Hei,
minä vuosina on valmistettu ko. korotettua neliveto mallia? Tarvitsisin pienen nelivetoauton mm. vetämään pulpettivenettäni ja aikaisemmat kokemukseni golfista ovat pelkästään positiivisiä. Millaisia kokemuksia teillä on?
Golf Country 4x4
5
2232
Vastaukset
- q
viimeisin vuosimalli -92. Melko hintavia ikäisikseen, ja paljon ajettuja.
- TD Syncro
Itselläni -91 1,9 TDic. Eli Suomessa dieselöity. Koneesta otettu nyt hieman yli 90 hummaa. Jonkin verran vähemmän kuin Countryn vakio 1,8 bensakoneesta.
Autolla ajettu kohta 450 tKm. Visco kerran korjattu = nesteet vaihdettu ja kertaalleen etupään vetonivelet. Siinä on suurimmat rempat koneen vaihdon jälkeen.
Mahtaakohan tohan saada tasauspyörastön lukkoja? Ilmoitelkoot kuka tietää.
Ja muuten ei ole myynnissä ihan pikkurahalla. - pete
TD Syncro kirjoitti:
Itselläni -91 1,9 TDic. Eli Suomessa dieselöity. Koneesta otettu nyt hieman yli 90 hummaa. Jonkin verran vähemmän kuin Countryn vakio 1,8 bensakoneesta.
Autolla ajettu kohta 450 tKm. Visco kerran korjattu = nesteet vaihdettu ja kertaalleen etupään vetonivelet. Siinä on suurimmat rempat koneen vaihdon jälkeen.
Ja muuten ei ole myynnissä ihan pikkurahalla.countryn tyyppiviat,ajo-ominaisuudet yms. eli kannattaako hankkia, kun olis nyt tyrkyllä..
kiitos vastauksista. - eurocub
TD Syncro kirjoitti:
Ja muuten ei ole myynnissä ihan pikkurahalla.Missä olet saanut ne nesteet vaihdatettua sinne viskoon??? Olen yrittänyt kyselläsitä moneltakin suunnalta mutta kukaan ei tunnu tietävän..
- Syncro TD
eurocub kirjoitti:
Missä olet saanut ne nesteet vaihdatettua sinne viskoon??? Olen yrittänyt kyselläsitä moneltakin suunnalta mutta kukaan ei tunnu tietävän..
SF pyörä, taisi olla Pirkkalassa. Huhu kertoo että HML:n Autokuviossakin onnistuisi nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718