Missä Raumalla olisi edullinen ja luotettava autokorjaamo?
Halpa&Hyvä Korjaamo
50
12164
Vastaukset
- asdf
Autokorjaamo Nikander ja Auto-Korsman. ovat vierekkäin Kairakadulla, Delta-Auton vieressä.
- MoraManne
Laittako Nikander/Auto Korsman autoni kuntoon ilman kuittia?
- hyväksi havainnut
Kairakadulla on Timo Ovaskaisen autokorjaamo, suosittelen.
www.t-ovaskainen.com/- Auto rikki
Onko tietoa tuntiveloituksista?
- asdf
Auto rikki kirjoitti:
Onko tietoa tuntiveloituksista?
en tiedä pitääkö enää paikkansa mutta nikanderilla oli 35 € ja korsman on AD-korjaamo eli olisko 40-45 e / tunti
- Auto kunnossa
Suht. edullinen ja hyvä korjaaja.
- werwerwer
Otetaanpa päivitystä tähän ketjuun, eli onko muilla kokemuksia... Pitäis saada vanhahko auto johonkin kohtuuhintaiseen korjaamoon, ja ei viittis auton hintaa enempää maksaa...
- korjattu
Halpoja korjamoja/korjaajia ei ole.
- fdgssgfsdfs
korjattu kirjoitti:
Halpoja korjamoja/korjaajia ei ole.
Pidä turpas kiinni jos ei ole mitään muuta sanottavaa. Vie vaan sitä bemarias sinne merkkihuoltoon ja maksa perseesi ruvelle.
- Letkuniemi
fdgssgfsdfs kirjoitti:
Pidä turpas kiinni jos ei ole mitään muuta sanottavaa. Vie vaan sitä bemarias sinne merkkihuoltoon ja maksa perseesi ruvelle.
Itse käytin ptk-huoltotyössä siinä lensunkadulla,
kosken pasi oli nimi miehellä
- 20 vuotta viraapelia
Neuvoisin teitä korjaamaan itse autonne, se on halvin tapa. netistä saa paljon ohjeita ja neuvoja/niksejä co operaatioden onnistumiseen. Mkäs sen parempaa kuin helvetinmoisessa lumimyräkässä tai -30 asteen pakkasessa nostaa auto vähän ylös haitaritunkilla ja itse könytä alle? Kysyn vaan.
- hjkytyy
Onko netissä niksejä miten valmistetaan kotitekoinen hitsauslaite?
- Mac Gyver
hjkytyy kirjoitti:
Onko netissä niksejä miten valmistetaan kotitekoinen hitsauslaite?
http://www.youtube.com/watch?v=UILxQY9TQ5w siinä sulle hitsuukone. Vidun urpo :D
- Anonyymi
Se on elämää se.
Parempi on itte korjata kuin viedä kaikenmaailman poropeukaloille
, kyllä jämti on niin.
- Tyytyväinen asiakas
Auto-Ilomäki, halvat tuntitaksat, hyvää palvelua ja todella hyvät korjaajat
METALLITIE 11
26100 RAUMA- Engelbärt
Ada &Olexi. Asiantuntemusta jokaisesta merkistä ja kohtuuhinnat. Nopea ja hyvä palvelu. Itse olen käyttänyt sitä yksinomaan jo vuosia.
- MoraManne
Tekeekö työn ilman kuittia?
- Iida
Korjaamoilla on nykyään laskutus helposti 50- 90 euroa / tunti. Nyt on nimimuisti hukassa . Olisko ollut Penttilä tai joku vastaavaa joka tekee noita autohommia ihan harrastuksena. Hitsaili joskus minun autoni ja samalla tuli jakopääkin vaihdettu ja hinta oli pieni siivu korjaamon hinnoista.
- Einari ReMontti
haatela vanhan esson nykyisen ST1:sen tiloissa pitää korjaamoa, nopea ja edullinen ja pätevä äijä tekemään. Jonoa taitaa vaan tällä hetkellä olla ihan helvetisti. Sitten on tietty neste kiikola syväraumankadulla, pätevä paikka ja jos kahdesta tunnista laskutetaan, niin kaksi tuntia on myös autoa korjattu, ei istuttu kahvilla!
- Jallu2
Eipä asu Penttilä enään Raumalla. Muuten olisikin ollut hyvä viedä auto sille. On kyllä totta että pienet remontit hoituu kyllä ihan mukavaan hintaan Kiikolalla ja ST:llä ja hintakin on kohtuullinen.
- jeps12345
Kiikolasta suosittellaan ottamana kirjallinen lupaus hinta-arviosta ettei loppu laskuun tule yllätyksiä.
Nikanderia suosittelen lämpimästi=)
- Ei käynnisty ei
Uusitalolla oon käyttäny http://www.autokorjaamorauma.fi/
- jokez
Käytin uusitalolla mutta en käytä enää. Hinta lähti kaverilla vähän lapasesta eikä paljoa ilmoitellut muutoksista.
- paintti
En nyt ihan ekaksi veisi Eskolle mitään korjattavaksi, saatikka maalattavaksi.
Mut hei vapaa maa ja sillee. - vedas
Uppia- vieläkö löytyy yksityisiä hyviä korjaamoita raumalta?
- Kenni
Lapin automaalaamo ja korjaamo
Pauli Tuunanen
Ehdottomasti paras - Kokemustatuunasesta
Kenni kirjoitti:
Lapin automaalaamo ja korjaamo
Pauli Tuunanen
Ehdottomasti parasUmpipaska. Surkea työnlaatu ainakin maalaustöissä ja hinnat tähtitieteelliset. Myös käytöstavoissa olisi hyvin paljon kehitysvaraa.
- Kokemustatuunasesta
Kokemustatuunasesta kirjoitti:
Umpipaska. Surkea työnlaatu ainakin maalaustöissä ja hinnat tähtitieteelliset. Myös käytöstavoissa olisi hyvin paljon kehitysvaraa.
Auton "ylimaalauksesta" noin vuoden kuluttua maalipinta kuplii ruosteesta eli pohjatyöt tehty surkeasti. Kun asiasta käytiin sanomassa "herra" Tuunaselle, niin miehen käytös erittäin hyökkäävää ja ylimielistä, "että meillä päin on tapana tehdä hommat kunnolla". Joopajoo... Teippausrajat näkyvät selvästi ja missä ei näy on maalia tiivisteissä ym. Ovien puolipaneeleita ei oltu irroitettu maalausta varten. Eli ovien yläosat pelkästään maalattu. Lisäksi muutaman päivän sisällä auton luovutuksesta maalauksen jälkeen (josta oli kirjoittanut laskun) mies itse ilmestyi yksin asuvan eläkeläisnaisen kodin ovelle kyselemään maksua. Maksun eräpäivä ei edes ollut vielä mennyt ohi ja tämä saatanan äijä käy "perimässä" maksua tuolla tavalla. Repikää tästä käytöstapoja! Turpiin vaan ja onnea sanon minä!
Että terveisiä vaan Kennille. Taitaa olla sinunkin sukunimi Tuunanen. Tuskinpa muuten täällä mainostaisit.
- RaumalainenMies
Ilman kuittia halvemmat hinnat myös Raumalla.
- alv24
Ei nykypäivänä kuitteja kirjotella, harmaa talous kunniaan
kuten ennenkin
- lada1200super
- yksivaihtoehto
Ammattikoulussa Winnovassa myös tehdään jotain korjauksia. Ei ehkä sovi kiireisille eikä uuden auton omistajalla. Korjaajina ovat nuoret pojanklopit. Joskus toimii-joskus ei. Jotkut korjaa itse autonsa Cittarin parkkihallissa!!!
- muijavaan
- raumraum
Onko toi Esa Kiikola sitten hyvä? Kokemuksia?
- gdzshfrj
Ei ole, keksii ylimääräistä korjattavaa ja laskuttaa paljon enemmän mikä oli hinta-arvio
- mersukuski
Auto-korsman Oy
nopea
halpa
ystävällinen palvelu tiskillä
erikoislaitteita (automaatti öljynvaihtaja)- kusetettu_
auto-korsman halpa? HUUTONAURUA :D :D Rauman kallein korjaamo ja jos sinne menee mummoihminen auton viemään niin lasku luokkaa 3000 € :D Uudet huutonaurut perään vielä :D korsman, halpa BUAHAHAHAHAHAHAHAHA
- knxlkl
kusetettu_ kirjoitti:
auto-korsman halpa? HUUTONAURUA :D :D Rauman kallein korjaamo ja jos sinne menee mummoihminen auton viemään niin lasku luokkaa 3000 € :D Uudet huutonaurut perään vielä :D korsman, halpa BUAHAHAHAHAHAHAHAHA
Perustele tuo väitteesi
- k_____
knxlkl kirjoitti:
Perustele tuo väitteesi
Lasku oli varmaan kaks kertaa se mistä oli puhe, ja tehtiin kysymättä korjauksia mistä ei ollut puhe. Tästä tosin yli vuosikymmen aikaa, mutta eipä ole sen jälkeen tullut käytettyä. En tiedä sitten onko millainen korjaamo korsmani nykyään. Ammattitaitoahan siellä varmasti on ja hyvin oli korjattu, mutta hinta tolkuton.
- kndlk
k_____ kirjoitti:
Lasku oli varmaan kaks kertaa se mistä oli puhe, ja tehtiin kysymättä korjauksia mistä ei ollut puhe. Tästä tosin yli vuosikymmen aikaa, mutta eipä ole sen jälkeen tullut käytettyä. En tiedä sitten onko millainen korjaamo korsmani nykyään. Ammattitaitoahan siellä varmasti on ja hyvin oli korjattu, mutta hinta tolkuton.
Olisiko autoosi pitänyt jättää vikoja korjaamatta, jotka olisivat voineet aiheuttaa kaikenlaista hauskaa ? Mihin vertasit ko. korjauksista tehtyjä veloituksia; oliko tietoa, mitä toiset korjaamot olisivat veloittaneet niistä töistä ?
- fsdadg
Eipä se niille kuullu vaikka kuinka paskana auto olisi. Korjaa vaan sen mistä on sovittu. En itse ainakaa maksais senttiäkään mikäli on omin päin lähtenee jotain korjaamaan mitä en ole edes pyytänyt
- Autokorjaamo
Auto ja kolarikorjamo Markku Salonen.
Päiväkunnaistentie 77.
028234185 tai 0400-724430. - mannen-autohuolto-oy
Mannen Autohuolto Oy.Hyvä ja halpa korjaus.Ei kuittia.
- etuilija
Tiedän yhden luotettavan vaan en kerro.Ei ole yksikään edellämainituista mutta jonoa riittää.
- Kuula1
Eilen vaihdatin raumalla talvirenkaat alle, puolentunnin varoajalla, ja kaffit ja pulla kuului kauppaan. Palvelu mitä parasta ja ammattitaitoa riitti. :) Taidan tietää ketä tarkoitat, etuilija. :)
- sunkka
Vanha ketju mutta pakoputki kaipaa kipinää kun päästöt kusi että kuka tekee ilman kuittia
- Anonyymi
Raumasta en ihan tiedä mutta löysin tällaien hakemiston juuri jossa Satakunnan parhaat autokorjaamot https://www.parasautohuolto.fi/satakunta/
- Anonyymi
Kahta korjaamoa haet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678