En ole koskaan käyttänyt faksia ja nyt uudessa työpaikassani pitäisi faksata ulkomaille. Kuinka tämä tapahtuu? Osaako joku neuvoa? Laitetaanko yleensä 0 eteen myös fakseissa (kuten työpaikan puhelimessa ulossoitossa)?
Ulkomaille faksaus
6
2031
Vastaukset
- w rutussa
kuin kotimaahankin eli tarvitset sen vastaanottajan fax-numeron jossa ko. maan maatunnus tietenkin ensimmäisenä.
- soitat
ulkomaille? Faxauskin on ihan tavallinen puhelin soitto.
- Epäröivä Emma
Kiitos vastauksistanne, eli laitan siis 0 ennen maatunnusta.
- ei aina
Epäröivä Emma kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne, eli laitan siis 0 ennen maatunnusta.
Jos teidän firman puhelimilla pitää ensin ottaa Nolla eteen, jotta pääsee soittamaan firman ulkopuolelle niin silloin myös faksia lähettäessä pitää valita ensin Nolla, joissakin firmoissa se voi olla mikä muu numero tahansa esim.9.
- ...
ei aina kirjoitti:
Jos teidän firman puhelimilla pitää ensin ottaa Nolla eteen, jotta pääsee soittamaan firman ulkopuolelle niin silloin myös faksia lähettäessä pitää valita ensin Nolla, joissakin firmoissa se voi olla mikä muu numero tahansa esim.9.
Sen voi myös ohjelmoida faksiin etukäteen, jolloin faksatessa ei tarvita kuin normaali numero, ilman nollia tms.
- He eivät ole koskaan..
Esimerkkejä: Jos fAXAAT ULKOMAILLE NIIN ENSIKSI PITÄÄ OTTAA SELVÄKSI,,,millainen puhelinsysteemi kussakin maassa on,,,sitä nollaa ei laiteta jos faxaat amerikan mantereelle(siis suuntanumero kuten on helsingissa 09(sama faxissa kuin puhelimessa)
Esim, canadan pohjois ontarioon: painat 990-1-705-aluenumero ja-puhelin numero(faxinumero)
Euroopassa on suuntanumero nolla alkuinen mutta ei amerikan mantereella,,,kun me otamme yhteyttä suomeen faxilla tai puhelimella niin valitaan näin: 011-358-(huomaa)9 ja loput kuten tekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758