oireettomuus huolestuttaa!!!

NoSymptomS

Tein viikko sit positiivisen testin ja nyt huolettaa, kun ei oo mitään oireita (tiedän ei pitäs valittaa...). Korvissa vaan kaikuu ystävän sanat kun hän kertoi tietäneensä ettei kaikki oo kohdallaan ja saikin keskenmenon mut nyt on alkuraskaudesta hänellä kovaa pahoinvointia. Pelottaa vähäsen et onko siellä mahassa mitään elämää... Neuvolakin vasta parin viikon päästä eikä siellä asia sen enempää varmaan varmistu. Rinnat on arat, ei muuta oiretta.

7

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Welma Kelly

...minulla vasta joskus rv 7 aikoihin, joten älä huolestu. Oireina lievää pahoinvointia ja kova väsymys. Masun nipistely loppui tuossa rv 7 3 aikoihin ja huolestuin tietenkin kun mitään tuntemuksia ei enää juurikaan "alakerrassa" ollut. Edellisellä kerralla nipisteli koo ajan ja oli pieniä kipuja ja tuloksena keskytynyt keskenmeno, joka todettiin rv 12 jotain ultrassa.

Toinen huolenaihe oli rv 10 3 neuvolass kun sydänääniä ei kuulunut, toki tiesin, että ne ei niin aikaisin välttämättä kuulu, mutta tällä viikolla oli eka ultra rv 11 3 ja sielähän se pikkuinen vipeltäjä oli =)

Odottele rauhassa vaan, kyllä niitä oireita tulee ja toisaalta taas jotkut selviävät odotuksen onnelliseen loppuun asti ilman kummempia oireita.

• Älä nyt suotta panikoi! Kaikilla ei tule oireita ollenkaan! Itselläni kaksi raskautta ei antanut oireita juuri ollenkaan. Kolmas alkoi rajuilla pahoinvoiti oireilla, väsytti ja oli tosi kurja olo. Se raskaus päättyi yhdennellätoista viikolla keskenmenoon.
      Iloitse ja nauti hyvästä olosta!
      Onnellista odotusta Sinulle!

• viuru***

vaan pahoinvointi ja väsymys yms ole ennakkoa keskenmenosta? Olen erittäin pahoinvoiva ja erittäin väsynyt ja lisäksi nippaillut viime päivinä vatsasta, sekä ala- että muualtakin. Aiemmin ollut vain menkakkivun tyyppistä alavatsakipua. Olen 8. viikolla.

Mua pelottaa niin kovin... Ja tänään on mun 30-vuotissyntäritkin! :(

• ap.
        viuru*** kirjoitti:

vaan pahoinvointi ja väsymys yms ole ennakkoa keskenmenosta? Olen erittäin pahoinvoiva ja erittäin väsynyt ja lisäksi nippaillut viime päivinä vatsasta, sekä ala- että muualtakin. Aiemmin ollut vain menkakkivun tyyppistä alavatsakipua. Olen 8. viikolla.

Mua pelottaa niin kovin... Ja tänään on mun 30-vuotissyntäritkin! :(

Minusta se on just päinvastoin et kun voi oikein pahoin, hormoonia erittyy runsaasti ja se aiheuttaa sen huonon olon. Mutta uskosin et kaikki on kovin yksilöllistä.

Hyvää syntymäpäivää sulle!!

• viuru***
        ap. kirjoitti:

Minusta se on just päinvastoin et kun voi oikein pahoin, hormoonia erittyy runsaasti ja se aiheuttaa sen huonon olon. Mutta uskosin et kaikki on kovin yksilöllistä.

Hyvää syntymäpäivää sulle!!

ap!

Itseasiassa juttelin tänään siskoni kanssa, hänellä on kuusi lasta, ja hän sanoi samaa, että mitä enemmän pahoinvointia, sitä runsaammin raskaushormonia kehittyy joka on varmahko merkki siitä että on todella raskaana.

Yritän olla vapaalla mielellä. Ajattelin, josko pääsisin alkurask. ultraan neuvolan kautta, siis julkiselle, koska yritystä on meillä takana neljä vuotta ja aloitettiin tutkimukset. Muutaman kk päästä aloituksesta plussasin. Minulta poistettiin heti tutkimusten alussa kaksi polyyppia kohdusta. Toimenpiteestä kului enintään 1,5kk ja olin raskaana.

• Hanna23

minullakaan ei ollut olleskaan oireita raskauden aikana.. loppuajasta vain närästys.. poika nyt 1v10kk ja terve on :))

• älä sure

mä olen nyt viikolla 8 mulla ei ole ollut oireitä (pahoinvointi, väsymys,rintojen arkuus)ollenkaan.
      jos jano lasketaan raskaus oireiksi niin sitä on vieläkin ja joskus huimaa siinä kaikki.
      mä uskon että "ötökkä" on siellä missä kuuluukin ja voipi hyvin... neuvolaan vielä vaikka kuinka aikaa.
      ota rauhassa äläkä usko kaikkea mitä joku väittää.... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe