idyylisissä perheissä? perheissä missä on joku vähän päästään sairas. onhan se kivaa että muilla on mukavaa. mutta, kuka keksisi näin sairasta! monella on hätä, vanhemmat on sinisilmäisiä eikä tahdo uskoa omasta lapsestaan tuollaista!!

        aika monet tänne keksiikin tämmösiä provoja. ei voi tietää onko tää totta vai ei.


      • mertygirl
        vihaan häntä! kirjoitti:

        mutta tämä ei ole provo, vaikka kuinka sitä haluaisinkin. ihminen on sairas, jota en enään voi veljekseni sanoa! kaikki taas "hyvin" kaikki kotona, ei tänään ehkä huomenna! kuka fiksu hakkaa toisen päätä lattiaan, tai hakkaa? kuka? ei kukaan! vielä oman siskonsa jolla on reippaasti kokoeroa veljeensä! jos olisin itsepuolustus kursseilla veljeni olisi luultavasti nytten teholla! enään en häntä siedä, tänään se loppuu, tänään on sen hullun viimeinen vapaa päivä! toivottavasti joutuu jonnekkin kauas muista. jonnekkin missä se ei voi muita satuttaa. vankilaan, rautoihin, missä vapautta ei ole. missä se jätkä kärsisi. ihan sama mulle, pää asia että hän saisi kärsiä!

        niinkuin kukkaihnen sanoi, niin miten vanhempani voi uskoa että olen kompastunut portaissa kengännauhoihin 2 kertaa ?! vai voiko?

        kotiin en tahdo jäädä, jonnekkin kauas! vaikka johonkin lastenkotiin! kotiin en jää!

        herranjumala tyttö, kerrovanhemmilles mitä sun veljes on tehny, ja ettet uskalla olla sen kaa kahestaan ku se hakkaa sua. kaipa sun vanhempas ymmärtää sen verran, että tajuaa tehä asialle jotain...


      • vihaan häntä!
        mertygirl kirjoitti:

        aika monet tänne keksiikin tämmösiä provoja. ei voi tietää onko tää totta vai ei.

        mä en provoile, en ole typerä ihminen joka pelleilee toisten kustannuksella! on tää totta, jos vaan tietäisin kuka oot niin tulisin vastaan niin näkisit mun naaman ei ole kauneimmasta päästä!


      • mertygirl
        vihaan häntä! kirjoitti:

        mä en provoile, en ole typerä ihminen joka pelleilee toisten kustannuksella! on tää totta, jos vaan tietäisin kuka oot niin tulisin vastaan niin näkisit mun naaman ei ole kauneimmasta päästä!

        vastasin sen ensimmäisen viestin jälkeen sulle uudestaan. (kun olit kirjoittanut ettei oo provo). tarkoitin vain sitä, että monet täällä palstoilla kirjoittelevat provoja, siksi on vaikeaa tietää kenen oma on tosi ja kenen ei.

        uskon kyllä sinua.

        ja niin kuin jo aiemmin kirjoitin, eikö sun kannattais kuitenkin kertoa vanhemmilles? koska pystyyhän ne sitten suojelemaan sua sun veljeltä.
        on kyllä tosi ikävää tommonen. :/ toiseen ei sais ikinä purkaa pahaa oloaan :'(


      • vihaan sitä!
        mertygirl kirjoitti:

        vastasin sen ensimmäisen viestin jälkeen sulle uudestaan. (kun olit kirjoittanut ettei oo provo). tarkoitin vain sitä, että monet täällä palstoilla kirjoittelevat provoja, siksi on vaikeaa tietää kenen oma on tosi ja kenen ei.

        uskon kyllä sinua.

        ja niin kuin jo aiemmin kirjoitin, eikö sun kannattais kuitenkin kertoa vanhemmilles? koska pystyyhän ne sitten suojelemaan sua sun veljeltä.
        on kyllä tosi ikävää tommonen. :/ toiseen ei sais ikinä purkaa pahaa oloaan :'(

        se on vaan kateellinen, sairaan kateellinen, harrastan jääkiekkoa, pärjään siinä todella hyvin. ja se viha mitä sillä on muo kohtaan ei ole kuin jostain harrastuksesta, mistä tahdon itselleni työn! se on vaan kateellinen mulle, sairaasn kateellinen!! tänään aamulla se tuli mun huoneeseen ja pyysi anteeksi ja kehtas pyytää että mä unohtaisin mitä se on tehnyt, miten mä voin? se satutti muo, se en edes viitsi sanoa mitä mielessä pyörii, mä vihaan sitä, nyt tiedätte mihin kateus johtaa!


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        keksinyt itse koko juttusen? kuulostaa siltä.. jos et koko juttua ni ainaki vähä liiotellu?

        Vituu on mullaki tommonen veli jolla on autismi vittu kuinkhan monta kertaa sen on lyöny ja potkinu mua


    • Pyydä apua

      Ei kenenkään pidä alistua tuollaisen psykopaatin nyrkkeilysäkiksi. Käytkö koulua, käy siellä rohkeasti juttelemassa terveydenhoitajalle tilanne ja totuus, hän neuvoo eteenpäin mitä tehdä ja hänellä on vaitiolovelvollisuus. Ihmettelen todella koko tilannetta, ja vanhempiasi, kyllä heidän olisi pitänyt jo aikoja huomata mikä on? Terrorisoiko veljesi koko perhettä? Hänellä on paha häiriö, mielenvikainen. Nyt nopsaa kertomaan tilanne jollekin!!!

      • vihaan sitä.

        se esittää kilttiä enkeliä, mitä ei todellakaan ole. kyllä mä kerron, aina kun olen kertomassa niin veli paukkaa jostain, ja katsoo niin että sen katse vois tappaa! kyllä mä kerron, käyn koulua olen 13 vuotta!


      • Anonyymi

        Sun veli on ihan sairas ja saat vihata sitä ÄMMÄÄ


    • mies joka tietää

      kerro vanhemilles ja koulussa.ei se tphi mitään tehä.sano et teet rikosilmoituksen siitä.älä annasen hakata itseesi.voita pelkos ja kerro asia .niin se loppuu. ja kaveri lähtee hoitoon kero nyt koulussa usko mua ei se trohi tappaakkaan sua.älä pelkää kerro asia muista

      • vihaan sitä!

        kerroin jo, terkalle, juttelin jo psykologin kanssa, helpottihan kummasti oloa! veli oli niin vihaa täynnä kun kuuli siitä että kerroin, nyt se on poissa kotoa, ja minä olen turvassa ainakin toistaiseksi!


      • tehty on
        vihaan sitä! kirjoitti:

        kerroin jo, terkalle, juttelin jo psykologin kanssa, helpottihan kummasti oloa! veli oli niin vihaa täynnä kun kuuli siitä että kerroin, nyt se on poissa kotoa, ja minä olen turvassa ainakin toistaiseksi!

        Ilmoitin poliisille poliisi otti tiedon vakavissaan vastaan ja nytten IP kautta pääse suoraan koti ovellesi se on sitten paskempi juttu jos tää on provo nimittäin se tulee kalliiks


      • vihaan sitä!
        tehty on kirjoitti:

        Ilmoitin poliisille poliisi otti tiedon vakavissaan vastaan ja nytten IP kautta pääse suoraan koti ovellesi se on sitten paskempi juttu jos tää on provo nimittäin se tulee kalliiks

        brovo oli!


      • HULLUOOT
        vihaan sitä! kirjoitti:

        brovo oli!

        Hyvä nyt ne poliisit tulee sitte teille kai, vähän seliitämistä sulla! Kaikille, varsinki sun veljelle, jos sul sellanen on edes!? Ja vanhemmilles! Ellet sit oo joku ihan muu vaik yksin kotonaan asuva aikuinen joka halus vähän huvitella muiden kustannuksel!! Miks ihmees sä tollast menit selittää???


      • ....
        HULLUOOT kirjoitti:

        Hyvä nyt ne poliisit tulee sitte teille kai, vähän seliitämistä sulla! Kaikille, varsinki sun veljelle, jos sul sellanen on edes!? Ja vanhemmilles! Ellet sit oo joku ihan muu vaik yksin kotonaan asuva aikuinen joka halus vähän huvitella muiden kustannuksel!! Miks ihmees sä tollast menit selittää???

        no nyt kun ajattelee niin aika sekasin olen! alko hiukan pelottaa itteäkin! :/ jos tästä selviää vaan säikähdyksellä niin EN ENÄÄN IKINÄ TEE MITÄÄN TOLLASTA!


      • HULLUOOT
        .... kirjoitti:

        no nyt kun ajattelee niin aika sekasin olen! alko hiukan pelottaa itteäkin! :/ jos tästä selviää vaan säikähdyksellä niin EN ENÄÄN IKINÄ TEE MITÄÄN TOLLASTA!

        Niin oliks siin jutus mitään perää? Tai siis olitko keksiny ihan koko jutun? Tai et onks sul sen ikänen veli ja onks se joskus jotenki satuttanu sua? Se olis ehkä vähän ymmärrettävää jos olis edes joku tausta tollasesta.. Tai en tiiä.. Mut älä hätäänny, mun mielest kannattais sanoo vanhemmilles mitä teit ennen ku ne poliisit noin vaan tulee teille. Kaikki tekee virheitä, kyl ne varmaan ymmärtää. Kerrothan miten sul kävi lopult?


      • ....
        HULLUOOT kirjoitti:

        Niin oliks siin jutus mitään perää? Tai siis olitko keksiny ihan koko jutun? Tai et onks sul sen ikänen veli ja onks se joskus jotenki satuttanu sua? Se olis ehkä vähän ymmärrettävää jos olis edes joku tausta tollasesta.. Tai en tiiä.. Mut älä hätäänny, mun mielest kannattais sanoo vanhemmilles mitä teit ennen ku ne poliisit noin vaan tulee teille. Kaikki tekee virheitä, kyl ne varmaan ymmärtää. Kerrothan miten sul kävi lopult?

        että pidin tollasen brovo tunnin! mun veli ei ole ton ikäinen, se ei ole satuttanut muo koskaan, paitsi silloin kun ollaan tapeltu niin mä oon purru sitä käten ja se on nippassut muo hiuksista!! ei sen kummempaa. mä oon ihan sekasin kun tollasta soosia kirjoitin!


      • voih
        .... kirjoitti:

        että pidin tollasen brovo tunnin! mun veli ei ole ton ikäinen, se ei ole satuttanut muo koskaan, paitsi silloin kun ollaan tapeltu niin mä oon purru sitä käten ja se on nippassut muo hiuksista!! ei sen kummempaa. mä oon ihan sekasin kun tollasta soosia kirjoitin!

        No yritä selittää niille poliiseille toi, jos ne nyt oikeesti tulee teille. Sano että kadut ja et tajuu miks tollasta menit selittämään. Sano vaikka et kaipasit huomioo. Ja jos oot alle 15 ni ei ne varmaan kovin isoo sakkoo anna.. Mä suosittelen kertomaan vanhemmille ennen ku ne poliisit, koska se on aika paha jos ne vaan tulee noin vaan. Mut ehkä kukaan ei oo oikeesti ilmottanu kellekään vaan halus vaan pelästyttää sut, ei sitä tiiä.. No mut pää pystyyn, pää-asia et tiiät nyt ettei kannata tehä tollasta, kyl sä täst viel selviit!;)


      • ....
        voih kirjoitti:

        No yritä selittää niille poliiseille toi, jos ne nyt oikeesti tulee teille. Sano että kadut ja et tajuu miks tollasta menit selittämään. Sano vaikka et kaipasit huomioo. Ja jos oot alle 15 ni ei ne varmaan kovin isoo sakkoo anna.. Mä suosittelen kertomaan vanhemmille ennen ku ne poliisit, koska se on aika paha jos ne vaan tulee noin vaan. Mut ehkä kukaan ei oo oikeesti ilmottanu kellekään vaan halus vaan pelästyttää sut, ei sitä tiiä.. No mut pää pystyyn, pää-asia et tiiät nyt ettei kannata tehä tollasta, kyl sä täst viel selviit!;)

        tässä on loistava esimerkki typeryydestä! mä toivon että joku vaan halus pelotella tai vastaavaa! oon alle 15 vuotta! toivotaan rukoilen että mä selviän! mutta pikku neuvo kaikille ei kande enään kokeilla tällästä. arvaa pelottaako joka päivä :/ siis oikeesti sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa... ei oo mikään mahti tunne tää kun joutuu pelkäämään!


      • ....
        .... kirjoitti:

        tässä on loistava esimerkki typeryydestä! mä toivon että joku vaan halus pelotella tai vastaavaa! oon alle 15 vuotta! toivotaan rukoilen että mä selviän! mutta pikku neuvo kaikille ei kande enään kokeilla tällästä. arvaa pelottaako joka päivä :/ siis oikeesti sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa... ei oo mikään mahti tunne tää kun joutuu pelkäämään!

        jos joku haluaan kokeilla, niin kannattaa kysyä multa että kannattikos se sittenkään!! mä katsos halusin vaan tietää et miten porukka reagoi.. mut joo, ehkä en enään kokeile, kysyn mielummin suoraan, mitä mieltä ne olis jos veli hakkais... mut tää oli kyllä sellanen opetus mitä en kyllä enään halua kokeilla. ja en suosittele muillekkaan.....
        niin jos ei sitten tykkää et joutuu pelkäämään koko ajan et poliisit tulee ovelle! voi kun tää olis vaan pahaa unta.. mutta ei kannata kokeilla samaa mitä mä idiootti tein...


      • Anonyymi
        vihaan sitä! kirjoitti:

        kerroin jo, terkalle, juttelin jo psykologin kanssa, helpottihan kummasti oloa! veli oli niin vihaa täynnä kun kuuli siitä että kerroin, nyt se on poissa kotoa, ja minä olen turvassa ainakin toistaiseksi!

        Mä oisin soittanut poliisit


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        että pidin tollasen brovo tunnin! mun veli ei ole ton ikäinen, se ei ole satuttanut muo koskaan, paitsi silloin kun ollaan tapeltu niin mä oon purru sitä käten ja se on nippassut muo hiuksista!! ei sen kummempaa. mä oon ihan sekasin kun tollasta soosia kirjoitin!

        Et oo tosissas uskoin et voi tehä tollasta


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        tässä on loistava esimerkki typeryydestä! mä toivon että joku vaan halus pelotella tai vastaavaa! oon alle 15 vuotta! toivotaan rukoilen että mä selviän! mutta pikku neuvo kaikille ei kande enään kokeilla tällästä. arvaa pelottaako joka päivä :/ siis oikeesti sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa... ei oo mikään mahti tunne tää kun joutuu pelkäämään!

        Kyllä sä selviät💪💪💪💪💪💪💪


    • ihana on!

      tietää mitä te meinaatte asiaan! eli ei ole totta

      • tehty on

        Oon kuullu aika monii tarinoita tollasista et ne tulee kuulema tosi kalliiks se on vähintään alle 1000, koska se IP tuo poliisit koti ovellesi ja sakot riippuu myös mitä töitä teet jos oot vähänki rikkaamast perhees sakot lähestyyy 5000e jos oot köyhä ne on 500e, kerroppa sitte meille mitä kävi...


      • tehty on
        tehty on kirjoitti:

        Oon kuullu aika monii tarinoita tollasista et ne tulee kuulema tosi kalliiks se on vähintään alle 1000, koska se IP tuo poliisit koti ovellesi ja sakot riippuu myös mitä töitä teet jos oot vähänki rikkaamast perhees sakot lähestyyy 5000e jos oot köyhä ne on 500e, kerroppa sitte meille mitä kävi...

        Mutta olen kuullutkin että sakot on tuota lukemaa muistan että kaverin kaveri oli tehnyt tollasen provon että hänen veli hakkaa häntä aina ei päästä häntä ulos lukitsee vessaan, ja hän oli 14v ja hänen vanhmmipien palkat oli 1900e koska äiti oli koti äiti ja isä sairaanhoitaja niin sakkoa kertyi 800e


    • huhhuhhhuhhh

      Taidat olla aika sairas huora kun keksit tommosta paskaa, vitun angstihoro.

    • K.Pasnjetski

      Sakkoi vaa että tärisee tommoselle sairaalle pennulle. Kaverilt kuullu että joku oli saanu 875 euron sakot tommosesta. On kyllä niin sairas teini että sietäs saada tommosta kyytiä oikeasti joka päivä. Kerro vanhemmillesi ongelmistasi, sun sairaus on vakava, oikeasti! Toivottavasti löydät elämäs joskus...

      • ..että..

        ..toi on paskin provo minkä oon nähny


    • Neitonen_

      Käyttääkö veljes huumeita?
      Vai onko hän muuten vaa vajaa.?

    • Fedur

      ENTÄ SITTEN? Entä sitten, prkl? Olet 13-vuotias, et enää ihan pikkuinen. Kuinka voit välittää tommosesta? Mulla veli teki samoin, kun olin 7-11, mutta sitten alkoi äiti olemaan kotona useammin ja nyt se hakkaa mua vaan kerran viikossa/kuukaudessa.

    • muusu

      entä jos kokeilisit niin, että meet aina koulusta suoraan kaverille ja meet kotiin vasta sitten ku olet varma et vanhempas on kotona.
      tai sitten kerrot vaikka sun parhaalle kaverille ja kerrotte yhdessä sun vanhemmille.. kerrot että sua pelottaa tulla enää kotiin jos se sun veli on siellä.
      ja sit jos tota sun ns. "kaatuilua" jatkuu vielä pitkään niin mä luulen et ne sun vanhemmat ei ole kohta enää niin tyhmiä että uskoo sen.
      etkö sä vois kertoa sun isälle tästä??
      jos pelkäät et se tekis sun äidille jotain..
      tuskin se sun isän kimppuun käy.
      se sun veli tarvitsee apua suoraan sanottuna.
      ei tuo ole oikein että joka kerta sua mukiloi..
      onko siihen mukilointiin edes mitään syytä??
      (jos saan kysyä..)

    • laura:(

      munki veli hakkaa mua ja haukkuu joka päivä :( en kestä enää nytki se heittelee mun pikkuveljen tavaroita sen huoneessa

    • omg4

      Luin koko viestiketjun... Hämmästyin kyl ku luin et tää oliki promo :D

      • Otyfhihf

        Sama


    • LEMPIMIÄS

      Veljesi osoittaa vain rakkauttaan sinua kohtaan jote TAPA ITSESI JA VELJESI TUIKKAA TALO TULEEN JA SYÖ KIVEKSIÄ

    • ainoa_lapsi_nykyään

      keittiöveitsi veljen kylkeen kun se nukkuu ja pidä kunnes se herää
      toimii joka kerta

    • skjsdkjsd

      Jos se turhaan vetää nii en tiiä, kai joku ongelma tai huoli sillä. Mut jos sä vittulet sille nii en ihmettele.

    • Anonyymi

      Oon 11 ja mun isoveli hakkaa mua päivittäin ja se on 16 😥

    • Anonyymi

      Oon 11 ja mun isoveli hakkaa mua päivittäin ja se on 16 😥

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyseessä on perheväkivalta. Eli muista että sinun ei pidä hyväksyä asiaa. Sillä se jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin annat sen jatkua. Ja tuo asia sinun on hyväksyttävä että teet siitä lopun. Sillä koko loppuelämän toiset ihmiset kohtelee sinua juuri niin kuin sinä annat heidän kohdella.
      Ilmoita kotona että nyt saa riittää . Kerro veljesi pahoinpitelystä rohkeasti ja ilmoita että jos se ei lopu niin menet poliisin puheille.
      Mutta jos et halua itse avautua vanhemmille mene poliisiasemalle hakemaan apua. Saat pikasijoituksen turvaan ja poliisi sosiaaliviranomaiset alkaa tutkia asiaa. Älä alistu. Sillä jos alistut siihen alistut tulevaisuudessakin siihen että sinua kohdellaan kaltoin taholta jos toiseltakin.

      • Anonyymi

        Kyllä tällaista on sattunut ei ole provoilua.


    • Anonyymi

      Joo no mun veli siis ihan sahalla hakkaa ja lyö kokoajan! Autakkaa

    • Mun veli hakkaa mua joka päivä kun tuun sen ohi se on uhannut tappaa mut ja hakata ja myös hakannut mulla on joka paikassa mustelmia sen takia ja kerran jouduin päivystykseen sen takia oon siis 12 ja mun veli 15 se vaan aina hakkaa ja hakkaa kerran kun kukaan ei ollu kotona se otti semmosen kovan valomiekka ja se on kivi kova otti sen kovemman puolen ja kolautti sillä mua suoraan jalkaan ja vieläpä sääreen enkä pystynyt kävelemään yli kahteen päivään kunnolla koska se sattui.aina teko syynä on ollut että tipuin portaat alas tai kaaduin riippuu siitä mitä hän tekee. En uskalla mennä enää ees kotiin jos kukaan ei ole kotona koska pelkään et se tappaa mut. Mä en uskalla kertoo vanhemmille koska mun veli sano että jos Karrin se tappaa mut. Kerran kun oli n.8v ja se alkoi huusin äitille että: "**** lyö!!!!!! Mutta äiti vaan sanoi että häntä ei saa ärsyttää mutta kun mä en oo tehny sille mitään äsken se vaan otti pussin ja yritti laittaa sitä mun päähän että tukehtuisin onneks ei onnistunut. Mitä mun pitää tehä että se loppuu??

    • Anonyymi

      1. vanhemmat 2. koulun henkilökunta 3. poliisit

      ei voi olla niin vitun vaikeeta

    • Anonyymi

      Soita poliisit

    • Anonyymi

      Kauheeta Toi on ihan hirveetä jos sun veli hakkaa sua koko ajan

    • Anonyymi

      OMG kamalaa voi sua

    • Anonyymi

      Puhu koulussa vaikka opettajalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe