Hölmöin julkkis äänestyksen

voittaja....

Pimeyden prinssi Ozzy Osbourne on äänestetty Britannian hölmöimmäksi julkimoksi. Yli 2 000 brittiä antoi äänensä sikäläisen Valittujen Palojen äänestyksessä. Entinen Black Sabbathin laulaja ja nykyinen tosi-tv-hörhö veti ykköspaikan parjattujen brittipoliitikkojen nenien edestä.

Lehden mukaan Ozzy on muuntautunut pelottavasta hevirokkarista kaikkien rakastamaksi koko perheen pelleksi. Boris Johnson, konservatiivisen puolueen kansanedustaja sijoittui äänestyksessä kakkoseksi. Poliitikko oli aiemmin pitänyt ykköspaikkaa nimissään.

Top 20:stä löytyvät myös mm. "Idol"-tuomari Simon Cowell ja povipommi Jordan

29

10330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cornucopia

      Puhukoon musa puolestaan!!!

    • paranoid

      -Kaikki 2000 brittiä antanut äänensä, ja vieläpä vALITTUJEN pALOJEN järjestämässä äänestyksessä.

      Huudahtikohan äänestykseen osallistuneiden kesken
      arvotun pääpalkinnon voittaja että: Jee sukset!

      Minun tietojeni mukaan Ozzy on nykyinen Black Sabbathin laulaja ja entinen tosi-tv-tähti.
      Enkä ymmärrä että miten kaikkien rakastama koko perheen pelle voi olla samalla britannian hölmöin julkkis.

      Tony Blair rules,ok!

      • ....v...

        kun itketää. ihan hän ite voi olla joku huono niinku.. nyt siis niin maailma kaatuu.. hei haloo.


    • Ellen

      Annetaan hänen vanheta rauhassa,
      2000 ihmistä ei voi olla väärässä, eihän?

      • suloisin

        Kylläpä olet tyhmä kun yhdyt Britannian väestön mielipiteeseen, oletko katsonut Osbournes ohjelmaa? Minä olen katsonut joka jakson ja tulen katsomaan seuraavatkin. Ozzy on suloisin ja hellin ja huumorintajuisin ihminen jonka tiedän. Ottaisin hänet miehekseni jos vain voisin. Hän kuntoilee joka päivä ja kokkailee hyvin paljon omat ruokansa, rakastaa kotiaan eikä haluaisi matkustella mihinkään vaan olla kotonaan. Hän keskustelee lastensa kanssa paljon, mitä ei suomalaiset kaljapöhöt tee ikinä, ja vaimoaan hän rakastaa yli kaiken. Häpeäisit mokoma, katso ohjelmaa niin ehkä pystyt muodostamaan paremman kuvan Ozzysta. Ozzy on suloinen ja hellä ja paras!


      • vaiheessa
        suloisin kirjoitti:

        Kylläpä olet tyhmä kun yhdyt Britannian väestön mielipiteeseen, oletko katsonut Osbournes ohjelmaa? Minä olen katsonut joka jakson ja tulen katsomaan seuraavatkin. Ozzy on suloisin ja hellin ja huumorintajuisin ihminen jonka tiedän. Ottaisin hänet miehekseni jos vain voisin. Hän kuntoilee joka päivä ja kokkailee hyvin paljon omat ruokansa, rakastaa kotiaan eikä haluaisi matkustella mihinkään vaan olla kotonaan. Hän keskustelee lastensa kanssa paljon, mitä ei suomalaiset kaljapöhöt tee ikinä, ja vaimoaan hän rakastaa yli kaiken. Häpeäisit mokoma, katso ohjelmaa niin ehkä pystyt muodostamaan paremman kuvan Ozzysta. Ozzy on suloinen ja hellä ja paras!

        hän käy ihan töissä, valitsee millä autolla tai rollaattorilla tai what ever hän liikkuu siellä missä onkin. ääni tosin on vielä kohdallaan. Vaimoksi en rupeaisi..


      • ozzy osdorny
        vaiheessa kirjoitti:

        hän käy ihan töissä, valitsee millä autolla tai rollaattorilla tai what ever hän liikkuu siellä missä onkin. ääni tosin on vielä kohdallaan. Vaimoksi en rupeaisi..

        minä en todelakaan ala olemaan jonkun ozzyn heila..sit voisin olla jos maksetais oikeen hyvä summa rahaa.. ;DD vaikka 100000e


      • menisit........
        ozzy osdorny kirjoitti:

        minä en todelakaan ala olemaan jonkun ozzyn heila..sit voisin olla jos maksetais oikeen hyvä summa rahaa.. ;DD vaikka 100000e

        Kyllä sillä äijän käppänällä olisi varaa paremminkin maksaa :)


      • Tuulentuntija
        suloisin kirjoitti:

        Kylläpä olet tyhmä kun yhdyt Britannian väestön mielipiteeseen, oletko katsonut Osbournes ohjelmaa? Minä olen katsonut joka jakson ja tulen katsomaan seuraavatkin. Ozzy on suloisin ja hellin ja huumorintajuisin ihminen jonka tiedän. Ottaisin hänet miehekseni jos vain voisin. Hän kuntoilee joka päivä ja kokkailee hyvin paljon omat ruokansa, rakastaa kotiaan eikä haluaisi matkustella mihinkään vaan olla kotonaan. Hän keskustelee lastensa kanssa paljon, mitä ei suomalaiset kaljapöhöt tee ikinä, ja vaimoaan hän rakastaa yli kaiken. Häpeäisit mokoma, katso ohjelmaa niin ehkä pystyt muodostamaan paremman kuvan Ozzysta. Ozzy on suloinen ja hellä ja paras!

        Vähät välitän typerien Brittien mielipiteestä. Ozzy on suloinen vanha höppänä, mutta jonka musiikki on silkkaa rautaa. Minäkin ottaisin hänet miehekseni, vaikka tällä sekunnilla, jos se vaan olisi mahdollista! :)


    • ---------

      onhan 2000 kokonaista n. 0,00003% koko Britannian väestöstä. Tuo äänestys todellakin varmaan kertoo koko Britannian kannan ja on ehdoton totuus Ozzysta.

      • JanizPetke

        asukasluku on noin 60 miljoonaa asukasta. Joten kyselyyn vastanneet 2000 ihmistä vastaavat noin 0.0033 prosenttia kokonaisväestöstä.


      • ......
        JanizPetke kirjoitti:

        asukasluku on noin 60 miljoonaa asukasta. Joten kyselyyn vastanneet 2000 ihmistä vastaavat noin 0.0033 prosenttia kokonaisväestöstä.

        noita matematiikan alkeita..

        0,0033% 60 miljoonasta on 198 000.

        60 miljoonaa = 60 000 000
        0,0033 x 60 000 000 = 198 000


        0,000033 x 60 000 000 = 1980 , eli n. 2000

        Toisinpäin siis 2000 on n. 0,000033...%


      • itse matematiikkaa
        ...... kirjoitti:

        noita matematiikan alkeita..

        0,0033% 60 miljoonasta on 198 000.

        60 miljoonaa = 60 000 000
        0,0033 x 60 000 000 = 198 000


        0,000033 x 60 000 000 = 1980 , eli n. 2000

        Toisinpäin siis 2000 on n. 0,000033...%

        % on 1/100 eli
        0,0033 x 60 000 000 = 198 000
        MUTTA
        0,0033 % x 60 000 000 = 1980

        eli silloin kerroin on se 0,000033, mutta sen perään ei enää kuulu kirjoittaa % merkkiä!

        niih.


      • ???
        itse matematiikkaa kirjoitti:

        % on 1/100 eli
        0,0033 x 60 000 000 = 198 000
        MUTTA
        0,0033 % x 60 000 000 = 1980

        eli silloin kerroin on se 0,000033, mutta sen perään ei enää kuulu kirjoittaa % merkkiä!

        niih.

        jospa nyt hieman tarkistaisit mitä alat hutkimaan ennen kuin hutkit? Jospa vaikka ihan copy pastella ottaisit sen kohdan esille, jossa tein mielestäsi virheen.


      • ei liity aiheeseen tod. mit...
        ??? kirjoitti:

        jospa nyt hieman tarkistaisit mitä alat hutkimaan ennen kuin hutkit? Jospa vaikka ihan copy pastella ottaisit sen kohdan esille, jossa tein mielestäsi virheen.

        0,0033% 60 miljoonasta on 198 000.
        ei, vaan 0,0033 x 60 miljoonaa on 198 000.

        ja,
        Toisinpäin siis 2000 on n. 0,000033...%
        ei, vaan 2000 on n. 0,000033... x väestö, ei pros.

        vertailun vuoksi, yksi prosentti on 0,01 x väestö.

        Joko meni jakeluun?


      • -----------
        ei liity aiheeseen tod. mit... kirjoitti:

        0,0033% 60 miljoonasta on 198 000.
        ei, vaan 0,0033 x 60 miljoonaa on 198 000.

        ja,
        Toisinpäin siis 2000 on n. 0,000033...%
        ei, vaan 2000 on n. 0,000033... x väestö, ei pros.

        vertailun vuoksi, yksi prosentti on 0,01 x väestö.

        Joko meni jakeluun?

        tuolla ei ole mitään tekemistä matematiikan kanssa, vaan sun saivartelun kanssa ainoastaan.

        Katsos, 0,0033% 60 miljoonasta on 198 000. Oli sitten kyseessä väestö tai mikä tahansa muu määriteltävä osa / lukumäärä tai mikä tahansa. Älä takerru sivuseikkoihin, kuten tässä nyt tuohon, että kyse oli väestön määrästä. Jos takerrut, rajoitat itseäsi ja ajatuksiasi.


      • yksinkertaista .....
        ----------- kirjoitti:

        tuolla ei ole mitään tekemistä matematiikan kanssa, vaan sun saivartelun kanssa ainoastaan.

        Katsos, 0,0033% 60 miljoonasta on 198 000. Oli sitten kyseessä väestö tai mikä tahansa muu määriteltävä osa / lukumäärä tai mikä tahansa. Älä takerru sivuseikkoihin, kuten tässä nyt tuohon, että kyse oli väestön määrästä. Jos takerrut, rajoitat itseäsi ja ajatuksiasi.

        mitä opetettiin jo alakoulussa. montako % on 2000 ihmistä 60 000 000:sta ihmisestä?

        Vastaus: 100x2000/60000000 = 0,003333.... %

        että on yksinketaista :)


      • spedefromhell
        yksinkertaista ..... kirjoitti:

        mitä opetettiin jo alakoulussa. montako % on 2000 ihmistä 60 000 000:sta ihmisestä?

        Vastaus: 100x2000/60000000 = 0,003333.... %

        että on yksinketaista :)

        Jeps... Aika vähän on kyllä porukkaa äänestänyt, ja silti ylitti uutiskynnyksen...


    • Ozzy rules!!! You F***ING @$$H*L€$, go home! English voters...come here!

    • I...I

      Ääni on edelleen rautainen.

      • wheel of confusion

        onhan se kumma...muistakaa että..black sabbath teki Musaa..nykyään sen tekee koneet..eli...britit eivät arvosta loistavaa musaa...sitä mitä..black sabbath soittaa
        itse olen kuunnellut sabbathia jo pikkupojasta lähtien..ja siitä..EN LUOVU..


    • vanhukset

      Ozzy on dementoituva pelle!
      Säälittävää katsottavaa koko äijän käppänä.

    • Kunkku

      Kyllä hölmöin on Prinssi Charles,ehdottomasti!!!

      • tunnen samoin

        Prinssi Charlesia kohtaan......... oikeastaan koko kuningashuone saisi minulta pisteet moiseen kisaan. Hölmöjen hommaa prinssit ja prinsessat tänä päivänä.


    • spedefromhell

      No ei saatana!!! Kyllä niitä olis hölmömpiäkin ollut... Varsinkin Britanniassa. Ozzy is The Prince of fucking darkness... FOREVER!!!

    • tosi muusikko

      osssia ken häpäisee ko van rangaistuksen saa multa jos nimensä uskaltaa ilmoittaa.

    • tosi muusikko

      ozzy ok beatles ok teinit rules

    • -öLjuho8rfiyulkgtlyukn

      rahhoo tulloo

    • Whatnot

      Onhan se Ozzy nykyään aika höppänä (eikä mikään ihmekään ku se on käyttäny niin paljon huumeita)mutta parasta musiikkia sillä kyllä on, ja hyvä tyyppi muutenki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe