Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Porsas

Hakusessa

Olen hankkimassa -90 luvun lopun tai tämän vuosituhannen alkupuolen 911 possua. Mahdollisesti turboa. Mitä olennaisia muutoksia tai korimallin vaihdoksia kyseiseen autoon on tullut? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

7

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pecos Bill

      Suosittelen siirtymään asiallisissa kysymyksissä osoitteeseen www.9xxfin.com.

      • vinkistä!

        Hyvä homma, tuoltahan löytyykin possutietoa ihan kiitettävästi.


    • Benelli.

      aiemminhan 911 jakoi vw kuplan ja skoda 120L:n kanssa yhteisiä teknisia ratkaisuita kuten ilmajäähdytyksen ja takamoottorin joka takasi kauheat ajo-ominaisuudet jo muutenkin alitehoiselle autolle. Uudessa 911:ssä on jo vesijäähdytys(kuten Corvettessa jo 50-luvulla). Takamoottorisuuden aiheuttamasta kamalasta ajettavuudesta ei silti ole vielä päästy eroon,tilannetta voi yrittää korjata hiekkasäkeillä joita sijoittaa keulapellin alle. Muotoilu on pysynyt kohtuu vakiona,joskus etuvalot muuttuivat pyöreistä kulmikkaampiin uudemmassa mallissa. Huolto on yksi possun etuja,sillä VW:n ja Audin kanssa monet osat ovat vaihtokelpoisia. Myös yksi plussa on se,että selvästi alimitoitettu parilitrainen kutoskone on talvellakin kestävä ratkaisu,sillä autoa ei ihan helposti saa sutimaan koska tehoja ei ole kovin paljoa ja vääntöä ei senkään vertaa.

      • samaa sarjaa

        Chevrolet Vega ja Yugo tosi "huippuja" tehojenkkejä... :DDD

        Entäs nykyään Daewoo-Chevrolet tai Chevrolet (Lada) Niva?


      • Pecos Bill

        Tässä mitä parhain esimerkki kuvastamaan sitä, että tällä palstalla ei kannata kysyä mitään järkevää Porscheen, tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan, liittyen.

        Kiitos Tapastikos siitä, että tarjosit tämän oivan esimerkin, jotta uudetkin palstallakävijät näkevät, että parempia foorumeita kyllä löytyy asioidensa asialliseen esittämiseen.


      • tasan

        mikä painojakauma noissa jenkeissä on? minun Targa Porsche 911 se on 47/53 joten ei kauheesti haittaa moottorin takana sijainti


      • AmmattilainenTT
        tasan kirjoitti:

        mikä painojakauma noissa jenkeissä on? minun Targa Porsche 911 se on 47/53 joten ei kauheesti haittaa moottorin takana sijainti

        C5 (vakio): 51%/49%


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe