pallokompostori

Raimo

Oisko kellää tietua pallokompostorista? Se ois niin heleppo sekottaa, Ei tarttis ku vähä pyöräyttää. Onko niisä lämpöeristys kahen muovin välisä? Paljoko on sellaise halkaisija? Mistä niitä saa? Paljoko lie hinta? On kai niisä kunnon ilimareiät? Tartisin sellase pienen keittiöjätteille sopivan kompostorin. On meillä pari kompostoria, toine eristetty, mutta kun koen niiden sekoittamisen melekose vaivaloiseksi. Ja niihin pääee hiiret ja myyrät niistä mullanpoistoluukkujen reunoista. Siis haluaisin kunnon kompostorin keittiöjätteille, joka ei jäädy, ois heleppo sekoittaa, toimis kunnolla eikä se maksas maltaita!

3

2732

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raimo

Vastaan itse näihin kysymyksiini. Löysin netistä:

4. PALLOKOMPOSTORI

1. Malli: TERABOL
      2. Esittely:
      Ympäristötaitopuiston museossa Tampereella 1.5 -1.10
      3. Valmistusmaa: Ruotsi
      4. Myyjä:
      5. Hinta:
      6. Tilavuus: n. 500 litraa
      7. Mitat: Halkaisija 105 cm
      8. Materiaali: 10 mm lämpöeristetty polyetyleenimuovi
      9. Väri: Vihreä
      10. Tyhjennys: Yksi elementti avaamalla
      11. Sekoitus: Maassa pyörittämällä
      12. Ilmastointi: Elementeissä olevien reikien kautta
      13. Suotovedet: Imeytyvät maaperään
      14. Erityistä: Ei kestä käsittelyä

Kysyn vielä: Mistä näitä saa ja mihin hintaan? Ja käyttäjiltä kokemuksia tästä kompostorista!

• Kake22

Enpä ole moisesta kuullutkaan. Voihan tuo toimiakin,mutta homma on käyttäjästä kiinni. Mitä kompostoit, kuivikeen laatu ja määrä, hoitaminen yms.

Rautakaupasta saa kotimaisen maapallokompostorin, hinta n.150€, tilavuus jotain yli 300L. Lämpöeristetty.

• Anonyymi

Eräs henkilö kantaa vettä kesällä ja talvella ämpärillisen pallokompostiin ja luulee, että komposti toimii, ei toimi keväällä kompostissa on pelkkää haisevaa liejua josta palaminen on kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe