Kaunis lämmin kesäpäivä ja Niko odottelee tätiänsä käymään mökillä. Vanhemmet ovat menneet töihin ja tulevat vasta illalla, mutta Nikon äidin siskon pitäisi tulla kohtapuoliin linja-autolla loppuviikoksi mökille.
Niko päättää lämmittää saunan ja käydä odotellessaan uimassa. saunan ollessa lähes valmis täti saapu ja huikkaa Nikolle että terve, mitäs tänne kuuluu.
Siinä vaihdetaan kuulumisia ja Niko sanoo, että sauna on kohta valmis, jos sinne haluaa mennä.
Täti on vähän vaille nelikymppinen nainen, eikä ole koskaan ollut naimisissa. Pieni hoikka nainen, jolla on lyhyeksi läöhes poikamaiseksi leikattu tukka. Pienet rinnat ja vaikka on hoikka, niin päällepäin takamus on suhteessa aikamoisen suuri.
Josko sinne saunaan voi mennä täti kysyy ja Noko vastaa, että kyllä varmaankin. Muitta mutkitta täti alkaa riisua sauna terassilla ja sanoo, että eihän sinua haittaa, vaikka en käytäkkään uimapukua, koska eihän täällä ketään muita ole. Niko nyökkää sanomatta mitään. Täti riisuu nopeasti ja Niko panee merkille, että hänellä ei ollut rintaliivejä puseron alla. Niko huomaa pienet tyttömäiset rinnat, vaikka täti on jo keski-ikainen nainen ja valtavan pitkät kovat tummat nännit, joissa nännin pihoja ei ole juuri ollenkaan, vaan kovat nännit tulevat suoraan ulos valkoisista rinnoista.
tädin riisuessa housut Niko panee merkille, että tädiltä on lähes kaikki häpykarvoitus pois: Pillu näkyy kokonaisuudessaan paljaana ja paksut tummat häpyhuulet näkyvät turpeina jalkojen välistä. Pillun viivan yläpuolelta alkaa noin kaksi senttiä leveä lyhyeksi leikattu karvoitus, joka on lähes kymmenen senttiä pitkä ja ylettyy läöhelle napaa. Pillun vasemalla puolella häpykummulla on pieni tatuointi, joka näyttää pieneltä kukalta.
Täti naurahtaa Nikolle ja menee saunaan. Saunasta kuuluu löylyn heitto ja veden lorinaa ja hetken päästä täti tulee hikisenä ja märkänä ulos ja sanoo, että nyt mennään uimaan. Hän tulee terassille ja oleskelee siinä Nikon edessä välittämättä yhtään siitä, että on alasti.
Mennessään järveen täti huutaa, että tule sinäkin Niko uimaan. Niko ensin empii, mutta sitten alkaa riisuuntua ja etsii uikkareitaa, mutta täti huutaa, että et sinä niitä tarvitse. eihän minullakaan ole.
Niko ei tiedä miten olisi, kun täti on jo vedessä ja odotta Nikoa, jonka pitäisi alastomana kävellä veteen tädin odottaessa ja katsellessa.
Niko lähtee kävelemään järveen ja yrittää kädellään peitellä pientä pippeliään. Vaikka Niko on jo kuusitoista vuotias, niin hänen pippeli ei ole kovinkaan paljon kasvanut, vaan näyttää aivan pikkupojan pippeliltä, mutta sitävastoin pallit ovat kasvaneet suureksi ja riippuvat todella alhaalla ja näyttävät niin sanotuilta vitjamunilta.
Täti huomaa Nikon ujostelun ja sanoo, että ei sinun minua tarvitse ujostella, enhän minäkään ujostele sinua, jolloin Niko vapautuu ja lopettaa pippelinsä peittelyn ja kävelee veteen. Ranta on matala ja pitää kävellä todella pitkälle ennen kuin vesi ylettyy reisiin asti. Nikon kävellessä täti mitään slalilematta mittailee Nikoa katseellaan ja katsoen hänen jalkoväliinsä sanoo, että onpas sinulla todella kauniit kivekset ja pippelikin on kuin kreikkalaisilla patsailla. selaukaisee Nikossa jotain ja hän unohtaa ujostelunsa ja seisoo tädin edessä, kuin olisi aina ollut hanen edessään alasti.
he uivat ja roiskuttelevat vettä toistensa oäälle ja sitten päättävät mennä saunaan. Täti menee ensin ja niko tulee jonkin ajan kuluttua perästä. Kun niko astuu saunaan niin täti istuu alimmalla lauteella ja sanoo Nikolle, että tule tänne. Niko kävelee empien hänen lähelleen ja Nikon pippeli ja pallit ovat aivan tädin kasvojen tasalla. Täti ojentaa kätensä Nikon palleja kohti ja ennen, kuin koskettaa niitä, niin kysyy, että saako näihin koskea. Kun Niko ei sano mitään niin täti ottaa alhaalta päin kiinni palleista na kuin tunnustelemalla nostaa niitä ylöspäin ja sanoo, että ompas nämä isot ja painavat. Nikolle tilanne on niin outo, että tilanteesta huolimatta hänen pippeli ei ole näyttänyt minkäänlaisia elonmerkkejä, vaikka muuloin se jöpöttää aika usein tilanteista huolimatta.
tädin käsi liikkuu pallleilla ja tunnustelee niitä eri puolilta ja vällillä aina nostaa ja kehuu kuinka painavat ja suuret ne ovat. Sitten tädin käsi hipaisee pippeliä ja hän leikillään kysyy, että no mikäs se tämä on. Niko ei vastaa mitään, mutta täti työntää päänsä lähemmäksi ja kielensä ulos ja laittaa kielen pippelinpäässä olevan ryppyisen esinahan kurttuiseen reikään. Hän työntää kietään, kunnes se mentee esinahan ja terskan väliin ja alkaa pyörittää kielellään terskan ympäri esinahan alla.
Tätä hänen ei tarvitse tehdä montaa kertaa, kun Nikon pippeli alkaa kasvaa muutamassa sekunnissa se on aivan pystyssä ja kovana ja esinahka vetäytyy terskan päältä pois paljastaen vaaleanpunaisen herkän pojan terskan. täti vetää kädellään esinahan aivan taakse, niin että se pingoittuu kokonaan pippelin varteen. Vaikka Nikolla seisoo aivan kivikovana, niin pippeli on silti lyhyempi, kuin kymmenen senttiä, mutta paksuutta se jäyksityessään kasvoi todella paljon ja terska on paljon paksumpi, kuin pippelin varsi. Täti alkaa liikutella esinahkaa edes takaisn ja huomaa, että se ei enään tulekkaan takaisin terskan päälle, koska terskan lieri on niin suuri, että se pysäyttää nahan sinne.
Töti tuo kasvonsa lähemmäksi ja ottaa Nikon pippelin huultensa väliin. Hän pyörittelee kieltään terskan umpärillä ja välillä aina imee kevyesti ja samalaa puristelaa ja nostelee palleja. Nikosta alkaa tuntua oudolta ja runkkauskokemuksista tietäen hän tuntee, että kohta häneltä tulee ja kuin tämän aavistaen täti ottaa pipplin pois suusta ja sanoo, että jos tuntuu siltä, niin anna vain tulla suuhun. Eikestä montaakaan sekunttia, kun Niko tuntee, että nyt tulee eikä sitä pysty enään millään estämään. Täti tuntee kun pippeli nytkähtää kerran ja sitten lämmin sperma pulpahtaa hänen suuhunsa ja sitä seuraa seuraava ja kolmas ja tädin on pakko nielaista, koska koko suu on täynnä nuoren pojan spermaa. Nopeasti hän vetäytyy kauemmaksi ja katselee ihaillen, kun pippeli vielä nykii ja tempoilee hänen kasvojensa edessä ja ruskauttaa muutaman lyhyen suihkun hänen kasvoille. Pippelin atuottua nykimästä ja sperman tulon loputtua hän ottaa pippelin takaisin suuhunsa ja alkaa imeä ja nuolla sitä puhtaaksi. Pippeli on niin herkkä, että vaikka tämä tapahtuu hellästi, niin se tekee melkein kipeää, mutta samalla, niin todella hyvää. Täti lopettaa pippelin nuolemisen ja otta sen suusta pois katsoo sitä ihaillen ja sitten vetää varovasti esinahan terskan päälle andtaa vielä lopuksi suukon ja sanoo, että mennääkö uimaan.
Täti mökillä
9
23872
Vastaukset
- Nimetön
siniulla on paljo virhheitö
- kiimo
Pilkunnussija suksi vittuun.
- pilkunnussija
idiootti.opettele itse ymmärtämään mitä luet, pienistä kirjoitusvirheistä huolimatta!vittu,kaikenlaisia nipottajia maa päällään kantaa
- saatanan nipottaja
Sinä et osaa kirjoittaa mitään, saati sitten oikein. Älä siis tule arvostelemaan toisia oikeinkirjoituksesta idiootti!!!
- kirjoituksessa
erityisen paljon se, että täti pani merkille kuinka kookkkaat ja kaunismuotoiset pallit eli kiveksellä pojalla oli ja että tätä koetteli ja punnitsi niitä huolellisesti. Mikään ei ole kiihottavamkaa, kun se että nainen, ja nimenomaan vanhempi nainen tunnustelee nuoren pojan kiveksiä ja panee merkille kuinka ne ovat hyvin kehittyneet ja painavat, ikäänkuin kypsät ja valmiit vaikka mihin. Sitten yhtä kiihottavaa oli jutussa, että pohakka oli vielä ikäänkuin pikkupojan pippeli, pitkä ryppyinen esinahka, jota täti kiihottavasti käsitteli. Uskottavaa ei kuitenkaan ole, että täti pystyy työntämään kielensä ahtaan esinahan alle, sensijaan sormenpää sinne ehkä olisi mennyt. Mutta voin kuvitella, että kun täti vähitellen paljastaa pojan terskan vetämällä runsaan esinahan taakse ja jos hän samalla kiellellään koskettelee hitaasti paljastuvaa äärimmäisen herkkää nuoren pojan terskaa, poika saa alta aikayksikön siemensyöksyn. Se pursuaa nuoristta täyteläisistä kiveksistä vastustamattomasti samalla kun täti toisella kädellään hellästi puristelee niitä nautinnollisesti. Tilanne on naiselle niin kiihottava, nuoren pojan ehkä ensimmäisä kertoja seimentä purkavat elimet ovathänen käsissään niin kiihottavan tuntuiset, että tädin reisiväli on täydellisen märkä ja illalla hän vuoteeseen mennnessään masturboi ja muistelee poikaa.
- sorry vaan
Vaikka tästä otettaisiin pois kirjoitusvirheet, jotka jo yksistään tekevät tarinasta rasittavan lukea, niin siltikään tarinasta ei saa hyvää.
Idea on kevyt, juoni on huono ja tarina ei etene järkevästi. Ja edes haave jonkinlaisesta uskottavuudesta on poissa.
Mutta, eihän se aina voi onnistua.
Yritä uudelleen.- nuden
Kaikkia yksityiskohtia. Kielen laittaminen tertonkin ja esnahan väliin jutopiaa?? Esnahan jääminen tertonkin taakse?? Kovin kireä ja erittäin vaarallista. Meillä armejassa yhdellä skudilla jäi nahka jumiin terskan taakse kyllä oli kiire sairaalaan ettei tullut kuoliota, olis punonnut koko mutteri pois! Tälle kyseiselle juipille tehtiin ympärileikkaus, tuli takaisin rivi vahvuuteen ja ylpeänä kaluaan esitteli, oli kuulemma hyvä pano vehe ja puhdas, mutta meni pari kuukautta ennenkuin vois menn pukill, oll sen vertt kippiä. Oli pariviikkoa toipiksellakin, ennenkuin astui rivihin. Vielä ihmettelen niiden kiveksien esiinmarssia, hirvee panostaminen suuriin pusseihin, ihan kuin olisi pili pienuus korreloitunut jotenkin pusseihin. Valtava kiveksien mainostaminen tekee tärkeimmästä vehkeestä pilaa, eli kyrvästä, jotenkin heppu häpeää ja piiloittaa pussien mainostamisella kalun.
Olin 12 vuotias ja jo silloin erittäin kiimainen ja kiinnostunut kaikista naisista. Aina jos oli mahdollisuus niin yritin nähdä naisia, tyttöjä alasti tai vähissä vaatteissa. Isovanhemmilla oli vanha tila missä usein olin ja siellä oli myös sukulaisiani. Serkkuja, siskoni, tätini ym. Tietenkin katselin heitä kun olimme uimassa tai ottamassa aurinkoa. Usein kiihoituin niin että sain erektion ja menin masturboimaan. Kerran sitten huomasin että voin vakoilla saunassa olevia. Ja kun tätini oli siellä niin katselin häntä ja samalla masturboin. Mutta hän huomasi minut ja käski hänen kanssaan saunaan. Menin saunaan ja hävetti kun pieni penikseni oli pystyssä. Täti oli lauteilla ja työnsi jalkansa kohti minua niin että näin samalla suoraan hänen vaginaansa. Hän halusi että hieron hänen jalkojaan. Kun olin jonkun aikaa hieronut jalkoja hän käski minun sudella nuolla ja imeä niitä. Tein niin ja hän tuntui nauttivan siitä suuresti. Sitten hän opasti minua koskemaan hänen vaginaansa ja varovasti tein niin. Se oli ihanan lämmin ja kostea. Hän neuvoi miten hyväillä sitä ja välillä pyysi että työnnän sormiani sinne. Siten hän pyysi ja halusi minun pussaavan sitä. Sen jälkeen hän kertoi miten ja mistä sitä pitää nuolla. Kun nuolin häntä hän välillä tarttui kiinni päästäni ja painoi päätäni lujaa haaroihinsa ja nuolin niin lujaa kun pystyin. Välillä tuntui että tukehdun mutta tilanne oli nuorelle pojalle niin kiihoittava etten antanut sen haitata. Sitten hän alkoi voihkii ja täristä selkä kaareutui ja hän huusi että juuri siitä nuole jatka vielä. Sitten hän voihki todella lujaa ja tärisi ja tunsin että nuolen jotain vielä kuumempaa ja liukkaampaa. Hän hiljeni ja lopetin ja katsoin ihanaa tätiäni makaamassa lauteilla vaaleat hiukset sekaisin tyytyväinen hymy valaisten hänen kauniit kasvonsa ja nännit pystyssä hänen ihanan täyteleläisissä rinnoissaan. Tunsin kuinka penikseni oli kovempi kuin koskaan. Tätini nousi istumaan ja pyysi minut viereensä. Sitten hän suuteli minua ja sanoi että kiitos se oli ihanaa sait minulle ihanan orgasmin. Taisi olla ensimmäinen kertasi naisen kanssa. Nyökkäsin kun en saanut sanaa suustani. Hän laski kätensä penikselleni ja koski sitä mikä tuntui ihanalta. Hän sanoi että täällä taitaa olla liikaa paineita ja niitä pitäisi päästää pois. Nyökkäsin taas ja samalla katselin hänen rintojaan. Hän kosketteli ja runkkasi penistäni ja ei mennyt kauan kun sperma lensi kaaressa. Sitten hän suuteli minua ja koskettelimme toisiamme. No pian minulla oli taas penis kovana. Hän huomasi sen ja sanoi että on ihanaa kuinka olen taas kiimainen ja valmis. Hän sanoi että haluaa antaa minulle vielä jotain hyvää. Sitten hän laskeuti alas lauteilta ja katselin hänen kaunista peppuaan ja ihanaa vartaloa ja tunsin kuinka penikseni nytkähteli. Kun tätini oli laskeutunut hän katsoi minua ja sanoi että hän aikoo imeä penistäni ja haluaa että tulen hänen suuhunsa. Hän alkoi ensin hieroa penistäni ja sitten suukotella ja nuolla aina välillä katsoen minua. Sitten hän otti penikseni suuhunsa ja sain ensimmäisen suihinoton ja kun laukesin tuntui että pyörryn. Myöhemmin samalla viikolla hän opetti minulle monta muutakin asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792018- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691598Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1001378- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810