Onnea Sapkolle!

Osccar.

Kolme harjoitusottelua ja kolme tappiota!

Vaikea tietysti voittaa, jos joukkueen vahvuutena ovat suuri suu ja tuulenhuuhtoma perse.

Sapkon kannattajat voivat kuitenkin tulla katsomaan kärkiotteluita Heinolaan. 14.9. kohtaavat Sport ja HeKi!

9

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heinolan Kahvakiekko pelailee pöksyt tanassa taas kaudella 2007-2008 Suomisarjassa.

      Ei Mestiksessä pärjää kun paras pelaaja on tikku-ukko joka laukoo kiekkoa 1.6km/h

      • sherlokki

        Että nikkis vaihdoit? Kyllä sut tunnistetaan aina noista pöljistä jutuista. Katsotaan sitten keväällä Rulle, kumpi on korkeammalla sarjataulukossa! Heh heh poju!


      • sherlokki kirjoitti:

        Että nikkis vaihdoit? Kyllä sut tunnistetaan aina noista pöljistä jutuista. Katsotaan sitten keväällä Rulle, kumpi on korkeammalla sarjataulukossa! Heh heh poju!

        Mitä puhut nikinvaihdosta?

        Kumpi korkeammalla sarjataulukossa, no mitäs kyläjengiä sinä aivokääpiä kannustat sitten? Tyhmistä jutuistasi päätellen joko HeKiä tai Sporttia, noita taulapäiden legioonia.


      • Osccar.
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitä puhut nikinvaihdosta?

        Kumpi korkeammalla sarjataulukossa, no mitäs kyläjengiä sinä aivokääpiä kannustat sitten? Tyhmistä jutuistasi päätellen joko HeKiä tai Sporttia, noita taulapäiden legioonia.

        Tautologiset sössötyksesi tunnistaa vähän tyhmempikin. Se, että käytät taas kerran useampaa rekisteröityä nimimerkkiä, ei ole yllätys vaan tavaramerkkisi.

        SaPKo tulee voittamaan korkeintaan 5 peliä koko runkosarjan aikana.


      • Sm-liigaa
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitä puhut nikinvaihdosta?

        Kumpi korkeammalla sarjataulukossa, no mitäs kyläjengiä sinä aivokääpiä kannustat sitten? Tyhmistä jutuistasi päätellen joko HeKiä tai Sporttia, noita taulapäiden legioonia.

        HeKi lähellä sydäntä vaikka meillä pelataankin SM-liigaa. Tietenkin liigaporukkamme on suosikki mutta HeKi hyvänä kakkosena. Teilläpäin ei taideta liigaan enään koskaan palata, tollo? : D


    • 14.9.

      Jos menee Heinolaan katsomaan kärkiottelua 14.9. (Sport ja HeKi) niin yksin saa olla.

      14.9. pelataan Sport-HeKi ja siis Vaasassa. TERVETULOA!

      • Osccar.

        Harmi, että menit kertomaan sen savolaisillekin. Olisi ollut hauskaa nähdä mölyävä apinalauma HeKin hallin edessä odottamassa turhaan pelin alkamista.

        Kuriositeettina mainittakoot, että Mies Savosta on aina luistanut fanimatkoilta ulkomuotonsa vuoksi =). Nykyään hän keksii aina jonkun tekosyyn, miksei pääse matkalle mukaan. Taisi nauru ja pilkka olla liian kova omienkin joukossa.

        Kotiotteluihinkaan MS ei enää uskalla. Syynä tietysti eläkeläisen ainainen rahapula ja tunnettu ulkomuoto.


      • Eihän ketään kiinnosta Mestiksen jumbo-ottelu


    • .....

      ....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe