Vaimo valittaa kuorsaamisesta, itse se narskuttaa hampaitaa ja ujeltaa. Kaikilla meillä on jotain vikoja, yritetään pärjätä!
Ja meillä..
2
635
Vastaukset
- Pompo
Pärjääminen alkaa olla heikoissa jos vuosikausia nukkuu vain muutaman tunnin yössä puoliskon kuorsaamisen takia! Kyllä siinä on useammankin kerran murhat mielessä, kun kolmelta aamuyöstä pyöriskelee ja yrittää saada unen päästä kiinni höyryjyrä korvan juuressa. No, itse olen kohtuullisen onnistuneesti ratkaissut ongelman korvatulpilla, mutta sekin tuntui ottavan siipan luonnolle melkoisesti. Niinpä en ole viitsinyt edes ehdottaa eri huoneissa nukkumista...
- Näkkönen
Onpa todella itsekäs ukko sulla jos loukkaantuu siitä että hänen kuorsauksensa häiritsee ja pilaa sinun yöunesi. Tajutonta. Otapas projekti ja nauhoita sen ukkosi mölyt parilta yöltä ja anna lahjapaketissa sille.
Noin yleisesti ottaen, tässäkin pulmassa tiivistyy tämän yhteiskunnan pimeä puoli rakentamisessa: kartellien hallitseman alan hinnat ovat taivaissa ja ihmiset pakotetaan asumaan aivan liian pienissä kodeissa.... muualla maailmassa on aivan normaalia että pariskunnat nukkuvat kumpikin omassa makuuhuoneessaan. Tutkimustenkin mukaan unen laatu kärsii petikaverin takia. Ja niille jotka eivät usko että liian vähäinen uni on vakava juttu: sain sydänkohtauksen taannoin, josta onneksi selvisin, mutta lääkärin tenttauksessa ja tutkimuksessa ei muuta syytä löytynyt kuin miehen kuorsauksen aiheuttama univaje. Ja tämä on tosiasia. Lopulta asiat puhki puhuttuamme päädyimme kahteen huusholliin, koska en aio mennä ennenaikaiseen hautaan tässä iässä! (30 )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275055Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133048Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481139Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138924Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43889- 113836
- 37804
- 142733