Oisko kellää tietua pallokompostorista? Se ois niin heleppo sekottaa, Ei tarttis ku vähä pyöräyttää. Onko niisä lämpöeristys kahen muovin välisä? Paljoko on sellaise halkaisija? Mistä niitä saa? Paljoko lie hinta? On kai niisä kunnon ilimareiät? Tartisin sellase pienen keittiöjätteille sopivan kompostorin. On meillä pari kompostoria, toine eristetty, mutta kun koen niiden sekoittamisen melekose vaivaloiseksi. Ja niihin pääee hiiret ja myyrät niistä mullanpoistoluukkujen reunoista. Siis haluaisin kunnon kompostorin keittiöjätteille, joka ei jäädy, ois heleppo sekoittaa, toimis kunnolla eikä se maksas maltaita!
pallokompostori
3
2420
Vastaukset
- Raimo
Vastaan itse näihin kysymyksiini. Löysin netistä:
4. PALLOKOMPOSTORI
1. Malli: TERABOL
2. Esittely:
Ympäristötaitopuiston museossa Tampereella 1.5 -1.10
3. Valmistusmaa: Ruotsi
4. Myyjä:
5. Hinta:
6. Tilavuus: n. 500 litraa
7. Mitat: Halkaisija 105 cm
8. Materiaali: 10 mm lämpöeristetty polyetyleenimuovi
9. Väri: Vihreä
10. Tyhjennys: Yksi elementti avaamalla
11. Sekoitus: Maassa pyörittämällä
12. Ilmastointi: Elementeissä olevien reikien kautta
13. Suotovedet: Imeytyvät maaperään
14. Erityistä: Ei kestä käsittelyä
Kysyn vielä: Mistä näitä saa ja mihin hintaan? Ja käyttäjiltä kokemuksia tästä kompostorista! - Kake22
Enpä ole moisesta kuullutkaan. Voihan tuo toimiakin,mutta homma on käyttäjästä kiinni. Mitä kompostoit, kuivikeen laatu ja määrä, hoitaminen yms.
Rautakaupasta saa kotimaisen maapallokompostorin, hinta n.150€, tilavuus jotain yli 300L. Lämpöeristetty.- Anonyymi
Eräs henkilö kantaa vettä kesällä ja talvella ämpärillisen pallokompostiin ja luulee, että komposti toimii, ei toimi keväällä kompostissa on pelkkää haisevaa liejua josta palaminen on kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882